@ piotrk wszystko wyjaśniło się wczoraj w nocy ... gdy podczas powrotu do domu auto stanęło całkowicie a do domu Vitarka dojechała na holu... sprawdz cewke ..
Ale zacznę od momentu wymiany świec w tamtym tygodniu kupiłem NGK BPR5ES odpalam auto .. zrobiłem kilkanaście kilometrów auto całkiem inne objaw ustał ..

następnego dnia odpalam auto objaw pojawił sie znowu

ale było już lepiej niż na starych świecach .. ale dalej chodził jak traktor .. wczoraj odpaliłem auto i silnik jakby chodził na 2 cylindarach

odjechałem nim kawałek i silnik wrocił do normy .. jak byłem w trasie czułem jak co chwile świece gubią iskrę

wracając w trakcie jazdy silnik przestał pracować próbowałem kręcić rozrusznikiem nic nie łapał z 2 też nie dał rady .. więc się zatrzymałem na poboczu zrobiłem telefon zaufania do mojego wszech wiedzącego wujka złota rączka

przekazałem co tam sie stało i od razu powiedział mi żebym sprawdził cewke i czy daje iskrę to sie okazało ,że cewka umarła zero iskry ;] ... dzisiaj wymieniłem na inną akurat w garażu był podobny model do mojej starej i... OBJAW USTAŁ ;] silnik chodzi wreszcie jak należy
Jedyne co mnie martwi silnik od jakiegoś czasu wydaje taki dziwny dzwięk jak dodaje gazu w trasie pod obciążeniem dzwięk podobny do nieszczelności układu wydechowego takie cykanie powietrza .. tyle ,że nie potrafię tego zlokalizować wymieniałem ostatnio uszczelkę pod kolektorem i miedzy kolektorem i rurą wiec to nie to ... Ktoś ma jakieś typy co to może być ?
i jeszcze do tego dzisiaj zauważyłem ze olej mi kapie spod silnika :/ jutro muszę zlokalizować czeka mnie chyba poważna wizyta u mechanika
