suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:06 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 16, 2013 4:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz cze 10, 2012 12:10 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Białystok
Wynikł mi jeszcze jeden problem z moją vitarą.

Otóż wszystko było OK do momentu dłuższej trasy podczas której zauważyłem że obroty przestały spadać poniżej 2000.

Mógłby mi ktoś napisać co w gaźniku odpowiada za obroty poza tą śrubką regulującą z przodu. Zauważyłem że mogę tą śrubką obroty zwiększyć natomiast zmniejszyć poniżej 2000 już nie.

Wygląda mi to tak jakby ssanie się nie wyłączało, ponieważ rano zawsze odpalał na 2000 obrotów a potem spadał do niecałego tysiąca, teraz natomiast na zimnym czy ciepłym trzyma cały czas dwa i mnie denerwuje hałasem, nie mówiąc pewnie o spalaniu.

-Silnik jest dogrzany raczej bo termostat wymieniony temperatura trzyma się tak jak zwykle czyli na 1/3 skali powiedzmy.

-Za wysokie obroty są bez różnicy trasa czy miasto.

-Olej, płyn chłodniczy OK.

Zauważyłem, że tam na podciśnieniach są jakieś filterki czy coś w tym rodzaju czy mogą one odpowiadać za ustawienia obrotów? Może się coś zapchało?

Generalnie to moje pierwsze auto z gaźnikiem i trochę nie wiem z której strony się za to zabrać.



Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź z której strony to ugryźć.

Pozdrawiam


Na górę
Post: śr wrz 18, 2013 7:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
sprawdz lingę gazu czy nie zacieła się gdzieś albo czy podciśnienie ci jakieś nie spadł wężyk


Na górę
Post: śr wrz 18, 2013 9:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
sprawdź przewód od kolektora do metalowej rurki która idzie do serwa u mnie objaw identyczny i pęknięta ta właśnie rurka

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: czw wrz 19, 2013 4:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz cze 10, 2012 12:10 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Białystok
Od napisania pierwszego postu pogrzebałem się już trochę w tym samochodzie,

Doszedłem jedynie do tego, że od strony ściany grodziowej jest takie coś odpowiadające za ssanie i obroty i na mechaniźmie od przepustnicy w gaźniku przełożyłem sprężynkę tak aby się zamykała. Obroty na ciepłym trochę po tym zabiegu spadły do 1300 około, a to też jest za wysoko bo wcześniej było ponizej 1000.

Dodatkowo przy ustawieniu takim że przepustnica jest zamknięta domyślnie zaczął bardzo źle odpalać, pali tak jakby go zalewało albo coś i bez gazu do dechy i zaraz po odpaleniu podtrzymania obrotów trochę na 2000 nie ma opcji żeby auto odpalić.

Podciśnienia generalnie posprawdzane, gdzie znalazłem jakieś popękane wymieniłem.

Dostałem namiar na gaźnikowca jak coś w poniedziałek postawię niech coś człowiek myśli bo się trochę boję żeby czegoś nie zepsuć.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl