suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Problem GAZ+SNORKEL
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=11188
Strona 1 z 2

Autor:  borsuq [ śr lis 27, 2013 12:42 am ]
Tytuł:  Problem GAZ+SNORKEL

Witam, wiem że to problem dosyć często spotykany ale czy ktoś to w jakiś sposób ogarną ?
Chodzi mi oczywiście o gaśnięcie silnika przy wrzucaniu na luz jak auto się toczy np. do świateł. Gazownik załamał ręce i powiedział, że nie potrafi mi w tym pomóc, więc może Wy koledzy uporaliście się z tym problemem ?

Autor:  NuVo [ śr lis 27, 2013 5:48 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

Wlot snorkla skierowany w tył i odpowiednia regulacja instalacji. I problem znika.
Proponuję przeszukać dokładnie forum, wątków o gazie jest kilka.

Autor:  zax [ śr lis 27, 2013 8:33 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

I zmienić gazownika.

Autor:  kostuch [ śr lis 27, 2013 11:37 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

Ja na asfalcie odłączam snorkela.
A w terenie nie ma takich prędkości, żeby zdmuchnęło silnik na luzie.

Autor:  borsuq [ śr lis 27, 2013 11:48 pm ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

NuVo pisze:
Wlot snorkla skierowany w tył i odpowiednia regulacja instalacji. I problem znika.
Proponuję przeszukać dokładnie forum, wątków o gazie jest kilka.


NuVo wlot snorkla skierowany do tyłu nic nie pomaga, a ustawienie instalacji w moim przypadku też niczego nie zmienia, mam najprostrzą instalację jaka tylko była bez żadnych sterowników najbardziej zaawansowany element tej instalaci jest chyba elektrozawór przy butli :D , a co do szukania na forum owszem jest parę wądków, ale niestety w żadnym nie jest opisane jak się z tym uporać. Podejżewam że takich jak ja czyli mających podobny problem jest więcej dlatego założyłem nowy wątek, żeby tu spróbować to rozwiązać.

zax pisze:
I zmienić gazownika.


Zmieniać nie muszę poprostu już go nie odwiedzam, przy mojej instalacj są trzy pokrętła do regulacji, nic skomplikowanego jak raz wyreguluje to mam spokój na jakiś czas, a reguluje metodą słuchową na czuja tak żeby silnik ładnie i równo chodził na niskich i wysokich obrotach no i oczywiście żeby auto miało kopa ! Gazownik tak na prawde robi to samo tylko że on patrzy jeszcze na jakiś wykres spalin.
Nie wiem już sam może to moje ustawianie nie jest dobre, może faktycznie poszukać jakiegoś czarodzieja od gazu ? Tylko mam takie dziwne odczucie że gazownik mi w tym nie pomoże.

kostuch pisze:
Ja na asfalcie odłączam snorkela.
A w terenie nie ma takich prędkości, żeby zdmuchnęło silnik na luzie.


Takie rozwiązanie mnie nie satysfakcjonuje.

Piszcie ludziska jakieś swoje sposoby jak to rozwiązać.

Autor:  macias320 [ czw lis 28, 2013 8:04 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

Kurde też myśle żeby snorka założyć ale też mam GAZ w vitarce..... może będe miał też problem.... :evil:

Autor:  NuVo [ czw lis 28, 2013 8:11 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

Jak masz instalację na sterowniku to da się to bez problemu wyregulować.

Autor:  macias320 [ czw lis 28, 2013 8:20 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

A jak wygląd sterownik ? :shock:

Mam taką instaację zwykłą z przyciskiem co przełączam: benzyna - gaz - benzyna (od 2000 obrotów) gaz

Autor:  zax [ czw lis 28, 2013 10:27 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

Na sekwencji problem znika :mrgreen:

Autor:  didiego [ czw lis 28, 2013 11:23 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

ja mam lpg 2 gen kibelrure z końcówką ustawiona po skosie do tyłu na końcu kolanka założone siteczko na takim ustawieniu albo przez siteczko nie gaśnie na wolnych obrotach mogę przy stówie wrzucić na luz a silnik nadal trzyma obroty
Załącznik:
hjfgjhfgd.jpg

Załącznik:
28112013735.jpg

Autor:  borsuq [ pt lis 29, 2013 4:56 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

A ma ktoś łącznik dolotu z filtrem do 1.6 8v, albo inaczej może ktoś się orientuje ile to może kosztować ? Zauważyłem że mój jest już dość zurzyty to znaczy są jakieś pęknięcia i może łapać jakieś lewe powietrze, drugie moje spostrzeżenie jest takie że czuć delikatnie gaz na przykład na światłach jak auto stoi, a smok jest w tym łączniku, no i trzecia sprawa jest taka że na zimnym silniku po przełączeniu na gaz, jak automatyczne ssanie puści go do 1500 obrotów zaczyna strasznie skakać tzn. 1500 - 1300 - 1500 -1300 i tak aż silnik nie złapie temp. Czy to może być spowodowane przez ten zużyty łącznik i czy może przez to mam problem ze snorklem ? Dopuki nie wymienie łacznika to się pewnie nie dowiem, no nic jak wymienie to napewno napiszę czy coś to rozwiązało. Nadal liczę na wasze podpowiedzi !

Autor:  borsuq [ pt lis 29, 2013 8:22 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

Zastanawiam się jeszcze nad takim rozwiązaniem żeby zamontować coś takiego :
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-w-obud ... 23210.html
i do tego podpiąć snorkel.
Tylko pojawia się pytanie czy gaz i stożek bedzie współgrać. Nie wiem czy dobrze rozumuje stożek = więcej powietrza a gaz chyba jednak potrzebuje mniej niż benzyna. Tak czy nie ?

Autor:  kostuch [ pt lis 29, 2013 11:26 am ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

borsuq pisze:
A ma ktoś łącznik dolotu z filtrem do 1.6 8v, albo inaczej może ktoś się orientuje ile to może kosztować ? Zauważyłem że mój jest już dość zurzyty to znaczy są jakieś pęknięcia i może łapać jakieś lewe powietrze, drugie moje spostrzeżenie jest takie że czuć delikatnie gaz na przykład na światłach jak auto stoi, a smok jest w tym łączniku

Po pierwsze lewe powietrze to może być łapane ZA przepustnicą, a gumę (nawet dziurawą) masz przed.
Po drugie - jaki smok w łączniku??? :shock:

Autor:  didiego [ pt lis 29, 2013 8:20 pm ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

może takie coś pomoże
http://allegro.pl/filtr-cyklonowy-na-sn ... 29530.html

Autor:  BARTEK W. [ pt lis 29, 2013 8:24 pm ]
Tytuł:  Re: Problem GAZ+SNORKEL

pomoże, ale ja mam wlot odwrócony do tyłu i jest ok

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/