suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 5:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 11, 2011 7:46 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
hej ciągle męcząc się z silnikiem mojej v6 mam problem.
Z początku myślałem, że to cewki, ale teraz to już sam nie wiem, bo cewki niby są ok
Podłączyliśmy auto pod kontroler spalin ( tak to się chyba zwie ) i okazało się, że auto na PB i LPG ma mało paliwa ( 21 - w porywach do 25 czegoś tam ) czyli bardzo mało tak jak by auto nie dostawało odpowiednio dużo paliwa, przypomnę, że objaw jest taki, że auto nie ma mocy ( choć nie zawsze czasem chodzi dobrze ) szarpie, dusi się, przy wyższych obrotach trochę lepiej się zachowuje.


p.s czy uszkodzone sondy lambda ( błedów nie ma ) mogły by tyle namieszać przy tym silniku ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt lis 11, 2011 7:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
a filtry paliwa masz w porządku ?

może tam licho siedzi

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: pt lis 11, 2011 7:54 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
wiesz co nie mam pojecia, to by bylo w sumie najtanisze rozwiazanie do sprawdzenia w sumie

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt lis 11, 2011 8:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lis 24, 2009 10:42 pm
Posty: 277
Lokalizacja: Pabianice
no pane Hawranek :!:

zaczynamy zawsze od żarówki - nie od elektrowni :idea: :lol:

_________________
vitara 2.0 v6 [ seria ]- sprzedana

arborystyka

Mitsubishi L 200 [ ale ciągle tu zaglądam ]


Na górę
Post: pt lis 11, 2011 8:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
to jeszcze pytanie czy to mialo by znaczenie przy pracy lpg ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt lis 11, 2011 10:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
sekwencja ? gaz CI nigdy nie zadziala jesli na benzynie si ebedzie cos walic, komputer gazowy sekwencyjny ustawia sie do kompa auta, jesli ten wykrywa malo paliwa to wydluza czasy wtryskow, jesli nie zmieniales mapy t o w tym momenci eby bylo tak ze na PB bedzie za malo paliwa ale na gazie bedzie ZA DUZO, kwestia filtra odpada, sprawdz sondy , najlpeiej podepnij si ekomputerem pod sterownik gazowy i zoabcz na wykresie

_________________
EVitara


Na górę
Post: sob lis 12, 2011 12:15 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Spalanie stukowe jest jak paliwo ma za mało oktanów. Słychać wtedy stukanie z silnika. Występuje po zalaniu taniej białoruskiej benzyny. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 10:02 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Spalanie stukowe pojawia sie także przy zbyt ubogiej mieszance. Jest bardzo niebezpieczne dla silnika. W skrajnych przypadkach moze zabić silnik w kilkanascie minut (znam taki przypadek osobiście niestety, silnik po generalnym remoncie nie dojechał <10km na strojenie mapy paliwa).

W vitarze jest czujnik spalania stukowego chyba, wiec powinien przynajmniej cześciowo sobie z tym poradzić opóźniając zapłon, co bedzie sie objawiało mniejszą mocą.
Możliwe powody zbyt ubogiej mieszanki już wymienione zostały powyżej w tym temacie (sonda, filtr paliwa, pompa paliwa, wtryski itd)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 12:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
danthe jest faktycznie w 2 litrowkach czujnik stukowego ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 12:43 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Napisałem że chyba, bo nie jestem pewien czy w każdej j20 byl.

nr 13:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 2:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
mi sie wydaje ze od 1999/2000 roku zaczeli montowac w GVozdziach dopiero

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 4:26 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
vaiker pisze:
mi sie wydaje ze od 1999/2000 roku zaczeli montowac w GVozdziach dopiero


I zapewne masz racje, bo w rosyjskim manualu nie moge znaleźć informacji o KS.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 7:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
wiec tam dzis wymienilem filtr paliwa i nic nie pomoglo choc poprzedni filtr to raczej od nowosci nie byl wymieniany :)
teraz bedzie trzeba sprawdzic sonde i pompe paliwa,
jeszcze jedne z takich objawow porannych
po odpalenia rano auta auto sie zapala i po chwili gasnie tak jak by sie paliwo konczylo, odpalam drugi raz i albo bedzie juz chodzic albo tez zgasnie za 3 juz napewno bedzie chodzic, choc po wcisnieciu nagle pedała gazu się przydusza

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 7:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
obstawiam uszkodzoną pompę paliwa :wink:chociaz patrząc z drugiej strony jak takie same objawy na gazie to moze być bardziej sonda :mrgreen:


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 8:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
no wlasnie czy uszkodzona pompa paliwa powodowała by, że auto by się źle zachowywało na lpg

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl