Nie modyfikowałem swojego silnika w 306, miałem taki zamiar ale tego nie zrobiłem, więc mogę Ci jedynie pomóc teoretycznie.
Dokładny opis tuningu masz poniżej:
http://www.club-306.com/page/articles/_/peugeot-306-guides/306-tuningCo do turbinki to musisz zmienić moment w którym "wastgate" się otwiera tak aby uzyskać większe ciśnienie. Robisz to skracając albo wydłużając dźwignię która jest przy gruszce przy turbinie. Nie wiem jaką masz turbinkę ale w Garrecie wygląda to mniej więcej tak (nie ma już tego autka więc zdjęcia z neta):
http://homepage.ntlworld.com/ken.waters1/Pictures/306/tuning/Garretsm.jpgPolecam przed zwiększeniem ciśnienia doładowania wrzucić manometr na wężyku ciśnienia łączącym turbo/intercooler z pompa wtryskową. Ja miałem u siebie zamontowany manometr z butli CO2 na trójniku wpiętym wężyk pomiędzy intercoolerem a pompą. Zdjęcie:
http://homepage.ntlworld.com/ken.waters1/Pictures/306/tuning/gaugesm.jpgPoszukaj gdzie na pompie Lucasa masz ustawienie maxymalnej dawki wtryskiwanego paliwa i zwiększ tą wartość (wiem gdzie jest to w Boschu ale w lucasie nie wiem). Pamiętaj żeby to robić małymi krokami, nie spalone paliwo będzie powodowało dymienie na czarno

W necie mała podpowiedź gdzie kręcić:
http://homepage.ntlworld.com/ken.waters1/Pictures/306/tuning/maxfuel.jpgTrzecia sprawa to zmienić ustawienie kompensatora doładowania żeby dawał więcej paliwa. Poglądowe zdjęcie z neta:
http://homepage.ntlworld.com/ken.waters1/Pictures/306/tuning/boostcompensator.jpgPowodzenia !!

Jak masz smykałkę mechaniczną to sobie poradzisz bez problemu. Intercooler by się przydał na pewno, więc od tego bym zaczął.