suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=3625 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | comor [ sob lip 10, 2010 2:46 pm ] |
Tytuł: | Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
Witam Wszystkich! Mam pytanie za milion. Zmienilem uszczelke pod glowica w mojej Vitarze 1.6 16v i teraz to pytanie za milion: Po zlozeniu nie ma iskry na swiecach- dlaczego? a druga sprawa wyciagnalem listwe z wtryskami i paliwo tez nie sika. Czy ten aparat zaplonowy ustawia sie jakos z walkiem rozrzadu? bo ja poprostu go zalozylem, nic nie ustawiajac. Auto stalo tak rozebrane z miesiac, wczesniej wszystko cykalo jak nalezy. Iskre sprawdzalem w taki sposob ze poprostu wyjalem ja zalozylem przewod i dotknalem do pokrywy zaworow, no i nic nie zauwazylem. Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc! Dzieki! |
Autor: | piotrk [ sob lip 10, 2010 2:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
![]() comor pisze: Czy ten aparat zaplonowy ustawia sie jakos z walkiem rozrzadu? tak, a wałek rozrządu z wałem korbowym ...
|
Autor: | Marcints [ sob lip 10, 2010 2:51 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
oczywiscie ze sie ustawia podczas kiedy 1 tłok jest w GMP (górny martwy punkt) plaec rozdzielacza powinien znajdowac sie na 1 styku a znak koła wałka rozrzatu na znaku z obudową tak samo z dolnymi znakami na wale .Znajdź w tym dziale temat "ustawianie zapłonu" czy cos podobnego i kieruj sie wg wskazówek z 1 postu na reszte nie patrz |
Autor: | comor [ sob lip 10, 2010 5:35 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
dzieki wielkie tak!! Co do rozrzadu to rzecz jasna ustawilem jak trzeba - chyba ![]() |
Autor: | comor [ sob lip 10, 2010 6:00 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
A! Jeszcze jedno... co z tym paliwem. Wyciagnalem listwe z wtryskami i nic nie tryska a kiedy odkrecilem przewod zasilajacy trysnelo paliwo. Znaczy ze dochodzi. Podejzewam ze styki mogly juz zasniedziec, czy moze ten aparat mogl miec jakis wplyw na to?? Dolaczam zdjecie kola, a rozrzad ustawilem, tak ze zewnetrznej znak E na stronie kola ustawilem zgodnie z wcieciem na pokrywie zaworow. Niby dobrze aleee... no jest jedno "ale": czy klin na walku rozrzadu powinien wejsc w otworek ktory jest na przeciwnej stronie znaku czy ten drugi. Ja ustawilem tak ze znak E zewnetrzny zgodnie z wcieciem na pokrywie, a pin w otworek polozony na przeciw. Czy to dobrze?? Ten temat kiedys poruszal PIOTRK chyba, ale nie do konca rozswietlilo mi to sytuacje. sorry wiec ze jeszcze raz w tym grzebe. Z gory dzieki za odpowiedz!! |
Autor: | Marcints [ sob lip 10, 2010 10:03 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
yyy jak dla mnie dziwne to koło nie wiem moze w 16 takie jest ja mam 8 jest jedno wycieci i jest ok . czy jest ok najlepiej sprawdzic tak... wykreć 1 swiece i osłone klawiatury zaworów złap gmp i zawory mają byc na 1 cylindrze pozamykane wtedy masz pewnosc ze jest ok a co do paliwa ... pomysle ale najpierw ustaw zaplon i spróbuj odpalic moze i ma nie wiem jak tam w 16 jest moze impuls z kopułki idzie czesciowo na swiece czesciowo na jaksi elektrozawór który otwiera w momęcie podania iskry nie widziałem 16 od srodka nigdy |
Autor: | comor [ sob lip 10, 2010 10:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
Dzieki Marcin! W poniedzialek powalcze z tym i dam znac co zdzialalem. Nara! |
Autor: | piotrk [ sob lip 10, 2010 11:18 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
koło wałka rozrządu jest git, ustawia się na znak E ![]() jakie błędy wyświetla komputer? |
Autor: | comor [ ndz lip 11, 2010 2:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
Kompa jeszcze nie sprawdzalem. A co do kompa to ta zworke wkladamy tak jak w 8V czy jest jakas roznica, zebym go nie puscil z dymem ![]() |
Autor: | Dafit [ pt lip 23, 2010 11:17 am ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
mi to wyglada na brak masy, moze nie przykreciles takich cienkich kabli do kolektora ssacego? |
Autor: | comor [ pt lip 23, 2010 11:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
Problem sie riozwiazal.. Glupota... Nie podlaczylem tej kostki co wchodzi do aparatu zaplonowego ![]() A oto dalszy ciadg historii: Ustawilem zaplon, ale chyba troche za wczesnie bo strzelil w gaznik, no ale mysle sobie nic... przestawilem i odpalil-sukces!... ale nie do konca, bo cos zaklekotalo. Ciekawe co to? Pierwsze co zrobilem to wykrecilem swiece. Trzecia troszke ciezko szla, po wykreceniu okazalo sie ze ma obcieta koncowke (przyczyna klekotania?-NIE!) Zdjalem wiec glowice, co sie okazalo? Podczas strzalu w gaznik, jakims cudownym sposobem wypial sie zawor i wpadl do srodka... Teraz mam 0,5cm plaskiej czesci zawory wbita na sztorc w tlok. Silnik na zlom... Ciekawa przygoda, prawda?? O! jeszcze jedno teraz mam Vitare na czesci ![]() |
Autor: | Browning [ sob lip 24, 2010 9:00 am ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
I niech ktoś jeszcze powie że 16V jest bezkolizyjna... ![]() |
Autor: | Cordoba_2004 [ sob lip 24, 2010 11:04 am ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
musiał ten zawór być albo faleśny albo źle włożony.....nieraz autem jeździ się cieżkie kilometry ze strzałami i nic się nie dzieje taki strzał początkowy po wymianie głowicy to raczej norma albo pecha mialeś |
Autor: | comor [ sob lip 24, 2010 9:21 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
Browning pisze: I niech ktoś jeszcze powie że 16V jest bezkolizyjna... ![]() 16V jest bezkolizyjna!!!! Zawor rzeczywiscie musial byc zle zapiety po planowaniu ( koles wymienial uszczelniacze na zaworach) i poprostu sie wypial. Powtarzam G16B czylio 1.6 16V jes bezkolizyjny! Sprawdzilem to osobiscie celowo ustawiajac zle rozrzad. |
Autor: | Marcints [ pn lip 26, 2010 12:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem z Iskra i Wtryskiem Pytanie za milion |
a ja powiem co do 8 ze tez jest bezkolizyjna poniewaz miałem przypadek zerwania paska podczas jazdy i nic sie nie porobilo- tak w roli scisłosci co do porównaiani 16 i 8 |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |