suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Wysokie obroty w gaźnikowcu, nie wyłącza się ssanie? http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=10701 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lukaszdzi [ pn wrz 16, 2013 4:44 pm ] |
Tytuł: | Wysokie obroty w gaźnikowcu, nie wyłącza się ssanie? |
Wynikł mi jeszcze jeden problem z moją vitarą. Otóż wszystko było OK do momentu dłuższej trasy podczas której zauważyłem że obroty przestały spadać poniżej 2000. Mógłby mi ktoś napisać co w gaźniku odpowiada za obroty poza tą śrubką regulującą z przodu. Zauważyłem że mogę tą śrubką obroty zwiększyć natomiast zmniejszyć poniżej 2000 już nie. Wygląda mi to tak jakby ssanie się nie wyłączało, ponieważ rano zawsze odpalał na 2000 obrotów a potem spadał do niecałego tysiąca, teraz natomiast na zimnym czy ciepłym trzyma cały czas dwa i mnie denerwuje hałasem, nie mówiąc pewnie o spalaniu. -Silnik jest dogrzany raczej bo termostat wymieniony temperatura trzyma się tak jak zwykle czyli na 1/3 skali powiedzmy. -Za wysokie obroty są bez różnicy trasa czy miasto. -Olej, płyn chłodniczy OK. Zauważyłem, że tam na podciśnieniach są jakieś filterki czy coś w tym rodzaju czy mogą one odpowiadać za ustawienia obrotów? Może się coś zapchało? Generalnie to moje pierwsze auto z gaźnikiem i trochę nie wiem z której strony się za to zabrać. Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź z której strony to ugryźć. Pozdrawiam |
Autor: | becki06 [ śr wrz 18, 2013 7:23 pm ] |
Tytuł: | Re: Wysokie obroty w gaźnikowcu, nie wyłącza się ssanie? |
sprawdz lingę gazu czy nie zacieła się gdzieś albo czy podciśnienie ci jakieś nie spadł wężyk |
Autor: | Lukasz Hunter [ śr wrz 18, 2013 9:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Wysokie obroty w gaźnikowcu, nie wyłącza się ssanie? |
sprawdź przewód od kolektora do metalowej rurki która idzie do serwa u mnie objaw identyczny i pęknięta ta właśnie rurka |
Autor: | Lukaszdzi [ czw wrz 19, 2013 4:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Wysokie obroty w gaźnikowcu, nie wyłącza się ssanie? |
Od napisania pierwszego postu pogrzebałem się już trochę w tym samochodzie, Doszedłem jedynie do tego, że od strony ściany grodziowej jest takie coś odpowiadające za ssanie i obroty i na mechaniźmie od przepustnicy w gaźniku przełożyłem sprężynkę tak aby się zamykała. Obroty na ciepłym trochę po tym zabiegu spadły do 1300 około, a to też jest za wysoko bo wcześniej było ponizej 1000. Dodatkowo przy ustawieniu takim że przepustnica jest zamknięta domyślnie zaczął bardzo źle odpalać, pali tak jakby go zalewało albo coś i bez gazu do dechy i zaraz po odpaleniu podtrzymania obrotów trochę na 2000 nie ma opcji żeby auto odpalić. Podciśnienia generalnie posprawdzane, gdzie znalazłem jakieś popękane wymieniłem. Dostałem namiar na gaźnikowca jak coś w poniedziałek postawię niech coś człowiek myśli bo się trochę boję żeby czegoś nie zepsuć. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |