suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 11:39 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 18, 2014 2:44 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lis 08, 2014 9:44 pm
Posty: 2
Witam.Mam nastepujacy problem.Samochod kopcil na bialo po odpaleniu.Po sciagnieciu pokrywy zaworow okazalo sie ze na walku wydechowym w głowicy po stronie kierowcy pekniete sa 2 panewki i walek zjechany o 2-3 mm w tych miejsach,rowniez w glowicy byly uszkodzenia w miejscach podpory walka.Kupilem głowice wraz z walkami i zaworami.oczywiscie glowice planowalem obie i podczas montazu wyszly nastepujace problemy
-rolka rozrzadu w nowej glowicy byla przykrecona sruba 6 a w starej 8.Rozgwintowalem i po problemie ale mnie to zastanowilo dlaczego

- po poskladaniu calosci spojrzalem do skrzynki w ktorej mialem czesci i zauwazylem 2 rozne kasatory...rozebralem calosc ponownie i otrzymalem 24 kasatory pierwszego rodzaju i 12 drugiego...srednica jest taka sama ale wysokosc jest inna...nie
wiem czy ma to znaczenie bo mierzylem na sucho a nie bardzo widze mozliwosc zmierzenia po napelnieniu.12 innych kasatorow przyszlo z glowica i wlozylem je do tej glowicy przy ponownym skladaniu

tutaj zamieszczam zdjecie rozrzadu przed ingerencja w niego(gorne punkty sa zgrane na obu głowicach)[url][URL=http://s1225.photobucket.com/user/mahoney9999/media/zdjecierozrzad.jpg.html]Obrazek[/url][/url]

widac ze jest przesuniety.to wina naciagnietego lancucha czy przeskoczylo? jak skladalem to ustawilem i jest idealnie w punkt.
Teraz mam taki problem ze samochod odpala i albo wchodzi na 5 tys i spada az do zgasniecia albo tylko prycha na obrotach okolo 500 i nie reaguje na gaz.iskra jest na wszystkich cylindrach-kazdy wtrysk podaje paliwo.o ile kolejnosci cewek moge byc pewien to nie zaznaczylem wtryskow-wiem moj blad.Jest jakis schemat czy cos aby to prawidlowo zrobic? widze ze kolory przewodow do sterowania wtryskami sie roznia ale nie moge znalezc schematow.dodam ze kompresje silnik ma ok na kazdym cyl.regulowalem tez kat wyprzedzenia zaplonu ale malo co to pomaga.
mysle ze problem jest spowodowany zasilaniem silnika(stawiam na kolejnosc wtryskow)-informacje o kasatorach i rozrzadzie podaje jako ciekawostke(nawet jezeli rozrzad byl by zle o 1 zabek to wg mnie samochod powinien odpalic normalnie i "jako tako" chodzic )
prosze o jakies porady jak z tym dojsc do ładu


Na górę
Post: wt lis 18, 2014 2:54 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wpuszczone warunkowo. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lis 18, 2014 11:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
rozrząd masz do wymiany sądząc po trybie na wale korbowym, daj zdjęcie zębatki pośredniej tej między głowicami.

viewtopic.php?f=6&t=12670


Na górę
Post: śr lis 19, 2014 10:26 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lis 08, 2014 9:44 pm
Posty: 2
[img][IMG]http://i1225.photobucket.com/albums/ee397/mahoney9999/zebatkaposrednia.jpg[/img][/img]

czy byly jakies wersje tego silnika? ciekawi mnie ta szpilka i kasatory

chyba przestawie ten rozrzad tak jak byl bo samochod odpalal normalnie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl