Przemas601 dzięki

jeszcze tylko kilka pytań pomocniczych:
Przemas601 pisze:
Pomiędzy pinem 2 a masą przy przekręconej stacyjce 1-1,6V ,a na odpalonym silniku,na wolnych 1,7-2V
a jak się wkręci na obroty? Bo mi błąd wywala albo przy ~3000 rpm albo jak hamuje silnikiem. W jakim zakresie zmienia się napięcie? Rozumiem, że rośnie wraz ze wzrostem obrotów, zapewne liniowo, tylko zakresu nie znam. Pytam, żeby móc zdiagnozować, czy się dobrze zachowuje, czy nie bardzo (może czyszczenie pomoże ... w Nissanie tak odratowałem przepływomierz

)
Przemas601 pisze:
Czujnik prędkości to żółty przewód na dużym złączu kompa,rezystancja pomiędzy nim a masą ma się zmieniać od nieskończoności do zera,kręcąc tylnym kolem
czyli kręcę powoli wałem ... i powoli kręci się "potencjometr"

czy jest to funkcja "położenia" wału, czy bardziej "prędkości"

No nic - jutro pomierzę i zdam relacje ... coraz bardziej wnikam w to auto, bardziej niż bym chciał

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu

... i skośnookie 4x4 innej marki
