seryjnie jest pompa lucasa i jak mówi Łukasz to kompletnie nie jedzie. Brak sterowania turbiny przez LDA, sama turbina to działa jak recyrkulator spalin bije może 0.2 bara. Jak wsadzisz pompę boscha z .. powiedzmy 405 to vitara staje na 2 koła

.
Co do vw to bym się nie pchał w aaz ( komora wirowa, ciężki wał, ścinający się klin na kole rozrządu, no i klekocze ja stary ursus). Sam wsadził aaz i już mnie drażni. Wal od razu AFN ( przerabiasz turbo na ciśnieniową gruchę i wstaje Ci to od 1000 obrotów,lżejszy wał też pomaga się na obroty wkręcać , pompa to też żaden problem bo wstawiasz iveco albo master i już masz manualne sterowanie) masz bezpośredni wtrysk ( dużo ładniejsza kultura pracy) wtryski wstawisz 216 i mocy pod dostatkiem. Co do BMW to popatrz jaka wiązka idzie do silnika, po prostu masakra.