suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:17 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: J20A nie pali
Post: śr lis 13, 2013 5:19 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Witam,
pacjent z rocznika 2003, silnik J20A.
Pewien pan zmienił rozrząd w grandzie. Odpalił, pochodziła z minutę i zdechła.
Od tej pory rozrusznik kręci, silnik już załapuje, już wita się z gąską i... przestaje załapywać.
Jak go trzymać na rozruszniku to tak ciągle załapuje, na chwile przestaje, znów załapuje.
Komp podmieniony, nic.
Czujnik położenia wałka rozrządu ok. Wg kompa 5 stopni ma zapłon.
Błędów brak, tylko jak aku był słaby, to wyskoczył adekwatny błąd.
Nie ma kabli idących z obudowy sprzęgła (czujnik położenia wału korb.)
O co chodzi z tym grandem?
Obydwa łańcuszki są dobrze założone, trafiają w znaki.
Pomysły?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lis 13, 2013 5:59 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A pompa paliwa sprawdzona? Ewentualnie jej zasilanie itp.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lis 13, 2013 6:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
No jutro właśnie miałem zamiar podpiąć zewnętrzną pompę i zapodać nowe paliwo, bo też już co krok to jakieś wych.jki znajduje :shock:
Ewentualnie inne opcje?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lis 13, 2013 6:56 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Możesz pompę sprawdzić odpinając przewód paliwowy zasilający listwę, tylko uważaj bo jeśli jest sprawna to nieźle siknie :)
Przy okazji ciśnienie można sprawdzić.
Jeszcze może być filtr paliwa, lub nieszczelność na przewodach paliwowych ale to mało prawdopodobne raczej.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 4:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Wałek od zaworów ssących jest taki sam jak od wydechowego?
Można to podmienić?
Bo wygląda na to, że tu była ściągana głowica, także obszar poszukiwań się poszerza :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl