suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

regulacja zapłonu
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=6927
Strona 1 z 2

Autor:  szeryf [ ndz sty 15, 2012 11:19 pm ]
Tytuł:  regulacja zapłonu

witam potrzebuje przeprowadzic dokladna regulacje zaplonu tylko nie wiem która z tych 2 kostek jest prawidlowa biala czy ta 2?? i jak ja zmostkowac, kolory kabli ?? dzieki za info :)

Autor:  vaiker [ pn sty 16, 2012 9:47 am ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

pierwsze : JAKI SILNIK ?!

drugie : szukajcie a znajdziecie : viewtopic.php?f=6&t=6242

Autor:  szeryf [ pt sty 20, 2012 10:01 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

silnik 1.6 8v 91r nr VIN JSAETA01C00141808 pytanie to samo którą z tych 2 wtyczek zmostkować i kolory tych kabli proszę o konkretna instrukcje, dzięki za info

Autor:  sebahabit [ sob sty 21, 2012 12:20 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

szeryf pisze:
silnik 1.6 8v 91r nr VIN JSAETA01C00141808 pytanie to samo którą z tych 2 wtyczek zmostkować i kolory tych kabli proszę o konkretna instrukcje, dzięki za info


nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, ale dokładną instrukcję masz w linku podanym przez "vaiker'a" tak masz napisane jaka wtyczka, jakie kable itp. :D

Autor:  szeryf [ pt sty 27, 2012 5:20 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

fajnie sie to czyta tylko ze ja nie mam zadnej 6pinowej wtyczki, a 2 przy aku z tego jedna ma 4 piny(kolor kabli:zielony,niebiesko czerwony, żółto niebieski, czerwony) a 2 ma 3piny(czarny, niebiesko-żółty,czerwony) prosze o odpowiedz

Autor:  Seba [ pn lut 13, 2012 2:44 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

Podlaczam sie pod pytanie - tez chcialbym sprawdzic sobie ustawienie zaplonu. Wiem ,ze powinien miec 8st+/-1 przy 800obr/min
ale co zrobic jak moja Vitka ma najmniej 1000?? od poczatku tak ma Silnik 1,6 8V z sonda 4 przewodowa

Autor:  miras7 [ pn lut 13, 2012 6:32 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

Seba pisze:
Podlaczam sie pod pytanie - tez chcialbym sprawdzic sobie ustawienie zaplonu. Wiem ,ze powinien miec 8st+/-1 przy 800obr/min
ale co zrobic jak moja Vitka ma najmniej 1000?? od poczatku tak ma Silnik 1,6 8V z sonda 4 przewodowa

W korpusie wtrysku z tyłu na górze jest wkręt obrotów biegu jałowego. Powinien być pod gumowym koreczkiem. Wkręcając go zmniejszasz obroty. Jak nie znajdziesz postaram się później fotkę zrobić.

Autor:  Seba [ śr lut 15, 2012 11:36 am ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

miras7 pisze:
Seba pisze:
Podlaczam sie pod pytanie - tez chcialbym sprawdzic sobie ustawienie zaplonu. Wiem ,ze powinien miec 8st+/-1 przy 800obr/min
ale co zrobic jak moja Vitka ma najmniej 1000?? od poczatku tak ma Silnik 1,6 8V z sonda 4 przewodowa

W korpusie wtrysku z tyłu na górze jest wkręt obrotów biegu jałowego. Powinien być pod gumowym koreczkiem. Wkręcając go zmniejszasz obroty. Jak nie znajdziesz postaram się później fotkę zrobić.

jak mozesz to wez zrob fotke w wolnej chwili - ja teraz chory jestem i nie wychodze na dwor, ale jak bym wiedzial co i jak to moge od razu dzialac :)

A co ze zworka w tym silniku - trzeba cos zwierac?? Nowszy model wtrysku na 4 przewodowej sondzie

Autor:  miras7 [ ndz lut 19, 2012 5:40 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

Pomyliłem się. Wkręt regulacyjny z tyłu to jest w Swifcie. W Vitarze i Samuraiu jest z przodu, pod wyjściem powrotu paliwa do zbiornika. Widać na zdjęciu, w kołnierzu siedzi wkręt z łbem krzyżakowym.

Obrazek

Autor:  Seba [ ndz lut 19, 2012 11:31 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

oki,dzieki :)

Autor:  Seba [ sob maja 05, 2012 6:16 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

W koncu sie za to wzialem dzis - byl ustawiony na 0 czyli przestawiony o 8st - zworke sie wklada - nawet wlepka pod maska o tym mowi. Vitarka dostala teraz kopa jak sie nalezy :)

Autor:  dero686 [ sob maja 05, 2012 10:20 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

ja nie wiedziałem jak ustawić wolne obroty... przekręciłem TPS w jedną stronę i drugą zobaczyłem co to zmienia... i ustawiłem na tym TPS tak że jest 800rpm . operację przeprowadziłem rok temu , coś moze byc nie tak ? :| czy trzeba ustawić to tak jak piszę Vaiker tu : http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=6&t=6242 , o którą wtyczkę 3-pinową chodzi i gdzie sprawdzę jaki "model" silnika mam ?

Autor:  vaiker [ sob maja 05, 2012 11:44 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

w swoim podpisie, masz 1,6 8v czyli g16a , moj opis dotyczy silnikow 2.0 h20a i j20a

Autor:  dero686 [ ndz maja 06, 2012 10:06 am ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

aha.. to ma ktoś instrukcję jak ustawić właściwie tego TPS-a w g16a ? a zapłonu bez potrzeby chyba nie muszę ustawiać... :wink:

Autor:  vaiker [ ndz maja 06, 2012 1:35 pm ]
Tytuł:  Re: regulacja zapłonu

zaplon powinienes ustawiac co jakis czas, wyciaganie paska/lancucha z uplywem czasu ma wplyw na kat wyprzedzenia zaplonu

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/