suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 9:37 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sty 22, 2011 10:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
Mam takie wrażenie że na ciepłym silniku samochód gorzej odpala ( może po prostu jestem przewrażliwiony).
Jak postoi powiedzmy cała noc to pali na tyka - jeszcze dobrze nie obrócę kluczyka a tu już zapłon i wio, ale jak powiedzmy pojeżdżę ( złapie temperaturę pracy) wysiadam pod sklepem. Wracam i muszę trochę dłużej zakręcić - oczywiście zawsze odpala.
Czy TTTM?
Silnik zasilany dodatkowo LPG (chyba tomasetto) gaziarze nie mieli najlepszej opinii o tej instalce. Bartek byłem u tych samych co Ty

Instalke byłem podregulować - panowie powiedzieli ze zmienili trochę bo było za bogato - jest lepiej ale ciągle chyba nie tak. Z resztą jak dopadnę jakąś inną 1,6 to sprawdzę.

Poproszę o opinie / rade jeśli to się zdarza nagminnie.


Na górę
Post: pn sty 31, 2011 4:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 26, 2011 3:42 pm
Posty: 19
Lokalizacja: Łowicz
A odpalasz na gazie czy benzynie ?

_________________
Czarna Machina
Suzuki Vitara 3D '94
Silnik 1.6 8V + LPG


Na górę
Post: pn sty 31, 2011 4:57 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
axit pisze:
Bartek byłem u tych samych co Ty

Instalke byłem podregulować - panowie powiedzieli ze zmienili trochę bo było za bogato - jest lepiej ale ciągle chyba nie tak. Z resztą jak dopadnę jakąś inną 1,6 to sprawdzę.

Oni generalnie zachawlają Lovato i taka zakładaja, ale chyba jest dobra. Przyjedź to sprawdzisz u mnie :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn sty 31, 2011 5:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:08 pm
Posty: 60
Lokalizacja: Łomża
Podepnę się do tematu, identyczna sytuacja jest u mnie, tez lpg i regulacje itp nie na wiele się zdały. Zauważyłem jeszcze ze przy odpalaniu na gazie czuć paliwem, czy odpalam na benzynie czy gazie jest identycznie (z rana od strzału).

Gazownik coś wspominał, że mogło by pomóc przeniesienie mixera bliżej wtrysku ale nie wiem czy to coś da. Właśnie miałem się zabierać za przewody świece itp, axit- sprawdzałeś? Pomoże to coś?

_________________
[b]1,6 8v (AT) 91r.[b]


Na górę
Post: pn sty 31, 2011 7:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
NUKEM pisze:
A odpalasz na gazie czy benzynie ?


Zawsze tylko na noPB, przyczaiłem ze jak zgaszę na noPB to pali lepiej - wygląda na to ze ciągle go podlewa LPG


Na górę
Post: pn sty 31, 2011 7:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
BARTEK W. pisze:
axit pisze:
Bartek byłem u tych samych co Ty

Instalke byłem podregulować - panowie powiedzieli ze zmienili trochę bo było za bogato - jest lepiej ale ciągle chyba nie tak. Z resztą jak dopadnę jakąś inną 1,6 to sprawdzę.

Oni generalnie zachawlają Lovato i taka zakładaja, ale chyba jest dobra. Przyjedź to sprawdzisz u mnie :wink:


Jak wrócę z Zakopca to postaram się jakoś wygospodarować czas na wypad do Ciebie?


Na górę
Post: pn sty 31, 2011 9:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Ok. zapraszam na kawkę i pogawędkę :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 12:16 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 29, 2009 10:09 pm
Posty: 298
Lokalizacja: Kraków
Hej :)
Mam tak samo. Również gaz - niezbyt dobrej jakości.

Kiedyś nagle nagle się poprawiło. I wszystko było OK przez kilka miesięcy i jak auto stało miesiąc, był zmieniany rozrusznik i robiona blacha to pogorszyło się mocno.
Ale teraz pozbywam się gazu i jeżdżąc tylko na benzynie problemu nie mam.
Więc może rzeczywiście kwestia tylko instalacji... gaz to zło... ale takie dobre zło :(

Pozdrowienia!

_________________
Terenówki można nie mieć, ale błoto w sercu pozostaje :)
kom. 728-664-243


Na górę
Post: wt lut 01, 2011 9:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 29, 2011 11:08 pm
Posty: 60
Lokalizacja: Łomża
Ja jeszcze zaryzykuje renowacje parownika albo w ogóle kupie nowy bo patrze, że na alledrogo są nawet w niezłej cenie :|

_________________
[b]1,6 8v (AT) 91r.[b]


Na górę
Post: śr lut 02, 2011 1:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 5:40 pm
Posty: 926
Lokalizacja: coraz bliżej domu ;)
może być tak że zostaje trochę gazu w przewodach/mikserze i potem go zalewa - dostaje stary gaz i wtrysk noPB
spróbuj przełączyć na benzynę przed zgaszeniem, a potem odpalić, jeśli będzie lepiej to znaczy że w/w
u mnie było coś takiego po montażu, zmienili zasilanie i jest OK - zawór miał napięcie mimo że silnik już zgasł
dostawało się trochę gazu do kolektora i na ciepłym nie szło zapalić, na zimnym czy nawet po 2-3h palił od kopa

inna kwestia to lekkie przeprogramowanie sterownika benzynowego (rozjechane mapy) i może daje za bogatą mieszkankę na ciepłym ?

_________________
... i jest 4x4 - Vitara 3d prawie seria i w lato chłodniutko :)


Na górę
Post: wt lut 08, 2011 11:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
konrad pisze:
może być tak że zostaje trochę gazu w przewodach/mikserze i potem go zalewa - dostaje stary gaz i wtrysk noPB
spróbuj przełączyć na benzynę przed zgaszeniem, a potem odpalić, jeśli będzie lepiej to znaczy że w/w
u mnie było coś takiego po montażu, zmienili zasilanie i jest OK - zawór miał napięcie mimo że silnik już zgasł
dostawało się trochę gazu do kolektora i na ciepłym nie szło zapalić, na zimnym czy nawet po 2-3h palił od kopa

inna kwestia to lekkie przeprogramowanie sterownika benzynowego (rozjechane mapy) i może daje za bogatą mieszkankę na ciepłym ?


Byłem dziś u mechanika i LPG-owca i diagnoza jest ze zawór na reduktorze nie trzyma ( ten niebieski) Bo na noPb pali dobrze. Więc kwestia wymiany zaworu.

Tylko na razie mnie nie stać więc będzie tak musiało zostać.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl