suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 4:43 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 27, 2008 3:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 7:46 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Dzisiaj zagazowałem swoją sunię 1.6 8v zapodałem jej blosa jestem zachwycony pracą tej prostej instalacji.Brak dziury przy ruszaniu nie odczułem spadku mocy a jutro jadę na hamownię to ustawić na Full ,analizator spalin pokazuje w normie ale sprawdzę jeszcze na hamowni ile koników ubyło z tych całych 82 :)

_________________
Discovery TD5,GV 2000 Blaszanka


Na górę
Post: pn paź 27, 2008 3:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 06, 2007 3:07 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
Tez sie zastanawiam nad blos-em, Jaka masz instalacje? tzn jaki reduktor i sterownik - czy tez BRC?


Na górę
Post: pn paź 27, 2008 5:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
Jaki koszt wyniosl calej operacji

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: pn paź 27, 2008 5:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 7:46 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Witajcie ,instalacja najprostsza ,parownik Tomasetto 100KW ,butla 45l,sterownik-przełącznik z emulacją wtryskiwacza i regulacją przejścia PD2B firmy Protec Digital.Parownik zainstalowałem koło akumulatora zmieścił się idealnie.Blos generalnie powinien być zamocowany pionowo niestety w Vitarce jest zbyt mało miejsca przeszkadza maska wiec pochyliłem blosa kolankiem zasilania w stronę przodu.Dokumentacja Blosa dopuszcza 30 stopni wiec jest OK.
W przypadku bodyliftu 2 '' powinno się wszystko ładnie zmieścić.
Dzisiaj wieczorkiem przetestuję go w drodze do pracy .

_________________
Discovery TD5,GV 2000 Blaszanka


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 1:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 06, 2007 3:07 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Poznań
rozumiem ze sonde lambda masz podpieta pod Protec Digital a co z silniczkiem krokowym? zostal na przewodzie gazowym??? i jest ok z HC i CO po zainstalowaniu BLOSa?

U mnie jest cala instalka BRC od poczatku do konca - sterownik JUST, reduktor TECNO 100KW - (zbiornik stako :mrgreen: ). Zastanawiam sie czy po zamianie BRCowskiego miksera na BRC BLOS odczuje roznice...? Narazie autko super chodzi na gazie, nie odczulem dziury mocy itp... domniemam ze to zaleta JUSTa, ktory wspodziala z lambda i silniczkiem krokowym...


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 1:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Tak czy inaczej różnice powinieneś poczuć - mniejsza zwężka na dolocie.
Ja po założeniu w Corolli BLOSa odzyskałem min z 10 KM, a wcześniej problemów z LPG też nie miałem.
Różnica szczególnie odczówalna na benzynie.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl