suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 2:48 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 29, 2008 7:57 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
cześć
wymieniłem uszczelkę pod głowicą i jest tragedia słaba jak cholera, odpalać nie chce, nie wiem co robić ??
podczas wymiany kręciłem trochę wałem i na głowicy walkiem, czy jeśli ustawiłem wszystko według znaków to może być coś nie tak, np. o jeden obrót za dużo wałkiem rozrządu?? i nie tak się coś ustawi?? tak wnioskuję bo jest słaba, jakby nie dostawała w górnym położeniu tłoka ognia, no nie wiem?? POMOCY!!!

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: pt sie 29, 2008 8:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Zdjąć obudowe rozrządu i jeszcze raz sprawdzić ustawienie - koło na wałku rozrządu znakiem pionowo do góry, znak na kole wału korbowego na znaku na pompie oleju.
Proste ale po założeniu najlepiej sprawdzić jeszcze raz - obrucić wałem korbowym 2 obroty. Rozrząd powinien się znów ustawić na znaki.
Jeśli nie było tak zrobione bywa że jest źle o 1 ząbek.
A uszczelka wymieniona fachowo - planowana głowica i dokręcana odpowiednim momętem?
Można się też pokusić o pomiar cisnienia sprężania.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: pt sie 29, 2008 10:44 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
GŁOWICA NIE PLANOWANA ALE DOKRĘCANA ODPOWIEDNIO. wydaje mi się że jest minimalnie źle zobaczę jeszcze jest poprostu duży spadek mocy nic nie dmucha bokami

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: pt sie 29, 2008 2:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
jeden ząbek a ile znaczy zmieniłem i wszystko hula :lol: :lol: :lol: , olej też zmieniony tym razem już mineralny po przejechaniu 270 tyś to i tak już chyba bez różnicy

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: pt sie 29, 2008 6:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Gratuluje wskrzeszenia silnika :mrgreen:
A ja mam pytanie do forumowiczów :)
Ubywa mi po trochu płynu chłodniczego... No i w zamian pod korkiem chłodnicy pojawia sie nalot majonezowy.
W oleju nic takiego nie stwierdzam, oleju nie ubywa, nie przybywa, z wydechu nie leci biały dymek... Płyn nie bąbelkuje.
Niedawno zmieniłem olej - sporo mocy dostała...
Co o tym sądzicie? Sam sobie głowicy zdejmował nie będę, raczej oddam do mechanika więc zdzierstwo za prace będzie.
Pozdrawiam.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt wrz 02, 2008 11:50 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
KAMIL nie przesadzaj przyjeżdżaj do mnie i zrobimy to razem, teraz będę wymieniał teściowi silnik w vw transporterze więc garaż będzie zajęty ale przecież to nie problem podwórko też jest, ja swój na dworze robiłem. Zaoszczędzisz czas i kase bo to jest parę godzin roboty. uszczelka 91 zł

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: wt wrz 02, 2008 3:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Nie zmieniam :mrgreen:
Dobra jest chyba.
Za to jak już mowa o uszczelkach to pod kolektorem wydechowym. Wymieniałeś kiedyś? :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt wrz 02, 2008 9:37 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Chalski pisze:
Zdjąć obudowe rozrządu i jeszcze raz sprawdzić ustawienie - koło na wałku rozrządu znakiem pionowo do góry, znak na kole wału korbowego na znaku na pompie oleju.
Proste ale po założeniu najlepiej sprawdzić jeszcze raz - obrucić wałem korbowym 2 obroty. Rozrząd powinien się znów ustawić na znaki.
Jeśli nie było tak zrobione bywa że jest źle o 1 ząbek.
A uszczelka wymieniona fachowo - planowana głowica i dokręcana odpowiednim momętem?
Można się też pokusić o pomiar cisnienia sprężania.


Trochę nie rozumiem tego kombinowania - przecież jak się zna zasadę pracy silnika 4 suwowego (Łeeee mam silnik 4 SUVowy ;) ) to bez tego widać, że coś nie gra...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl