suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 2:10 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sty 12, 2016 5:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Hej tak na szybko, bo jeszcze nie zajrzałem do świec, ale na ostatnim rajdzie przetarł mi się wydech i była duża dziura niedaleko prawego kolektora, strzelało z wydechu dość mocno przy redukcji lub przy odpuszczaniu gazu, chyba też wtedy jakoś jak by więcej dymu szło z wydechu, zaspawałem kolektor i skręciłem, jednak na łączeniu kolektora z dwójnikiem miałem już starą blaszaną uszczelkę i mam tak przedmuch bo idzie tam dymek, ale strzelanie nie ustało, czasem tak walnie że ludzie z chodnika uciekają. Do tego auto zaczeło dymić, szczególnie w momencie gdy się pochodzi chwile na jałowym i się go przygazuje to idzie niezła chmura. Do tego śmierdzi jak by olej ? Auto jedzie normalnie, nie zauważyłem różnicy, nie wiem może delikatnie przerywa jak by gubiło iskrę albo to tylko złudzenie przez ten przedmuch.
Narazie sprawdziłem wode w chłodnicy - jest
olej nie wiem ;) bo auto jeszcze gorące, na korku oleju i bagnecie nie ma żadnego osadu

co myślicie ;)
aha mam wrażenie że jak mam włączoną pompe paliwa PB ( mam rozłączaną ) to auto kopci mocniej mimo że chodzi docelowo na lpg
jak odłączę pompę to ciut mniej
szczególnie to widać gdy się stoi na światłach

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt sty 12, 2016 5:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
p.s ktoś zna jakiś numer katalogowy albo średnice tego pierścienia co jest na łączeniu kolektora z dwójnikiem w v6?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt sty 12, 2016 6:02 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
aha wydech mimo tego delikatego przedmuchu chodzi cicho, wiec raczej straszły tym spowodowane nie są,

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt sty 12, 2016 10:39 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Fajnie ze sam sobie podpowiadasz :) a tak na poważnie to mialem tak 1.6 w vitarze. Tak strzelała że aż mi obudowę filtra rozwaliło, gdzieś kiedyś nawet fotę tu wstawiałem:) winne okazały się świece. Dwa razy wymieniałem te posrane NGK francuskie i dopiero na boschu jeździ do tej pory.


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 7:54 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
zajmę się najpierw świecami mam ngk ale jeżdże na nich już z rok ;) tak że mimo wszystko wymienię i zobaczę czy coś się poprawi ;)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 8:06 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jak masz przedmuchy na kolektorze wydechowym w okolicach sondy to bedzie to przekłamywało pomiary i w efekcie mieszanka będzie nieodpowiednia. U mnie dochodziło nawet do tego że prawie zalewało silnik - zero mocy i spalanie szło w kosmos.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 10:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Ma ktos średnicę tej metalowego oringa na łączniki kolektora z dwojnikiem w v6 bo nie mogę znalezc

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr sty 13, 2016 11:22 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
O który pytasz? 8 czy 2 na rysunku?

Ten poniżej (2) idzie przy kolektorach 3-1 tych co od głowic idą:
https://www.autoteile-guenstig.de/oenummer-1418460G00
BOSAL - 256-214
FISCHER AUTOMOTIVE ONE - 771-950

Innendurchmesser: 50 mm
Aussendurchmesser: 65 mm
Höhe: 5,2 mm

Taki sam jest w Baleno, Liana, Swift.

A ten (8) przed pierwszym tłumikiem/katem:
https://www.autoteile-guenstig.de/oenummer-1418358B02
BOSAL - 256-304
FISCHER AUTOMOTIVE ONE - 761-954

Innendurchmesser: 54 mm
Aussendurchmesser: 69 mm
Höhe: 17 mm

Obrazek

Obrazek

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 5:50 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Ok dzięki chodzi mi właśnie o numer 2

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 7:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
panowie a więc tak, wykręciłem świece, 5 świec ładnych jedna na 5 cylindrze czarna mokra, zapach benzyny na niej.
Wymieniłem świece na nowe. Odpaliłem auto pochodziło na pb później na lpg przez 20 minut, i zauważyłem że zaczęło kapać olejem na łączeniu kolektora ze strumienicą.
Auto po 10 minutach pracy zaczeło pracować równo i ładnie. Przez pierwsze 5 minutu auto chodziło jak by nie działała jakaś cewka. Jednak gdy się go wkręca na obroty zaczyna kopcić, przed tym problemem raczej tak nie kopcił. Po 20 minutach gdy auto zaczeło ładnie chodzić, postanowiłem się przejechać, i już po chwili do około 2 tys obrotów jak by gubił iskrę, po wyżej 2 tys idzie ładnie. I nadal strzela. Tak strzelił na dzielnicy że sąsiedzi myśleli że petarda jakaś poszła.
Przedmuchy na łączeniu jeszcze nie usunąłem.

WtF?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 10:10 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
I co jakieś pomysły bo nie wiem czy dac komuś silnik do rozbierania

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 10:28 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
himself pisze:
Po 20 minutach gdy auto zaczeło ładnie chodzić, postanowiłem się przejechać, i już po chwili do około 2 tys obrotów jak by gubił iskrę, po wyżej 2 tys idzie ładnie.


Miałem w moim R4 bardzo podobne objawy. Przyczyną była uszkodzona cewka. Na gazie powinno być to bardziej odczuwalne niż na benzynie.
Cewke możesz sprawdzić wysuwając ją na włączonym silniku powoli. Jak słychać będzie głośne strzały iskry to raczej jest ok. Ja się wkurzyłem i wymieniłem wszystkie cewki, fajki na te nowsze gumowe i całą wiązkę przewodów cewek.

W sumie to nie było jednej przyczyny. W kolejności usuwałem usterki:
1. uszkodzone cewki
2. zuzyte fajki świec
3. uszkodzone przewody cewek

Ten olej z wydechu to dziwna sprawa.

EDIT:
Przewody cewek lubią się uszkadzać przy samych wtyczkach.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 11:49 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Dla pewności podmienie cewki. Fajki mam z gv zobaczę co będzie.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 11:52 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Coś mi się obilo o uszy ze od ma jak zapchana może wywołać olej z wydechu. Czy to nie prawda

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 6:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dziś nie mogłem zapalić na pb auta, musiałem dolać benzyny do zbiornika wniosek jest następujący, 20 litrów paliwa w około 20 minut pracy na pb i jakieś 3 km przejechane.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl