suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 11:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 04, 2013 5:12 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 10:01 pm
Posty: 9
Witam, mam taki problem po odpaleniu i rozgrzaniu silnika obroty spadają do około 900 po właczeniu świateł pozycyjnych bądź dmuchawy nawiewu rosną do 1300, po wyjęciu pierwszego bezpiecznika od podświetlenia deski rozdzielczej spadają spowrotem do 900 czy wiecie co może być przyczyną? wertuje forum od 2 godzin i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. pozdrawiam;)


Na górę
Post: pt paź 04, 2013 5:36 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
900 obrotów to też trochę za dużo... :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pt paź 04, 2013 5:51 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 10:01 pm
Posty: 9
akurat te 900 da się zmniejszyć jeszcze regulacja położenia przepustnicy bez problemu , gorzej jak włacze światła to już nic nie idzie z tymi obrotami zrobić ...


Na górę
Post: pt paź 04, 2013 8:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2010 9:54 pm
Posty: 192
Lokalizacja: Zakopane
Silnik: H20a->h25a
Model: Long 2.5 v6
Rok prod.: 1997
a jak aku się trzyma.
Może pasuje podładować bo alternator może te obroty podnosić

_________________
Vitara 1.6 8v '89 3d blaszanka "Parszywek" był
Vitara 2.5 v6 '97 5d long jest
Suzuki GSX-R 1100 ('87), Jawa CZ 350 ('78), WSK 125('60), Fiat 127 ('79), Motorynka ('83), Yamaha xj 750 seca ('83), Honda CRX III ('97)


Na górę
Post: pt paź 04, 2013 9:06 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Vitara tak ma że przy obciążeniu alternatora zwiększają się obroty.
Ja bym proponował zamiast wertowania forum wziąć i pokręcić śrubką od regulacji obrotów...

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 10:48 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 10:01 pm
Posty: 9
Po pokręceniu śrubką już trzyma delikatnie ponad 800 obrotów, ale dalej po właczeniu świateł, bądź nawiewu rosną do 1300 więć napewno śrubka w tym nie pomoże...


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 10:59 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
MarcinWRC pisze:
Po pokręceniu śrubką już trzyma delikatnie ponad 800 obrotów, ale dalej po właczeniu świateł, bądź nawiewu rosną do 1300 więć napewno śrubka w tym nie pomoże...

Jest taka magiczna kostka z diodami. jak ją znajdziesz i wyprujesz, to nie będzie tego efektu.
Ale ten efekt ma być, z tym że obroty powinny roznąć o jakieś 100-200.


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 11:10 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 10:01 pm
Posty: 9
a gdzie mam szukać magicznej kostki? wiem że efekt być powinien ale nie żeby o tyle obroty rosły :mrgreen:


Na górę
Post: sob paź 05, 2013 5:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
MarcinWRC pisze:
a gdzie mam szukać magicznej kostki?

Gdzieś za deską/zegarami w wiązce.
Niestety nie mam vitary, żeby bardziej sprecyzować.


Na górę
Post: wt paź 22, 2013 8:27 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz lut 07, 2010 10:01 pm
Posty: 9
Po poszukaniu gdzieś za deską nic nie znalazłem aczkolwiek najprawdopodbniej problem tkwi gdzieś w wiązce ponieważ teraz po właczeniu świateł obroty wogóle nie rosną lecz delikatnie spadają,i nie ma charakterytycznego terkotania, pojawia się ono tylko przo kręceniu kierownica czyli po wysłaniu sygnału z pompy wspomagnia, a tak naprawde nie zrobiłem nic tylko rozebrałem częśc za deską i poruszałem kablami... więc problem będzie chyba jeszcze trudniej rozwiązać bo trzeba by przejrzeć całą wiązkę...


Na górę
Post: wt paź 22, 2013 8:53 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
też tak mam.
Jak się zakopie to włączam nawiew i wysiadam pchać suke :D :lol: :mrgreen:
no jest to denerwujące np przy cofaniu z przyczepką bo jak kręcę fajerom to dusi mi suke.
Jest jeszcze taki objaw że jak włączę światła to suke przydusi aż prawie zgaśnie potem wskakuje na 1200-1500obr/min
A co ciekawe na światłach coś mi trzeszczy w okolicy wtryskiwacza i dzieje się to tylko na światłach

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl