suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 4:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 27, 2008 5:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
Witam wlasnie zmienialem uszczelke pod glowica i przy okazji zmieniam paski i teraz takie pytanko poniewaz troche za mocno dokrecilem rolke z tematu czy nie bedzie to przeszkadzalo, dokrecilem ja takim momentem jakim odkrecalem ale teraz widze na schemacie ze troszke przsadzilem powinno byc 26 nm a ja dalem jakies 50/60 nm.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Ostatnio zmieniony pn lis 03, 2008 4:24 pm przez karkosz, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn paź 27, 2008 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Jak nie zerwałeś gwintu to nie ruszaj.
A pasek nie za mocno/za lekko naciągnięty?

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 9:12 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
pasek ok napial praktycznie sie sam, da sie przekreci o 90st., teraz mam inny problem nie gasnie mi kontrolka od cisnienia oleju na poczatku gasla jak byl zimny jak sie rozgrzal zapalala po dodoaniu gazu gasla, teraz swieci sie caly czas, moze czujnik uszkodzilem troche go wyczyscilem podczas rozbierania.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 9:29 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Jeśli go wykręcałeś i kombinowałeś to mogłeś uszkodzić. A smarowanie jest?
Odpal na kilka sekund i odkręć korek wlewu oleju powinno troszke chlapać
No i sprawdź samo działanie kontrolki - właczyć zapłon i zmasować przewód idący do czujnika - powinna zgasnąć

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 9:33 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
Chlapie i to zdrowo, chyba ze olej ma o tyle gorsza lepkosc jak sie dostalo plynu do niego, jednak na miarce w kolorze brazowym, od ostatniej wymiany zrobilem jakies 2-3 tys. olej mobil semi, nie bardzo mi sie usmiech go wyminiac znowu koszta ale coz.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 9:35 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Sprawdź czujnik i ew wymień - nie kosztuje fortuny.
Możliwe że jak go czyściłeś to paproch z nagaru wpadł do środka i go zablokował.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 9:47 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
tez tak sadze, bo nagaru na klawiaturze sporo bylo,a ponoc na full syntetyku jezdzil, wykrece go po pracy i cos pomotam.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 10:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
Odnośnie napinania tej rolki to pewnie zara Sławek przydzie i coś napisze, ja od Sławka nawet taką fajną sprężynkę dostałem do tej rolki :lol:
Jeśli oleju to przy takiej ingerencji w silnik - jak wymiana uszczelki pod głowicą to niestety zawsze trzeba wymieniać olej. Najprostszy powód - przy pracach z głowicą jakiś paproch (nagar) może się oderwać i dostać do oleju itd...... No a jeśli piszesz że dostało się płynu do niego noto już na mus trzeba wymienić.

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
Post: wt paź 28, 2008 12:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
Uszczelke wymienilem bo mialem takie podejrzenia zbyt duza ilosc masla pod korkiem wlew. oleju, jednak w znanych mi przypadkach gdy plyn dostal sie do oleju to i na miarce bialo bylo, tutaj jednak kolor bez zmian( no moze troszke czarniejszy) wiem z eolej powinno sie wyminic ale na dzien dzisiejszy juz z kasa krucho wiadomo koniec miesiaca zaraz oc i przeglad. i ni ebardzo mi sie usmiecha wydac znowu 120 zl za olej i filtr, Zobacze ten czujnik, wogole jakis dziwny jest gwintu ma okolo 2,5 cm gdzie w z tego co widzialem czujniki nowe maja kolo 1 cm. maks.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: śr paź 29, 2008 11:26 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2008 10:47 am
Posty: 14
Lokalizacja: Olsztyn
Pewna ilość "masła" pod korkiem wlewu oleju jest zupełnie prawidłowa, jeśli robisz krótkie odcinki i motor się nie dogrzewa. W takiej sytuacji najlepiej przegonić auto na kilkaset km i powinno zniknąć :idea:

_________________
Pozdrawiam,
Krisker

Czarna Vitara 92' 1.6 8V gaźnik


Na górę
Post: śr paź 29, 2008 11:37 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
wiem ze pewna ilosc jest w normie, ale nie nagle jakies dwie lyzki stolowe po 100 km, czujnik uruchomilem, odkrecilem go, upuscilem troche oleju pod cisniniem z otworu po czujniku, czujnik przemylem benzyna ekstr., uzupelnilem brakujacy olej i zaczal dzialac, teraz jednak zawory mi zaczely niemilosiernie grac, chyba ze to spalanie stukowe,

P.s. chyba musze zmienic temat bo zeszlismy z tytulu

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: śr paź 29, 2008 12:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Rozrząd i zapłon na pewno dobrze ustawiony?

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: śr paź 29, 2008 1:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
rozrzad dobrze, przynajmniej tak mi sie wydaje, niedziela byla pozne godziny ale sprawdzalem 3 razy i z kazdym razem w punktach, jak dzisiaj nie bedzie padac, bo robie pod chmurka, to przeleca jeszcze raz zawory, bo na słuch to raczej one, szczegolnie graja przy okolo 2000-3500, no i słaba jakas nie wkreca sie na obroty to moze jednak zapłon, ale zapala od strzala, obroty rowne rzedu 850-900, nie faluja,

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Post: śr paź 29, 2008 2:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
U mnie też tak było - zapalała ale nuta nie było - wczoraj poświeciłem troche stroboskopem, ustawiłem na 3 kreske (ok 6 stopni) i jest o wiele lepiej.
Z tym że u mnie nie domaga jeszcze albo regulacja TPS albo zawór ISC do wymiany.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: czw paź 30, 2008 11:14 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
u Ciebie tez dziwnie czytalem Twoj post, niestety wczoraj nie mialem sily juz nic robic, ani pogody nie bylo, dzisiaj poprawie zaworki i moze lampe zdobede to oblukam co z zaplonem, tez tak mysle ze to jego wina, ju zkiedys w ktoryms aucie tak mialem. Troche to dziwne bo pod obciazeniem zaworki cicho pracuja no moze w okolicy 4000-4500 obrotow slychac jednego szczegolnie, a bez obciazenia juz przed 3000 graja marsza.

_________________
Vitka szara, powoli liftujemy, 1,6 8v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl