suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 12:03 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 09, 2015 8:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 08, 2012 8:45 pm
Posty: 31
Lokalizacja: REDA
... i tu zaczyna się dylemat co wybrać. Napewno long to już wiem :) krąży jakąś taka plota/opinia ze te V6 się co chwile .....psuje; ) także doradzajcie i opiniujcie pany


Na górę
Post: pn lut 09, 2015 9:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
Ja przy moim 2,0v6 to na razie tylko rozrząd robiłem reszta odpukać spoko :mrgreen:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: pn lut 09, 2015 9:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 08, 2012 8:45 pm
Posty: 31
Lokalizacja: REDA
Ale czy one naprawdę się tak czesto psują? Nie wydaje mi się żeby 1.6 był trwalszy. Części są w podobnych cenach...fakt ze rozrząd jest dużo droższy ale robi się go tylko raz;)


Na górę
Post: pn lut 09, 2015 9:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
Co do 1,6 nie wiem jak z awaryjnością ale większość vitar na forum jest 1,6 moim zdaniem jak dbasz tak masz :mrgreen:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: pn lut 09, 2015 9:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 08, 2012 8:45 pm
Posty: 31
Lokalizacja: REDA
jano250 pisze:
jak dbasz tak masz :mrgreen:


w 200% sie z Tobą zgadzam!


Na górę
Post: pn lut 09, 2015 11:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
v6 wsadzasz dobry rozrząd i jest wszystko w porządku a dźwięk v6 jest mistrzostwem i więcej mocy ma od 1,6

_________________
2,7 v6 XL7 BFG 235/70/16 at ko2 +2"
Było
2.0V6 Long BFG 265/75/16 AT ko2 4"body 2" stal most lsd
samurai 1,3 zmota 235/75/15
Bordowa 1,6 16v 4" +2" stal most + LSD szumeks 265/75/15


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 6:22 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
pierwsze słyszę że v6 się psuje miałem 5 lat 1.6 16 v psuło się na potęgę a to głowica, a to cewka, a to coś innego, v6 mam też 5 lat i po za nowymi fajkami ( z gv ) nic w niej nie robiłem, dużo trwalsza moim zdaniem, fajny dźwięk i więcej mocy

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 8:10 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz mar 17, 2013 1:37 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Grajewo podlaskie
wiekszy silnik
wieksze spalanie
wieksze koszty np: rozrzad
wieksza frajda..

_________________
2.0 V6 `97
Lift Radzikone +1.18" body


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 8:59 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
z tym spalaniem to przepaści nie ma

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 10:30 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
V6 nie psuje się tylko zużywa. Trzeba się liczyć z wyciekami, padającymi cewkami i rozrządem. Poza tym raczej nic się nie dzieje.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 7:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 08, 2012 8:45 pm
Posty: 31
Lokalizacja: REDA
Zawieszenie, hamulce, układ napędowy itd to jest to samo co w 1.6?


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 7:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
nie v6 ma mocniejsze wszystko :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 8:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
bezdrozny pisze:
wiekszy silnik
wieksze spalanie
wieksze koszty np: rozrzad
wieksza frajda..


Rozrząd wcale nie jest dużo droższy biorąc pod uwagę że jeśli jest wszystko w porządku to łańcuch powinien wytrzymać trzy paski :mrgreen:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 8:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Oprócz łańcucha w reduktorze. Mogli dać mocniejszy albo przerobić na koła zębate. :wink:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: wt lut 10, 2015 8:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lis 08, 2012 8:45 pm
Posty: 31
Lokalizacja: REDA
Jaki jest koszt nowej cewki?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl