suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Duże obroty zimnego silnika http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=101 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ pn lis 27, 2006 10:46 pm ] |
Tytuł: | Duże obroty zimnego silnika |
przy odpalaniu rosną na ponad 3 tys., po chwili schodzą do 2 tys. i dopiero po nagrzaniu silnika dochodzą do normy ? - wymiana czujnika obrotów nie pomogła... ![]() |
Autor: | Masmo [ wt lis 28, 2006 3:37 pm ] |
Tytuł: | Re: Duże obroty zimnego silnika |
Bogusław pisze: przy odpalaniu rosną na ponad 3 tys., po chwili schodzą do 2 tys. i dopiero po nagrzaniu silnika dochodzą do normy ? - wymiana czujnika obrotów nie pomogła...
![]() To chyba mniej więcej tak powinno być. Przynajmniej w mojej jest podobnie. Ssanie. A u Ciebie tak nie było wcześniej??? |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ wt lis 28, 2006 6:08 pm ] |
Tytuł: | Dotyczy obrotów zimnego silnika... |
Sory, ale nie wiedziałem gdzie ten temat umiejscowić... - (z czasem napewno się nauczę), wcześniej tak wysokich obrotów nie było... - przy 2 tys. obr. na zimnym silniku przejeżdżam pół miasta !, wciskając sprzęgło (chcąc zmienić bieg) silnik aż ryczy przy 2 tysiącach - jak puszczam sprzęgło to aż zrywa do przodu... - więc napewno tak nie powinno być! - tylko co to jest...? - Vitka jest kochana , ale pali przez to fra..ca 15 l na 100 ! - nie znam w Przemyślu dobrego od Vitary a do "znachorów" nie chcę chodzić... |
Autor: | slaw [ wt lis 28, 2006 7:07 pm ] |
Tytuł: | |
a nagrzewa sie szybko bo moze termostat padł ![]() |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ wt lis 28, 2006 8:14 pm ] |
Tytuł: | |
nagrzewa się normalnie, wskażnik temp. nie dochodzi wprawdzie nawet do połowy , ale to ponoć standard... - jeżdziłem kilkoma autami z automat. ssaniem i nigdy aż tak długo nie utrzymywały się takie wysokie obroty... - czytałem o tej śrubce (pod dekielkiem na trzy śrubki), ale ta nisza u mnie jest zaślepiona... |
Autor: | Karson [ wt lis 28, 2006 9:12 pm ] |
Tytuł: | Re: Dotyczy obrotów zimnego silnika... |
Bogusław pisze: ale pali przez to fra..ca 15 l na 100 ! ...
moja pali 20L/100km i francą nie jest. ![]() |
Autor: | slaw [ wt lis 28, 2006 9:31 pm ] |
Tytuł: | |
karolku na temat ![]() a Bogusław zrób fotke swojego wtrysku albo podaj rocznik bo sa TPI I TFI |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 12:31 pm ] |
Tytuł: | |
moja Vitka jest z 91 roku, 1,6 8V - cabrio (zdjęcie mam już na pulpicie, ale nie umiem go wstawić...) [/img] |
Autor: | slaw [ śr lis 29, 2006 1:18 pm ] |
Tytuł: | |
http://suzuki.a-net.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=68 |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 6:52 pm ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ śr lis 29, 2006 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki... - udało mi się fotkę wstawić, choć nie wiem czy jest "dobra"... - mam nadzieję, że ktoś "trafi" na "diabełka", który pod moją maską utrzymuje aż tak wysokie obroty zimnego silnika... |
Autor: | slaw [ śr lis 29, 2006 9:13 pm ] |
Tytuł: | |
TO powiedz jeszcze co wymieniałes ![]() bo to chyba zawór obeciowy o ile ktos tam nie pogrzebał tam gdzie nie trzeba ![]() jeszcze bym sprawdził czy ciepło dochodzi do tego zaworka ![]() |
Autor: | Bogusław Przemyśl [ czw lis 30, 2006 1:10 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie przewody wyglądają na dobre... - zapomniałem dodać, że "CHECK ENGINE" MRUGA - (KOD 12) - ale wcześniej też mrugało a obroty były normalne - reset kompa nic nie dał... |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |