suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 6:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 12, 2012 8:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
cos mi chrobocze od strony akumulatora w silniku, rozrzad zrobiony 5 tys kilometrow temu, dochodzi to jakby z tylu silnika, takie metaliczne stukanie, olej 10w40 czysciutki, stan pod gorna kropke na bagnecie, co to moze byc ? czy w tych silnikach sie reguluje jakos luz ? jesli tak to w jaki sposob ? czy moze samoregulator ktorys jest zatarty ? na co popatzrec ? chce jutro zwalic pokrywy zaworow i zobaczyc co sie tam dzieje ( dodatkowo chyba zwale pokrywe rozzradu w celu zweryfikowania czy wszystko ok. Prosze podajcie jakies sugestie na co zwrocic uwage

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr cze 13, 2012 12:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
luz regulowany jest na szklankach hydraulicznie i nic nie zrobisz
czasami jak kiepskie szklanki to zanim napompuje to lubi postukać
ja leję do tych silników 5w40
jakbys potrzebował szklanki to mam gdzies w garażu dwie uszkodzone glowice może coś wydłubię


Na górę
Post: śr cze 13, 2012 12:35 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zdjalem teraz dekiel rozrzadu i wszystko wyglada OK, lancuch nie wyciagniety, napinacze ok, sa w poczatkowym stanie , slizgi tez ok, pokrecilem troche walem i ustawilo sie wszystko na znakach i tez jest OK, w czasie krecenia do napianczy dochodzi olej, swiece wszystkie brązowawe wiec tez ok, na walkach rozrządu krzywki nigdzie nie przytarte, w "wanienkach" w ktorych sa szklanki olej do pelna wiec smarowanie jest, dalej mnie zastanawia to stukotanie, dochodzi z gory silnika wiec panewki odpadaja, moze swoznie na tloku ?

lukas opisz cos wiecej odnosnie tej zabawy ze szklankami, bo to stukotanie mam caly czas, i po odpaleniu i po 300 kilometrcah przejechanych, olej shella 10w40 wlany.

jak wyglada procedura ustawiania/wymiany tych szklanek ? i jak zdiagnozowac uwaloną ?
mam szczelinomierz, blaszke 0,05 mm probowalem wcisnac miedzy krzywke a szklanke w pozocji "zwolniony" ( czyli kiedy zawor nie jest otwarty) i nie udalo sie go wcisnac, czy tam ma byc jakikolwiek luz ? wszyskto oczywiscie na zimnym silniku

_________________
EVitara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl