suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Duże obroty zimnego silnika
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=101
Strona 1 z 3

Autor:  Bogusław Przemyśl [ pn lis 27, 2006 10:46 pm ]
Tytuł:  Duże obroty zimnego silnika

przy odpalaniu rosną na ponad 3 tys., po chwili schodzą do 2 tys. i dopiero po nagrzaniu silnika dochodzą do normy ? - wymiana czujnika obrotów nie pomogła... :? - pozdrawiam z Przemyśla - nowy...

Autor:  Masmo [ wt lis 28, 2006 3:37 pm ]
Tytuł:  Re: Duże obroty zimnego silnika

Bogusław pisze:
przy odpalaniu rosną na ponad 3 tys., po chwili schodzą do 2 tys. i dopiero po nagrzaniu silnika dochodzą do normy ? - wymiana czujnika obrotów nie pomogła... :? - pozdrawiam z Przemyśla - nowy...

To chyba mniej więcej tak powinno być. Przynajmniej w mojej jest podobnie. Ssanie.
A u Ciebie tak nie było wcześniej???

Autor:  Bogusław Przemyśl [ wt lis 28, 2006 6:08 pm ]
Tytuł:  Dotyczy obrotów zimnego silnika...

Sory, ale nie wiedziałem gdzie ten temat umiejscowić... - (z czasem napewno się nauczę), wcześniej tak wysokich obrotów nie było... - przy 2 tys. obr. na zimnym silniku przejeżdżam pół miasta !, wciskając sprzęgło (chcąc zmienić bieg) silnik aż ryczy przy 2 tysiącach - jak puszczam sprzęgło to aż zrywa do przodu... - więc napewno tak nie powinno być! - tylko co to jest...? - Vitka jest kochana , ale pali przez to fra..ca 15 l na 100 ! - nie znam w Przemyślu dobrego od Vitary a do "znachorów" nie chcę chodzić...

Autor:  slaw [ wt lis 28, 2006 7:07 pm ]
Tytuł: 

a nagrzewa sie szybko bo moze termostat padł :?:

Autor:  Bogusław Przemyśl [ wt lis 28, 2006 8:14 pm ]
Tytuł: 

nagrzewa się normalnie, wskażnik temp. nie dochodzi wprawdzie nawet do połowy , ale to ponoć standard... - jeżdziłem kilkoma autami z automat. ssaniem i nigdy aż tak długo nie utrzymywały się takie wysokie obroty... - czytałem o tej śrubce (pod dekielkiem na trzy śrubki), ale ta nisza u mnie jest zaślepiona...

Autor:  Karson [ wt lis 28, 2006 9:12 pm ]
Tytuł:  Re: Dotyczy obrotów zimnego silnika...

Bogusław pisze:
ale pali przez to fra..ca 15 l na 100 ! ...

moja pali 20L/100km i francą nie jest. :mrgreen:

Autor:  slaw [ wt lis 28, 2006 9:31 pm ]
Tytuł: 

karolku na temat :lol:
a Bogusław zrób fotke swojego wtrysku albo podaj rocznik bo sa TPI I TFI

Autor:  Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 12:31 pm ]
Tytuł: 

moja Vitka jest z 91 roku, 1,6 8V - cabrio

(zdjęcie mam już na pulpicie, ale nie umiem go wstawić...)




[/img]

Autor:  slaw [ śr lis 29, 2006 1:18 pm ]
Tytuł: 

http://suzuki.a-net.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=68

Autor:  Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 6:52 pm ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 8:03 pm ]
Tytuł: 

Dzięki... - udało mi się fotkę wstawić, choć nie wiem czy jest "dobra"... - mam nadzieję, że ktoś "trafi" na "diabełka", który pod moją maską utrzymuje aż tak wysokie obroty zimnego silnika...

Autor:  slaw [ śr lis 29, 2006 9:13 pm ]
Tytuł: 

TO powiedz jeszcze co wymieniałes :D
bo to chyba zawór obeciowy o ile ktos tam nie pogrzebał tam gdzie nie trzeba :lol:

jeszcze bym sprawdził czy ciepło dochodzi do tego zaworka :?:

Autor:  Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 10:26 pm ]
Tytuł: 

Wymieniłem czujnik obrotów (jak widać na zdjątku), ale nie pomogło.
Nie dawno miałem wymieniany pas rozrządu, ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wszystko pozatym jest super - chyba, że gość coś pogrzebał... , albo zbieg okoliczności, gość obecnie wyjechał i nie mam kontaktu.
Nie chcę sam kombinować, ponieważ akurat w tym temacie jestem cieniutki... - a z tym grzebaniem to czasem jest przerypane...
Gdzie jest ten zawór obejściowy, do czego służy i jak sprawdzić czy ciepło do niego dochodzi ?
Obrazek

Autor:  opornik [ czw lis 30, 2006 12:07 pm ]
Tytuł: 

Bogusław pisze:
Wymieniłem czujnik obrotów (jak widać na zdjątku), ale nie pomogło.
Nie dawno miałem wymieniany pas rozrządu, ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wszystko pozatym jest super - chyba, że gość coś pogrzebał... , albo zbieg okoliczności, gość obecnie wyjechał i nie mam kontaktu.
Nie chcę sam kombinować, ponieważ akurat w tym temacie jestem cieniutki... - a z tym grzebaniem to czasem jest przerypane...
Gdzie jest ten zawór obejściowy, do czego służy i jak sprawdzić czy ciepło do niego dochodzi ?
Obrazek



O ile się nie mylę to jest jeden z dwóch czujników temperatury (ten z fotki). Ten podający sygnał na komputer.

U mnie przyczyną takiego zachowania był dziurawy jeden z przewodów podciśnieniowych/ciśnieniowych.


Poz
opornik

Autor:  Bogusław Przemyśl [ czw lis 30, 2006 1:10 pm ]
Tytuł: 

U mnie przewody wyglądają na dobre... - zapomniałem dodać, że "CHECK ENGINE" MRUGA - (KOD 12) - ale wcześniej też mrugało a obroty były normalne - reset kompa nic nie dał...

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/