suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 6:37 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 13, 2011 5:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn wrz 19, 2011 8:04 am
Posty: 48
siema mam vitarke 1.6 po lifcie na niezlych chapciach ale pojawia sie problem troche mało mocy :? no i teraz pytanko co tam by pasowało??


Na górę
Post: czw paź 13, 2011 5:21 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
szeryf pisze:
siema mam vitarke 1.6 po lifcie na niezlych chapciach ale pojawia sie problem troche mało mocy :? no i teraz pytanko co tam by pasowało??



Reduktor z samuraia lub wolniejsze tryby.
Do vitary, najlepszy jest piec z vitary


Na górę
Post: czw paź 13, 2011 5:32 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nie bądź łosiem, wsadź V8 :mrgreen:
Zasadniczo to na co koledze pozwala fantazja i zasobność kabzy. :wink:
1.8 baleno podobno wsadzają, swifta a nawet BMW.
Poczytać forum polecam.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw paź 13, 2011 5:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 05, 2009 5:04 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
moja też ma ciężko na 31' chciałem wkładać 1.8 is ale się rozmyśliłem i zimą będę motał na reduktor od sami tylko nie wiem który wrzucić czy 410 czy 413?

_________________
Vitara 1.8 is silverki 33" a reszta już sam nie wiem:)


Na górę
Post: czw paź 13, 2011 7:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Suchy pisze:
moja też ma ciężko na 31' chciałem wkładać 1.8 is ale się rozmyśliłem i zimą będę motał na reduktor od sami tylko nie wiem który wrzucić czy 410 czy 413?




Nadal się zastanawiasz,kup obydwa i zmotaj 4,16

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw paź 13, 2011 10:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn wrz 19, 2011 8:04 am
Posty: 48
coś wiecej na temat tych reduktorów, który z nich jest lepszy? czym sie różnią?? jak wyglada sytuacja z ich zamontowaniem i czy duzo przerobek ?? :)


Na górę
Post: pt paź 14, 2011 7:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 05, 2009 5:04 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
Przemas zmotaj pierwszy :D i zobaczymy jak pójdzie....a na serio to nie mam budżetu na dwa reduktory

_________________
Vitara 1.8 is silverki 33" a reszta już sam nie wiem:)


Na górę
Post: pt paź 14, 2011 10:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
szeryf pisze:
coś wiecej na temat tych reduktorów, który z nich jest lepszy? czym sie różnią?? jak wyglada sytuacja z ich zamontowaniem i czy duzo przerobek ?? :)


polecam duże forum 8)
http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=7&t=52955

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: sob paź 15, 2011 8:27 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jeśli mogę wtrącić to polecam też to:
http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=7&t=87408

Milasa skutecznie na ziemię sprowadzili bo mu się cuda marzyły :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: ndz paź 30, 2011 9:03 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
wasnie mialem to pisac
zawolno nieznaczy zadobrze
a to co dobre do samiego niezadobre do vitary

ogolnie bedzie reduktor z 1.3 i silnik bmw 1.8 is

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: pt sie 10, 2012 9:30 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Moje autko z założonym liftem i gumach 235/75 R.15 zamuliło się że nawet pod niewielkim wzniesieniem na tylnym napędzie ciężko sie wygrzebać a to przecież 16 V powinien dobrze iść.Jedynie tylko jakoś idzie w terenie na reduktorze. Jak mu zwiększyć moc ? czy to może jakaś inna przyczyna silnika ?

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pt sie 10, 2012 10:53 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
lenny pisze:
Moje autko z założonym liftem i gumach 235/75 R.15 zamuliło się że nawet pod niewielkim wzniesieniem na tylnym napędzie ciężko sie wygrzebać a to przecież 16 V powinien dobrze iść.Jedynie tylko jakoś idzie w terenie na reduktorze. Jak mu zwiększyć moc ? czy to może jakaś inna przyczyna silnika ?

Na takich oponkach moja lj80 ze zużytym silnikiem 0,8l z przed ćwierć wieku, idzie jak zła.
Sprawdź kompresję, ciśnienie paliwa i co pokazuje lambda.

Podjedź może na jakąś hamownię. Jeżeli nie możesz podjechać pod niewielkie wzniesienie, to brak ci zupełnie momentu obrotowego.


Na górę
Post: pt sie 10, 2012 11:16 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
kostuch pisze:
lenny pisze:
Moje autko z założonym liftem i gumach 235/75 R.15 zamuliło się że nawet pod niewielkim wzniesieniem na tylnym napędzie ciężko sie wygrzebać a to przecież 16 V powinien dobrze iść.Jedynie tylko jakoś idzie w terenie na reduktorze. Jak mu zwiększyć moc ? czy to może jakaś inna przyczyna silnika ?

Na takich oponkach moja lj80 ze zużytym silnikiem 0,8l z przed ćwierć wieku, idzie jak zła.
Sprawdź kompresję, ciśnienie paliwa i co pokazuje lambda.

Podjedź może na jakąś hamownię. Jeżeli nie możesz podjechać pod niewielkie wzniesienie, to brak ci zupełnie momentu obrotowego.


W cześniej świeciła się kontrolka Service bo komputer pokazywał błąd sondy i zaworu EGR .Sonda wymieniona i zawór przeczyszczony i kontrolka zgasła. Więc musi być inna przyczyna, gdzie mogę sprawdzić silnik w wawie ? daj jakieś namiary na priv .

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pt sie 10, 2012 3:19 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Oprzyrządowanie do takich podstawowych pomiarów powinien mieć każdy warsztat.
Wylosuj najbliższy po prostu.


Na górę
Post: ndz sie 12, 2012 3:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
kostuch pisze:
Oprzyrządowanie do takich podstawowych pomiarów powinien mieć każdy warsztat.
Wylosuj najbliższy po prostu.


Ok sprawdzę.Nawet dziś jadąc na trasie autko bardzo słabiutkie, strach wyprzedzać , na piątym biegu i mając 3 tys.obrotów,90 na liczniku jak zaczyna się niewielkie wzniesienie auto słabnie i spadają obroty, masakra muszę w tedy redukować na 4 bieg...

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl