suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 9:50 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 26, 2010 12:34 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 10:24 pm
Posty: 261
Lokalizacja: Kraków
davejr pisze:
strumienica może ci zamulić auto

davejr - kurde czemu tak twierdzisz ???? :shock:

_________________
Vitara Cabrio 2.0 16v 98r


Na górę
Post: ndz wrz 26, 2010 7:55 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
maly2000 pisze:
davejr pisze:
strumienica może ci zamulić auto

davejr - kurde czemu tak twierdzisz ???? :shock:


tutaj JACENTY wytłumaczył

jacenty pisze:
Znając zasadę działania silnika 4 suwowego to generalnie im mniej oporu na wylocie tym lepiej. Zjawiska falowe powodujące lepsze rozładowanie cylindrów występują zaraz za cylindrem (stąd produkowane są kolektory tuningowe strojone na dany zakres obrotów) ,ale od miejsca połączenia ich w jedną wiązkę to dalsze doktoryzowanie się nie ma sensu. generalnie dalej ma być mały opór i tyle.

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl