| suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
| wymiana paska wielorowkowego http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=11377 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | a.raczkowska [ czw sty 02, 2014 8:13 pm ] |
| Tytuł: | wymiana paska wielorowkowego |
Vitam Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ? |
|
| Autor: | zax [ pt sty 03, 2014 5:21 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Schemat wymiany paska głównego? To znaczy co? Rysunek z której rolki na którą on przechodzi? |
|
| Autor: | koziołek [ pt sty 03, 2014 8:15 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. |
|
| Autor: | danthe [ sob sty 04, 2014 11:39 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
koziołek pisze: Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. Heh, chyba nie widziałeś paska w 2.0 16v. Ja mam bez klimy i trzeba sie skoncentrować żeby poprawnie go poprowadzić. Po kilku operacjach już pamiętam, ale pierwszy raz trwał kilka minut dłużej niż demontaż a.raczkowska pisze: Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ? Nie trzeba luzować napinacza. Wystarczy go odgiąć na sprężynie za pomocą klucza nasadowego. Jeśli nie znajdziesz schematu to sobie go narysuj przed zdjęciem paska. Zaoszczędzisz sporo czasu przy zakładaniu Znalazłem taki, to jest od GV wiec sprawdź czy sie w 100% zgadza: Załącznik: J20_belt.gif
|
|
| Autor: | zax [ sob sty 04, 2014 11:50 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Zastanowiłem się, że może pasek zerwało, a nowy nie pasuje w żaden sposób, bo czasem takie zamienniki są wg katalogów, że nie pasują... |
|
| Autor: | koziołek [ ndz sty 05, 2014 5:36 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. |
|
| Autor: | janinaaa [ pn sty 06, 2014 12:58 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
W V6 są dwa paski, wymieniłem kilka miesięcy temu, tylko nie wiem czemu, ale jeden piszczy do dzisiaj, naciągnięty jest właściwie |
|
| Autor: | a.raczkowska [ pn sty 06, 2014 1:31 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Dziękuję. Chodziło głównie o zlokalizowanie (nazwanie) rolki, która się nie kręciła. Dziękuję panu Sławkowi za pomoc. Po kupieniu właściwego elementu jego wymiana i zmiana paska na nowy zajęła nie więcej niż 10 min. To pierwszy samochód przy którym dokonuję napraw sama, dopiero się uczę co jest czym A chodziło o rolkę pośrednią. Kulki w łożysku pozmieniały się w farfocle i pasek strzelił. Dzięki za odpowiedzi |
|
| Autor: | a.raczkowska [ pn sty 06, 2014 1:33 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Dzięki danthe, właśnie o taki rysunek chodziło danthe pisze: koziołek pisze: Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. Heh, chyba nie widziałeś paska w 2.0 16v. Ja mam bez klimy i trzeba sie skoncentrować żeby poprawnie go poprowadzić. Po kilku operacjach już pamiętam, ale pierwszy raz trwał kilka minut dłużej niż demontaż a.raczkowska pisze: Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ? Nie trzeba luzować napinacza. Wystarczy go odgiąć na sprężynie za pomocą klucza nasadowego. Jeśli nie znajdziesz schematu to sobie go narysuj przed zdjęciem paska. Zaoszczędzisz sporo czasu przy zakładaniu Znalazłem taki, to jest od GV wiec sprawdź czy sie w 100% zgadza: Załącznik: J20_belt.gif ![]() |
|
| Autor: | a.raczkowska [ pn sty 06, 2014 1:35 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
koziołek pisze: To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora. |
|
| Autor: | koziołek [ pn sty 06, 2014 7:50 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Ale, że koleżanka sama naprawia samochód |
|
| Autor: | koziołek [ pn sty 06, 2014 7:52 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
janinaaa pisze: W V6 są dwa paski, wymieniłem kilka miesięcy temu, tylko nie wiem czemu, ale jeden piszczy do dzisiaj, naciągnięty jest właściwie Po 1. co to znaczy właściwie? Po 2. Trzeba sprawdzić czy wszystkie kółka kręcą się w tej samej płaszczyźnie, tu czasem leży problem. |
|
| Autor: | danthe [ pn sty 06, 2014 8:09 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
a.raczkowska pisze: koziołek pisze: To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora. Gwoli ścisłości to obydwa są klinowe |
|
| Autor: | a.raczkowska [ śr sty 08, 2014 2:43 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Z tego co zauważyłam jeden - ten który zmieniałam - jest wielorowkowy a drugi taki zwykły klinowy. danthe pisze: a.raczkowska pisze: koziołek pisze: To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora. Gwoli ścisłości to obydwa są klinowe |
|
| Autor: | danthe [ śr sty 08, 2014 3:03 pm ] |
| Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
a.raczkowska pisze: Z tego co zauważyłam jeden - ten który zmieniałam - jest wielorowkowy a drugi taki zwykły klinowy. U mnie jest 3PK500 o ile dobrze pamiętam. Oryginalnie był 3PK485 lub 495. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|