suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=6725
Strona 1 z 1

Autor:  maasser [ ndz gru 11, 2011 10:12 pm ]
Tytuł:  kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

moj silnik to 1,6 8V, chce ustawic lampa stroboskopowa wyprzednie zaplonu (mam LPG wiec juz wyczytalem, ze 10 st.)
Podpowiedzcie mi , ktora to jest kostka diagnostyczna (kolo aku mam 4-cztero pinowa ale z trzema kablami i jezeli to ta, to które kable mam zewrzec zworka)
jak wyczytalem, mam rozgrzac silnik, nastepnie wylaczyc, zewrzec zworka jakies piny na jakiejs kostce (ktore?) i dopiero ustawic zaplon, po ustawieniu zworke wyciagnac i cieszyc sie jazda :)

przeczytalem sporo postow na ten temat ale nigdzie nie wyczytalem lopatologicznej instrukcji

wielkie dzieki za odpowiedz

Autor:  vaiker [ pn gru 12, 2011 12:09 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

orginanie ten silnik ma miec ustawione 5 stopni, dokaldnie tak jak piszesz na zwartym styku trybu awaryjnego, ale UWAGA , w silnikach j20a i h20a ( 2 litrowe vitary) to jest INNY STYK niz styk do diagnostyki blyskowej CHECK ENGINE, tutaj masz dane regulacyjne http://www.suzimotive.com.au/technical.htm , nie powiem CI ktory to styk bo 1.6 nigdy nie dotykalem, 10 stopni czyli 5 stopni orginal PLUS 5 stopni dla LPG, tyle est bezpeicznie, wiecej nie dawaj bo bedzie zle

opis do silnikow h20a i j20a jest w innym moim poscie w dziale silnik

Autor:  NuVo [ pn gru 12, 2011 6:44 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=21

Autor:  maasser [ pn gru 12, 2011 7:13 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

hehe, no tak kiedys jak przegladalem forum na poczatku pamietam, ze widzialem te stronke ale nie skojarzylem teraz
czyli rozumiem, ze moge zarowno zewrzec styli w jednej lub w drugiej kostce i wyjdzie na to samo?

nspisano tez, ze w werski amerykanskiej, trzeba jeszce coś zrobic potem, jak ja mam licznik w milach to wlasnie mam wersje amerykanska?
moj VIN to JS3TA01C2L4133862

Autor:  NuVo [ pn gru 12, 2011 7:38 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

http://suzuki.info.pl/?t=1&a=82


Lenistwo na maksa...

Autor:  maasser [ pn gru 12, 2011 7:43 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

nie , nie, te strone juz przerabialem ale do konca nie bylem pewny tzn nie bylem jednoznacznie pzrekonany i dlatego chcialem kogos "obytego" aby to sprawdzil

zdecydowanie nie lenistwo, forum czytam codziennie po kilka godz od poltora miecha :D

Autor:  NuVo [ pn gru 12, 2011 7:44 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

Pisze Ci że japoński sidekick.
Kostkę tylko jedną wystarczy zmostkować.

Autor:  maasser [ pn gru 12, 2011 7:49 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

nie bylem pewny ale myslalem, ze sidekick jest amerykanski (ze to nazwa na ameryke tego samochodu, takie mialem wrazenie, nie wiem zreszta sam skad) dlatego chcialem sie upewnic. No i jeszce mam licznik w milach wiec to tez swiadczylo, ze moze byc na ameryke, wiec dalej nie jestem pewny, mozesz to okeslic w 100% abym sie nie zastanawial dalej?

NuVo, po zmostkowaniu stykow, czekam az zrobi mi samodiagnoze i potem nie wylaczajac ani zaplonu a ni mostka niezaleznie od wynikow, robie ustawienie stroboskopem zaplonu?

Autor:  NuVo [ pn gru 12, 2011 7:53 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

Co do zapłonu to nie mam pojęcia, nigdy nie ustawiałem. Nie wystarczy ustawić kąta na aparacie zapłonowym?Jest tam regulacja.

Autor:  szyszon [ pn gru 12, 2011 8:07 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

Ja też ma Sidekick, wyprzedzenie zapłonu mam sterowane podciśnieniem. Przy ustawianiu zapłonu na LPG sciągnąłem wężyk z puszki przy aparacie która steruje przyspieszeniem i ustawiłem na 10 stopni. Jak założysz wężyk to zobaczysz na lampie, że wraz ze zmianą podciśnienia w kolektorze zmienia się kąt zapłonu.

Autor:  maasser [ pn gru 12, 2011 9:38 am ]
Tytuł:  Re: kostka diagnostyczna, która i jak zewrzec

na razie zmostkowalem zlacze diagnostyczne pod maska kolo bezpiecznikow glownych i nic mi sie nie swieci, nie wyswietla mi zadnych informacji,
co znowu robie nie tak?

wlaczam zaplon
mostkuje kostke (C i B)
odpalam silnik
i nic


wyczytalem takze, ze do regulacji wyprzedzenia zaplonu nalezy zewrzec w kostce pod maska piny C i D , czy dobrze kumam to?
i jak pisze Szyszon odlaczyc przewod od podcisnienia?

po wszystkich lekturach forum juz chyba skumalem o co kaman, slaw napisal, ze niektore silniki nie mialy tego pinu D i ja taki mam, wiec nie mam co ze soba zwierac, ale za to mam regulator podcisnieniowy i jak pisal szyszon musze odlaczyc z niego wezyk podcisnienia, pytanie tylko, czy zostawiam otwor jak jest czy tez na czas regulacji musze go zatkac?

zadaje pytania i sam sobie odpowiadam :lol: ale odpisze aby ktos nastepny wiedzial i nie musial sie zastanawiac
scągamy wezyk z regulatora podcisnienia na aparacie zaplonowym , nastepnie wezyk zatykamy aby nie lapal lewego powietrza (dzieki szyszon) i przystepujemy do regulacji kata wyprzedzenia zaplonu stroboskopem na beznynie 8 st, z gazem 10 st (przy mojej wersji silnikowej)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/