suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 10:01 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lip 10, 2010 2:46 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
Witam Wszystkich! Mam pytanie za milion. Zmienilem uszczelke pod glowica w mojej Vitarze 1.6 16v i teraz to pytanie za milion: Po zlozeniu nie ma iskry na swiecach- dlaczego? a druga sprawa wyciagnalem listwe z wtryskami i paliwo tez nie sika. Czy ten aparat zaplonowy ustawia sie jakos z walkiem rozrzadu? bo ja poprostu go zalozylem, nic nie ustawiajac. Auto stalo tak rozebrane z miesiac, wczesniej wszystko cykalo jak nalezy. Iskre sprawdzalem w taki sposob ze poprostu wyjalem ja zalozylem przewod i dotknalem do pokrywy zaworow, no i nic nie zauwazylem.
Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc! Dzieki!


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 2:49 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
:shock:
comor pisze:
Czy ten aparat zaplonowy ustawia sie jakos z walkiem rozrzadu?
tak, a wałek rozrządu z wałem korbowym ...

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 2:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:13 pm
Posty: 70
oczywiscie ze sie ustawia podczas kiedy 1 tłok jest w GMP (górny martwy punkt) plaec rozdzielacza powinien znajdowac sie na 1 styku a znak koła wałka rozrzatu na znaku z obudową tak samo z dolnymi znakami na wale .Znajdź w tym dziale temat "ustawianie zapłonu" czy cos podobnego i kieruj sie wg wskazówek z 1 postu na reszte nie patrz

_________________
Vitara 1.6 8v simex 31' Mosty jeep ;p

/l ,[____],
l---L []lllllll[]
()_)-()_)--o-)_) 4x4


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 5:35 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
dzieki wielkie tak!! Co do rozrzadu to rzecz jasna ustawilem jak trzeba - chyba :lol:. Mowie chyba poniewaz na moim kole sa dwa znaki E i dwa miejsca na klin. zaraz wstawie fotke i zerkniecie okiem jak to wyglada. Jeszcze raz DZIEKI!


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 6:00 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
A! Jeszcze jedno... co z tym paliwem. Wyciagnalem listwe z wtryskami i nic nie tryska a kiedy odkrecilem przewod zasilajacy trysnelo paliwo. Znaczy ze dochodzi. Podejzewam ze styki mogly juz zasniedziec, czy moze ten aparat mogl miec jakis wplyw na to??
Dolaczam zdjecie kola, a rozrzad ustawilem, tak ze zewnetrznej znak E na stronie kola ustawilem zgodnie z wcieciem na pokrywie zaworow. Niby dobrze aleee... no jest jedno "ale": czy klin na walku rozrzadu powinien wejsc w otworek ktory jest na przeciwnej stronie znaku czy ten drugi. Ja ustawilem tak ze znak E zewnetrzny zgodnie z wcieciem na pokrywie, a pin w otworek polozony na przeciw. Czy to dobrze?? Ten temat kiedys poruszal PIOTRK chyba, ale nie do konca rozswietlilo mi to sytuacje. sorry wiec ze jeszcze raz w tym grzebe.
Z gory dzieki za odpowiedz!!


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 10:03 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:13 pm
Posty: 70
yyy jak dla mnie dziwne to koło nie wiem moze w 16 takie jest ja mam 8 jest jedno wycieci i jest ok . czy jest ok najlepiej sprawdzic tak... wykreć 1 swiece i osłone klawiatury zaworów złap gmp i zawory mają byc na 1 cylindrze pozamykane wtedy masz pewnosc ze jest ok a co do paliwa ... pomysle ale najpierw ustaw zaplon i spróbuj odpalic moze i ma nie wiem jak tam w 16 jest moze impuls z kopułki idzie czesciowo na swiece czesciowo na jaksi elektrozawór który otwiera w momęcie podania iskry nie widziałem 16 od srodka nigdy

_________________
Vitara 1.6 8v simex 31' Mosty jeep ;p

/l ,[____],
l---L []lllllll[]
()_)-()_)--o-)_) 4x4


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 10:19 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
Dzieki Marcin! W poniedzialek powalcze z tym i dam znac co zdzialalem. Nara!


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 11:18 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
koło wałka rozrządu jest git, ustawia się na znak E ;)

jakie błędy wyświetla komputer?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: ndz lip 11, 2010 2:27 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
Kompa jeszcze nie sprawdzalem.
A co do kompa to ta zworke wkladamy tak jak w 8V czy jest jakas roznica, zebym go nie puscil z dymem :lol:


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 11:17 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt gru 02, 2008 10:16 am
Posty: 8
mi to wyglada na brak masy, moze nie przykreciles takich cienkich kabli do kolektora ssacego?


Na górę
Post: pt lip 23, 2010 11:33 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
Problem sie riozwiazal.. Glupota... Nie podlaczylem tej kostki co wchodzi do aparatu zaplonowego :roll: .
A oto dalszy ciadg historii:
Ustawilem zaplon, ale chyba troche za wczesnie bo strzelil w gaznik, no ale mysle sobie nic...
przestawilem i odpalil-sukces!...
ale nie do konca, bo cos zaklekotalo. Ciekawe co to?
Pierwsze co zrobilem to wykrecilem swiece. Trzecia troszke ciezko szla, po wykreceniu okazalo sie ze ma obcieta koncowke (przyczyna klekotania?-NIE!) Zdjalem wiec glowice, co sie okazalo? Podczas strzalu w gaznik, jakims cudownym sposobem wypial sie zawor i wpadl do srodka... Teraz mam 0,5cm plaskiej czesci zawory wbita na sztorc w tlok. Silnik na zlom...
Ciekawa przygoda, prawda??
O! jeszcze jedno teraz mam Vitare na czesci :D


Na górę
Post: sob lip 24, 2010 9:00 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
I niech ktoś jeszcze powie że 16V jest bezkolizyjna... :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: sob lip 24, 2010 11:04 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 24, 2009 11:49 am
Posty: 821
musiał ten zawór być albo faleśny albo źle włożony.....nieraz autem jeździ się cieżkie kilometry ze strzałami i nic się nie dzieje

taki strzał początkowy po wymianie głowicy to raczej norma

albo pecha mialeś

_________________
j20a wreszcie kupione


Na górę
Post: sob lip 24, 2010 9:21 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: sob lip 10, 2010 2:25 pm
Posty: 7
Browning pisze:
I niech ktoś jeszcze powie że 16V jest bezkolizyjna... :roll:

16V jest bezkolizyjna!!!! Zawor rzeczywiscie musial byc zle zapiety po planowaniu ( koles wymienial uszczelniacze na zaworach) i poprostu sie wypial.
Powtarzam G16B czylio 1.6 16V jes bezkolizyjny! Sprawdzilem to osobiscie celowo ustawiajac zle rozrzad.


Na górę
Post: pn lip 26, 2010 12:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:13 pm
Posty: 70
a ja powiem co do 8 ze tez jest bezkolizyjna poniewaz miałem przypadek zerwania paska podczas jazdy i nic sie nie porobilo- tak w roli scisłosci co do porównaiani 16 i 8

_________________
Vitara 1.6 8v simex 31' Mosty jeep ;p

/l ,[____],
l---L []lllllll[]
()_)-()_)--o-)_) 4x4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl