suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Zagadka http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=14096 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Robbert89 [ śr mar 25, 2015 9:24 pm ] |
Tytuł: | Zagadka |
Do tej pory nie spotkałem się na forum z tym zagadnieniem. Po odkręceniu dekielka na trzy śrubki, znajdującego się na module przepustnicy (w linku oznaczonym jako IAC download/file.php?id=7190&mode=view) naszym oczom ukazuje się zawór z czarnym plastikowym tłoczkiem i złotawym kołnierzem z 6 wypustkami, który osadzony jest na gwincie. Odkryłem, że za pomocą nasadki 17 da się regulować otwarcie tego tłoczka, kręcąc kołnierzem. Czy ktoś już tego próbował? Jak dotąd odkryłem, że za pomocą tego ustrojstwa można zmniejszyć obroty na zimnym silniku, tyle, że gdy ten się nagrzeje, zaworek zamyka się tak, że silnik ma niskie obroty rzędu 200-300. Czy ktoś wie, jak to zrobić, aby obniżyć obroty na zimnym, utrzymując jednocześnie stabilne 800 na ciepłym? |
Autor: | slaw [ śr mar 25, 2015 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: Zagadka |
1 zasada suzuki - nie regulowac jak jest fabrycznie ustawione ![]() |
Autor: | Robbert89 [ pt kwie 03, 2015 1:25 pm ] |
Tytuł: | Re: Zagadka |
Problem w tym ze nie chodziło dobrze Gwint może się poluzować po ponad 20 latach jazdy. Z moich obserwacji wynika, że to ustrojstwo jest odpowiedzialne za te wysokie obroty na zimnym. Udało mi się zejść do 1500 i silnik chodzi równo. Pewnie można zrobić i mniej,ale niechce mi się już kombinować |
Autor: | .:Tomaszek:._old [ sob kwie 04, 2015 10:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Zagadka |
Ciekawe czy fabryka brała pod uwagę 24 lata ciągłej dyspozycyjności pod uwagę ![]() przyłączam się do tematu ja dzisiaj zdjąłem wtrysk wymieniłem uszczelkę między samym kolektorem a wtryskiem przedmuchałem i poczyściłem jednak z efektu nie do końca jestem zadowolony 1300-1500 i ładnie równo pracuje dopiero po dłuższym czasie jazdy suka ma chęć zejść do 1000 obrotów ale niechętnie jej się to zdarza.. nie przyszło mi do głowy ze tą blaszke z wypustkami da się przekręcić nasadką.. a powiedz mi Ty też nie masz żadnej śrubki kontrującej od spodu ? |
Autor: | bartejg [ wt maja 26, 2015 10:24 pm ] |
Tytuł: | Re: Zagadka |
Ty też nie masz żadnej śrubki kontrującej od spodu ?[/quote] Ja Ci odpowiem: też nie mam żadnej śrubki od spodu. Natomiast w poście p. lofix-a jest napisane, żeby tę blaszkę : zrównać z poziomem wylotu powietrza i tak by nie była widoczna maleńka śrubka blokująca którą odkręcaliśmy na początku.( viewtopic.php?f=6&t=9639 ). |
Autor: | .:Tomaszek:. [ śr maja 27, 2015 10:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Zagadka |
ja nasadką wkręciłem tą blaszkę z wypustkami i suka znacznie krócej chodzi na wysokich obrotach przy odpaleniu na zimnym silniku jak również po jakimś 1-3 godzinnym postoju niema tendencji do wchodzenia na wysokie obroty zaraz po odpaleniu i wydaje mi się to pozytywnym efektem więc tak zostawiłem natomiast za ch... nie moge poprawić wolnych obrotów zazwyczaj stale utrzymują się na 1200 +/- czasem ale to bardzo żadko zejdą do 1000 bawiłem się też śrubka w korpusie i TPSem jednak przy dalszej próbie obniżenia obrotów silnik zaczyna falować w sumie do 1200 się już przyzwyczaiłem chodzi równo i ładnie pracuje... Problem ten zaczął się u mnie po kapitalnym remoncie silnika i umyciu wszystkiego różnego rodzaju specyfikami do czyszczenia Obrotomierz możne się zjebać i zacząć przekłamywać ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |