suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=6725 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | maasser [ ndz gru 11, 2011 10:12 pm ] |
Tytuł: | kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
moj silnik to 1,6 8V, chce ustawic lampa stroboskopowa wyprzednie zaplonu (mam LPG wiec juz wyczytalem, ze 10 st.) Podpowiedzcie mi , ktora to jest kostka diagnostyczna (kolo aku mam 4-cztero pinowa ale z trzema kablami i jezeli to ta, to które kable mam zewrzec zworka) jak wyczytalem, mam rozgrzac silnik, nastepnie wylaczyc, zewrzec zworka jakies piny na jakiejs kostce (ktore?) i dopiero ustawic zaplon, po ustawieniu zworke wyciagnac i cieszyc sie jazda ![]() przeczytalem sporo postow na ten temat ale nigdzie nie wyczytalem lopatologicznej instrukcji wielkie dzieki za odpowiedz |
Autor: | vaiker [ pn gru 12, 2011 12:09 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
orginanie ten silnik ma miec ustawione 5 stopni, dokaldnie tak jak piszesz na zwartym styku trybu awaryjnego, ale UWAGA , w silnikach j20a i h20a ( 2 litrowe vitary) to jest INNY STYK niz styk do diagnostyki blyskowej CHECK ENGINE, tutaj masz dane regulacyjne http://www.suzimotive.com.au/technical.htm , nie powiem CI ktory to styk bo 1.6 nigdy nie dotykalem, 10 stopni czyli 5 stopni orginal PLUS 5 stopni dla LPG, tyle est bezpeicznie, wiecej nie dawaj bo bedzie zle opis do silnikow h20a i j20a jest w innym moim poscie w dziale silnik |
Autor: | NuVo [ pn gru 12, 2011 6:44 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21 |
Autor: | maasser [ pn gru 12, 2011 7:13 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
hehe, no tak kiedys jak przegladalem forum na poczatku pamietam, ze widzialem te stronke ale nie skojarzylem teraz czyli rozumiem, ze moge zarowno zewrzec styli w jednej lub w drugiej kostce i wyjdzie na to samo? nspisano tez, ze w werski amerykanskiej, trzeba jeszce coś zrobic potem, jak ja mam licznik w milach to wlasnie mam wersje amerykanska? moj VIN to JS3TA01C2L4133862 |
Autor: | NuVo [ pn gru 12, 2011 7:38 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
http://suzuki.info.pl/?t=1&a=82 Lenistwo na maksa... |
Autor: | maasser [ pn gru 12, 2011 7:43 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
nie , nie, te strone juz przerabialem ale do konca nie bylem pewny tzn nie bylem jednoznacznie pzrekonany i dlatego chcialem kogos "obytego" aby to sprawdzil zdecydowanie nie lenistwo, forum czytam codziennie po kilka godz od poltora miecha ![]() |
Autor: | NuVo [ pn gru 12, 2011 7:44 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
Pisze Ci że japoński sidekick. Kostkę tylko jedną wystarczy zmostkować. |
Autor: | maasser [ pn gru 12, 2011 7:49 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
nie bylem pewny ale myslalem, ze sidekick jest amerykanski (ze to nazwa na ameryke tego samochodu, takie mialem wrazenie, nie wiem zreszta sam skad) dlatego chcialem sie upewnic. No i jeszce mam licznik w milach wiec to tez swiadczylo, ze moze byc na ameryke, wiec dalej nie jestem pewny, mozesz to okeslic w 100% abym sie nie zastanawial dalej? NuVo, po zmostkowaniu stykow, czekam az zrobi mi samodiagnoze i potem nie wylaczajac ani zaplonu a ni mostka niezaleznie od wynikow, robie ustawienie stroboskopem zaplonu? |
Autor: | NuVo [ pn gru 12, 2011 7:53 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
Co do zapłonu to nie mam pojęcia, nigdy nie ustawiałem. Nie wystarczy ustawić kąta na aparacie zapłonowym?Jest tam regulacja. |
Autor: | szyszon [ pn gru 12, 2011 8:07 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
Ja też ma Sidekick, wyprzedzenie zapłonu mam sterowane podciśnieniem. Przy ustawianiu zapłonu na LPG sciągnąłem wężyk z puszki przy aparacie która steruje przyspieszeniem i ustawiłem na 10 stopni. Jak założysz wężyk to zobaczysz na lampie, że wraz ze zmianą podciśnienia w kolektorze zmienia się kąt zapłonu. |
Autor: | maasser [ pn gru 12, 2011 9:38 am ] |
Tytuł: | Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec |
na razie zmostkowalem zlacze diagnostyczne pod maska kolo bezpiecznikow glownych i nic mi sie nie swieci, nie wyswietla mi zadnych informacji, co znowu robie nie tak? wlaczam zaplon mostkuje kostke (C i B) odpalam silnik i nic wyczytalem takze, ze do regulacji wyprzedzenia zaplonu nalezy zewrzec w kostce pod maska piny C i D , czy dobrze kumam to? i jak pisze Szyszon odlaczyc przewod od podcisnienia? po wszystkich lekturach forum juz chyba skumalem o co kaman, slaw napisal, ze niektore silniki nie mialy tego pinu D i ja taki mam, wiec nie mam co ze soba zwierac, ale za to mam regulator podcisnieniowy i jak pisal szyszon musze odlaczyc z niego wezyk podcisnienia, pytanie tylko, czy zostawiam otwor jak jest czy tez na czas regulacji musze go zatkac? zadaje pytania i sam sobie odpowiadam ![]() scągamy wezyk z regulatora podcisnienia na aparacie zaplonowym , nastepnie wezyk zatykamy aby nie lapal lewego powietrza (dzieki szyszon) i przystepujemy do regulacji kata wyprzedzenia zaplonu stroboskopem na beznynie 8 st, z gazem 10 st (przy mojej wersji silnikowej) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |