suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 6:27 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: grzeje się V6
Post: czw maja 03, 2012 10:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
witam
wisko nowe z forumowego sklepu
temostat wyjety
a auto grzeje sie dalej
przy 160km/h temp skoczyla na czerwone i zaczelo wywalac wode
pozniej na podjazdach w gorach auto sie rowniez grzalo ponad 3/4 skali
pomyslu nie mam
czy jest mozliwosc jak by sie slizgal pasek na pompie wody czy by sie gotowal bo na sam koniec terenowego wypadu zerwaly sie paski przy przeprawie przez wode.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw maja 03, 2012 10:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
mialem tak kiedy uklad byl zapowietrzony , na 300 kil0ometrow spalilem jakies 200 litrow wody, po zalataniu chlodnicy nie bylem w stanie opowietrzyc ukladu ( nie mialem metody/czasu) i musialem tak wracac do polski zatrzymujac sie co stacje i dolewajac wody

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt maja 04, 2012 5:24 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
no wlasnie zapowietrzenie wchodzilo w gre ale jak odpowietrzyc vitara sie sama nie odpowietrza?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt maja 04, 2012 3:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
możesz wypróbować sposób na odpowietrzenie wzięty z PII
zalać na full płynem chłodnicę i zbiornik ponad max
wjechać przodem na tak żeby auto stało pod kątem a tył był dużo nizej
zostawić tak i niech chodzi
po nagrzaniu wyłączyć jak ostygnie dolać płynu


Na górę
Post: pt maja 04, 2012 9:42 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
zrobione ale dzis na testach w terenie auto i tak sie grzało, nie wywaliło wody ale wskaznik skoczył dwa razy na 3/4 temp :?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt maja 04, 2012 10:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
sprawdź te paski ale mi się zdaje ,że byś słyszał jak się ślizga
chłodnicę patrzyłeś na pewno czy nie zasyfiona
kiedyś miałem w innym aucie przypadek uszkodzonej pompy ...nie ciekła ale kółko chodziło sobie a wirnik sobie. Diagnoza speca uszkodzona głowica bo wywalał wodę a tu masz co wyszło :wink:


Na górę
Post: pt maja 04, 2012 10:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
i jeszcze jedno mała rzecz korek chłodnicy działa jak zawór przełóż na próbę od kogoś lub zmień:wink:


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 7:42 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Kiedyś pękły mi oba paski naraz. Mało nie zagotowałem silnika. Niedługo potem rozsadziło chłodnicę. Bardzo możliwe, że korek na chłodnicy się nie otworzył.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 7:59 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
podmienie korek przy najblizszym terenie od radzia zobaczymy. Chlodnica czysta choc po ostatnim terenie juz pewnie nie :)
Paski juz nowe
Co do pompy wody zeby ja wymienic trzeba rozebrac rozrzad ? bo ona jest pod obudowa rozrzadu.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 8:37 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
himself pisze:
Co do pompy wody zeby ja wymienic trzeba rozebrac rozrzad ? bo ona jest pod obudowa rozrzadu.

samych lancuchow nie ruszasz, ale obudowe musisz zdjac, a wczesniej wentylatory, chlodnice, doloty, pokrywy zaworow . . . . .

_________________
EVitara


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 8:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
i kup dobry silikon najlepiej victor reinz
kosztuje trochę ale zobaczysz dlaczego jak zastosujesz :wink:


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 11:00 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Może katalizator masz zapchany? :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: sob maja 05, 2012 1:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
katalizatora nie mam :) a pompy wody poki co nie ruszam za duzo roboty, pewnie znowu zepne visko na stale ;)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz maja 13, 2012 10:09 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
wczoraj wsadziłem stare visko spięte na sztywno i w ostrym kacie w terenie ( głównie strome podjazdy ) auto trzymało temp ciągle w połowie, czyli tak jak powinno być. Teraz pytanie skoro na visko spiętym na sztywno jest ok, to co może być zepsute ( nowe visko z forumowego sklepu ? ) pompa wody ? Pozdr

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz maja 13, 2012 6:23 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
według mnie problem jest w chłodnicy

przy 160 km/h to wisko mozna zdjac i chłodzenie powinno byc ok

sprawdz czy chłodnica jest cała gorąca czy tylko miejscami

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl