suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=14138 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gutek.a4 [ pn mar 30, 2015 9:36 pm ] |
Tytuł: | podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
witam mam pytanie odnośnie podciśnienia króciec który zaznaczyłem na czerwono zaślepiłem, jak widać na zdjęciu. zastanawiam się czy coś nie powinno być tam wpięte bo mam problem z przygasaniem na biegu jałowym jak się rozgrzeje, objaw taki sam na PB i LPG. jak to wygląda u was? |
Autor: | kostuch [ wt mar 31, 2015 10:00 am ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
To jest chyba elektrozaworek do wysysania oparów paliwa z filtra. Jak jest zaślepione, to nie powód przygasania (chyba że jednak coś widać przez to zaślepienie ![]() |
Autor: | gutek.a4 [ wt mar 31, 2015 1:47 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
No właśnie na zaślepionym przygasa tak samo jak na otwartym. Co może być przyczyną przygasania? |
Autor: | kostuch [ wt mar 31, 2015 2:38 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
gutek.a4 pisze: Co może być przyczyną przygasania? Wszystko... Sprawdź zawór wolnych obrotów na początek. |
Autor: | gutek.a4 [ wt mar 31, 2015 8:58 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
Toś mi dał rebusa ![]() |
Autor: | szweraf [ wt mar 31, 2015 9:09 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
Może to od egr'u. Widzę że masz tam rurkę niezaślepioną? |
Autor: | gutek.a4 [ wt mar 31, 2015 10:15 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
Ta niezaślepiona rurka stalowa jest ślepa, są takie dwie i obydwie są ślepe |
Autor: | kostuch [ wt mar 31, 2015 10:54 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
gutek.a4 pisze: Toś mi dał rebusa ![]() Znaczy co? Filtr oparów czy zawór wolnych obrotów? To drugie to w co trzecim temacie jest, razem z lamentem że kręcenie magiczną śrubką nie działa ![]() |
Autor: | gutek.a4 [ śr kwie 01, 2015 4:01 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
filtr oparów to wywaliłem już w poprzednim silniku bo podobało mi się jego miejsce na piec webasto a teraz już nie mam ani filtra ani pieca |
Autor: | gutek.a4 [ czw kwie 02, 2015 10:43 pm ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
Znalazłem jakieś informacje, schematy, dalej jestem głupi, ale pokręciłem tą śrubką co to ją każdy obraca ![]() Przy okazji obczaiłem że chęci engine chyba nie jest podpięty bo odpięcie tps nie wywala chęcią. Kolego Kostuch masz te kabelki do diagnostyki? Gdzie szukać złącza? Nie chodzi mi o kody błyskowe |
Autor: | zbys19 [ pt kwie 03, 2015 12:11 am ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
z tego co pamiętam to kabelek kolegi Kostucha trza wlutować we wtyczkę sterownika |
Autor: | kostuch [ pt kwie 03, 2015 11:44 am ] |
Tytuł: | Re: podciśnienie 2,0 16v/1,8 16v |
gutek.a4 pisze: Podczas dojazdu do skrzyżowania obroty spadają na około 700 obr./min i stabilizują na wartość ustawioną. Przy okazji obczaiłem że chęci engine chyba nie jest podpięty bo odpięcie tps nie wywala chęcią. Kolego Kostuch masz te kabelki do diagnostyki? Gdzie szukać złącza? Nie chodzi mi o kody błyskowe Podczas dojazdu obroty nie powinny spadać poniżej obrotów biegu jałowego! Jak dojeżdżasz na biegu, to naturalnie będą wyższe bo napędzasz silnik od kół. Jak dojeżdżasz na luzie, to powinna się lekko uchylać przepustnica. To drugie nie musi zadziałać przy lpg, snorkelu i rozregulowanym układzie wtrysku ![]() Apropos kabelków: Jak ktoś potrzebuje, to robię na zamówienie. Kabelek nie ma swojej wtyczki, bo pasuje do różnych suzuk z różnymi gniazdami. Albo się zakłada własną dowolną złączkę albo wlutowuje w wiązkę (trudniej wtedy zgubić kabelek - ja już dwa położyłem w bezpiecznym miejscu żeby nie zginęło... i do dziś nie odnalazłem ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |