suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 7:36 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 02, 2014 8:13 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:48 pm
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa/Łącko
Vitam :)
Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ?

_________________
Vitara 2.0 16V 1999r


Na górę
Post: pt sty 03, 2014 5:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Schemat wymiany paska głównego?
To znaczy co? Rysunek z której rolki na którą on przechodzi? :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt sty 03, 2014 8:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: sob sty 04, 2014 11:39 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
koziołek pisze:
Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. :mrgreen:


Heh, chyba nie widziałeś paska w 2.0 16v.
Ja mam bez klimy i trzeba sie skoncentrować żeby poprawnie go poprowadzić. Po kilku operacjach już pamiętam, ale pierwszy raz trwał kilka minut dłużej niż demontaż :)

a.raczkowska pisze:
Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ?

Nie trzeba luzować napinacza. Wystarczy go odgiąć na sprężynie za pomocą klucza nasadowego.
Jeśli nie znajdziesz schematu to sobie go narysuj przed zdjęciem paska. Zaoszczędzisz sporo czasu przy zakładaniu :)

Znalazłem taki, to jest od GV wiec sprawdź czy sie w 100% zgadza:
Załącznik:
J20_belt.gif


Obrazek


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob sty 04, 2014 11:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Zastanowiłem się, że może pasek zerwało, a nowy nie pasuje w żaden sposób, bo czasem takie zamienniki są wg katalogów, że nie pasują...

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz sty 05, 2014 5:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 12:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob wrz 11, 2010 4:18 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Jastrzębie Z- śląskie
W V6 są dwa paski, wymieniłem kilka miesięcy temu,
tylko nie wiem czemu, ale jeden piszczy do dzisiaj,
naciągnięty jest właściwie :D

_________________
Janusz
VITARA LONG 2.0 V6


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 1:31 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:48 pm
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa/Łącko
Dziękuję. Chodziło głównie o zlokalizowanie (nazwanie) rolki, która się nie kręciła. Dziękuję panu Sławkowi za pomoc. Po kupieniu właściwego elementu jego wymiana i zmiana paska na nowy zajęła nie więcej niż 10 min.
To pierwszy samochód przy którym dokonuję napraw sama, dopiero się uczę co jest czym :)
A chodziło o rolkę pośrednią. Kulki w łożysku pozmieniały się w farfocle i pasek strzelił.
Dzięki za odpowiedzi :)

_________________
Vitara 2.0 16V 1999r


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 1:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:48 pm
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa/Łącko
Dzięki danthe, właśnie o taki rysunek chodziło :) Napinacz poluzowałam, nie było z tym problemu.

danthe pisze:
koziołek pisze:
Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. :mrgreen:


Heh, chyba nie widziałeś paska w 2.0 16v.
Ja mam bez klimy i trzeba sie skoncentrować żeby poprawnie go poprowadzić. Po kilku operacjach już pamiętam, ale pierwszy raz trwał kilka minut dłużej niż demontaż :)

a.raczkowska pisze:
Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ?

Nie trzeba luzować napinacza. Wystarczy go odgiąć na sprężynie za pomocą klucza nasadowego.
Jeśli nie znajdziesz schematu to sobie go narysuj przed zdjęciem paska. Zaoszczędzisz sporo czasu przy zakładaniu :)

Znalazłem taki, to jest od GV wiec sprawdź czy sie w 100% zgadza:
Załącznik:
J20_belt.gif


Obrazek

_________________
Vitara 2.0 16V 1999r


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 1:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:48 pm
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa/Łącko
koziołek pisze:
To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem.

koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora.

_________________
Vitara 2.0 16V 1999r


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 7:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Ale, że koleżanka sama naprawia samochód :!: Brawo, podziwiam. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 7:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
janinaaa pisze:
W V6 są dwa paski, wymieniłem kilka miesięcy temu,
tylko nie wiem czemu, ale jeden piszczy do dzisiaj,
naciągnięty jest właściwie :D


Po 1. co to znaczy właściwie?
Po 2. Trzeba sprawdzić czy wszystkie kółka kręcą się w tej samej płaszczyźnie, tu czasem leży problem.

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn sty 06, 2014 8:09 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
a.raczkowska pisze:
koziołek pisze:
To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem.

koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora.


Gwoli ścisłości to obydwa są klinowe :) A dokładniej wielorowkowe.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr sty 08, 2014 2:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 26, 2013 12:48 pm
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa/Łącko
Z tego co zauważyłam jeden - ten który zmieniałam - jest wielorowkowy a drugi taki zwykły klinowy.

danthe pisze:
a.raczkowska pisze:
koziołek pisze:
To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem.

koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora.


Gwoli ścisłości to obydwa są klinowe :) A dokładniej wielorowkowe.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Vitara 2.0 16V 1999r


Na górę
Post: śr sty 08, 2014 3:03 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
a.raczkowska pisze:
Z tego co zauważyłam jeden - ten który zmieniałam - jest wielorowkowy a drugi taki zwykły klinowy.


U mnie jest 3PK500 o ile dobrze pamiętam. Oryginalnie był 3PK485 lub 495.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl