suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw maja 08, 2025 9:32 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 27, 2014 1:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw cze 05, 2014 11:01 pm
Posty: 16
Witam,

Mam silniczek 1.6 8V EPI (nie EFI) i problem z obrotami. Mianowicie po włączeniu zimnego silnika obroty skaczą do 2k, potem jak drgnie wskazówka temperatury obroty spadają do 1k i momentalnie znów silnik wchodzi do 2k i tak przez kilka minut potem na wolnych spada do 1.5k czasem do 1k, czasem 1.2k zejdzie. Kombinowaliśmy z zapłonem, czujnikami, czyściłem zawór EGR który był zawalony, bez rezultatu. Gdzie można szukać przyczyny takiego zachowania, spotkał się ktoś z czymś takim? Dodatkowo wydaje mi się, że Vitaraka ma wir w baku i nawet jak na jej możliwości pobiera za dużo, nie mierzyłem dokładnie, jednak sądząc po przejechanych km i wskazówce paliwa nie jest wesoło, choć na tę tezę jeszcze dowodu nie mam, dopiero zaczynam zbierać dokumentację :)


Na górę
Post: czw sie 28, 2014 11:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Obstawiam uszczelkę pod zaworem obejściowym (ISC)

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: czw sie 28, 2014 6:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw cze 05, 2014 11:01 pm
Posty: 16
A gdzie to kupić i/lub z czego wyciąć?

I które to ustrojstwo? :)


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pt sie 29, 2014 9:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
najlepiej przy włączonym silniku psikaj jakimś dezodorantem albo innym sprayem co się pali w okolice monowtrysku i jak się zwiększą obroty to możesz być pewien, że tam jest nieszczelność i zasysa lewe powietrze. a ten zawór obejściowy co kolega pisał to jest z lewej strony monowtrysku ale widzę, że u Ciebie jakoś inaczej to wygląda i coś jest takiego podciśnieniowego bo jakieś wężyki idą.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl