suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
1,6 8V gaźnik a monowtrysk http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=163 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TeeM [ ndz sty 14, 2007 1:17 am ] |
Tytuł: | 1,6 8V gaźnik a monowtrysk |
Witam W związku z projektem odbudowy mojej Vitary, znalazem bardzo podobną ale częściowo rozebraną tzn. buda jest cała ale wymontowany jest środek (tapicerka, deska, zegary) i drzwi z szybami. Brakuje też w niej błotnika i reflektora lewego. O dziwo został w niej silnik mosty skrzynia czyli samochód jeżdżący z ważnymi dokumentami. A teraz moje pytanie czy silnik 1,6 8V na monowtrysku różni się zasadniczo instalacją i osiągami od 1,6 8V na gaźniku. Czy warto jest dopłacić parę groszy i wziąć tą budę z silnikiem ponoć niezłym. Podrawiam T.M. |
Autor: | slaw [ ndz sty 14, 2007 10:52 am ] |
Tytuł: | |
teoretycznie gaznik jest lepszy do terenu bo brak elektroniki ale japonce zrobili taki gaznik ze jak zacznie sie cos pieprzyc to nie dojdziesz z nim do ładu czyli najleszy jest gaznik tylko jakis prosty nie od vitary ![]() |
Autor: | TeeM [ pn sty 15, 2007 11:52 am ] |
Tytuł: | |
No właśnie, miałem gaźnik AISIN w Charadzie jak się coś w nim dzieje z podciśnieniami to nie można dojść do ładu i żaden gaźnikowiec nie chce wziąć tego do łapy. |
Autor: | Masmo [ śr sty 17, 2007 8:36 am ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: .....teoretycznie gaznik jest lepszy do terenu bo brak elektroniki....
Jak jest gaźnik to instalacja LPG jest tańsza. Przy monowtrysku to tej elektroniki nie jest dużo. Zresztą jak jest w szczelnym opakowaniu to teren nie powinien jej zaszkodzić. Chyba najgorzej jest z instalacją wysokiego napięcia którą macie tu i tu. Ja bym się kierował stanem silników i osprzętu a nie rodzajem. Jedno i drugie w dobrym stanie będzie jeździć. A jeśli dobite to będą problemy... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |