suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

ustawienie snorkla
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=5126
Strona 1 z 3

Autor:  polek [ wt lut 15, 2011 6:14 pm ]
Tytuł:  ustawienie snorkla

Witam jak powinien być ustawiony "daszek" snorkla w kierunku jazdy czy w przeciwną. i jak ma się to do spalania ???? proszę o wasze opinie.

Autor:  yoger [ wt lut 15, 2011 6:43 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Stawiam, że do przodu. 99% samochodów ze snorkelami tak właśnie jeździ. Oryginalny wlot też tak jest ustawiony, więc pewnie coś w tym jest :]

Autor:  BARTEK W. [ wt lut 15, 2011 6:47 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Generalnie -do przodu, lecz jak masz zagazowane auto moga być kłopoty z gaśnięciem auta, odwrócony do tyłu poprawia tą niedogodnosć, lecz wtedy spalanie nieco większe

Autor:  polek [ wt lut 15, 2011 7:23 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

No dobrze a co jest w sytuacji gdy pada deszcz a daszek jest skierowany w kierunku jazdy?

Autor:  Przemas601 [ wt lut 15, 2011 7:31 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

w dolnej obudowie filtra powietrza masz otworek ,którym woda spłynie

Autor:  Browning [ wt lut 15, 2011 7:37 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

W Pajero II 2,5TDi miałem snorkel... Przy kominku do przodu, podczas deszczu, filtr powietrza robił się wilgotny, a po jeździe po lesie było pełno igliwia... :roll: :mrgreen: Przy kominku do tyłu w spalaniu nie było różnicy... Jedyna oszczędność była w rzadszej wymianie filtrów :wink: :mrgreen:

Autor:  kacjen [ wt lut 15, 2011 7:38 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

W moim snorklu zamontowałem wewnątrz dodatkową rurę dzięki czemu woda powinna spływać po ściankach i wypływać do nadkola, a nie do filtra.

Przy LPG snorkel niesie ze sobą pewne problemy. Ja mam zwróconego do przodu, a to wiąże się z przygasaniem po wysprzęgleniu przy większej prędkości - więc trzeba zawsze hamować silnikiem (w terenie nie ma kłopotów). Kiedyś na próbę obróciłem główkę do tyłu i objaw zniknął. Za to w ogóle nie było mocy , a spalanie wzrosło o jakieś 70%!!!

Autor:  BARTEK W. [ wt lut 15, 2011 8:13 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Z przygasaniem mam dokładnie to samo, trzeba się nauczyć z tym jeździć(hamowanie silnikiem), co do zwróconego do tyłu zmniejszonego poziomu mocy niezauważyłem, co do spalanie nieco wyższe(może 20-30%) :roll:

Autor:  maly2000 [ wt lut 15, 2011 10:55 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Przemas601 pisze:
w dolnej obudowie filtra powietrza masz otworek ,którym woda spłynie

Tylko jaki sens ma zakladanie snorkla nie zaslepiając tego otworu ???? :roll:

Autor:  piotrk [ śr lut 16, 2011 8:29 am ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

a nie próbowaliście ustawić wlotu .... z boku? wtedy teoretycznie nie ma już aż tak dużego znaczenia prędkość z jaką porusza się wóz ...

Autor:  Jareczek [ czw lut 17, 2011 9:17 am ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Witam.Obojętnie w którą stronę dasz końcówkę (oprócz ,,do góry" :mrgreen: ) to samochód ma normalnie jeżdzić a nie jakieś gaśnięcie silnika itd. Mi gazownicy rozwiązali ten problem w ten sposób że od filrta powietrza miałem wyprowadzone jeszcze dwa węże . Jeden do mieszalnika a on był szczelnie izolowany , drugi schodził w dół a na końcu był jeszcze filrt .Mogłem jechać jakąkolwiek prędkoscią ( do 130) a obtoty były te same .Instalacje zakładano mi tydzień czasu , w tym dwa dni testowali samochód jak i gdzie mają założyć dodatkowe węże .Fakt że trochę drożej to kosztowało ale nie mam jakichkolwiek problemów z gazem .Dodatkowe spalanie na snorkelu to max 15% .KAŻDA INSTALACJA GAZOWA MA BYĆ ODPOWIEDNIO DOBRANA DO DANEGO SAMOCHODU . A nie jak w 99% załozyć instalację coś tam wyregulować i kasa.Instalacje robiłem w Krakowie koło cmentarza w Grębałowie.Sa to chyba jedyni fachowcy w okolicy .Druga strona medalu to pytanie ,,gdzie robią najtaniej " jest po prostu (przpraszam za wyrażenie ) debilne .Reasumując samochód przy jeżdzie powiedzmy do 100 km przy prawidłowej instalacji nie może zgasnąć.Wszelkie (ładnie ujmując )bezsensowne wywody filozoficzne typu ,, u szwagra jest tak a wujek powiedział ze to ma być inaczej ,a w zakładzie gazowniczym powiedzieli że się nie da są po prostu idiotyczne.To jest już mój czwarty samochód z gazem i nigdy nie miałem jakiś problemów .
Pozdrawiam Jarek

Autor:  kacjen [ czw lut 17, 2011 10:14 am ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

"bezsensowne wywody" "debilne" idiotyczne" ????? Do kogo pijesz?
Wstałeś lewą nogą?

Autor:  NuVo [ czw lut 17, 2011 11:17 am ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

977.

Jarek ma nerwa bo Wienio mu pierwszą fakturę za przekładkę pieca wystawił :mrgreen:

U mnie pomogło ustawienie silnika krokowego w LPG.

Autor:  BARTEK W. [ czw lut 17, 2011 3:51 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Tak chyba lewą nogą wstał :?

Autor:  CooL [ czw lut 17, 2011 9:44 pm ]
Tytuł:  Re: ustawienie snorkla

Ciekawe rzeczy piszecie, ja mam snorkel do tyłu i również na gazie przygasa jak wysprzęgle i jadę szybciej niż ~40km/h. Miałem problem z reduktorem gazu, jak się w niego dmuchnęło to samochód gasł, po wymianie reduktora przestał gasnąć. Ale cały czas przy około 40km/h dojeżdżając do świateł samochód przygasa/gaśnie. Gazownik który jednocześnie jeździ zagazowanym Cherokee i bawi się w offroad powiedział, że tak to już jest przy snorkelu i instalacji 2 generacji.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/