suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Czym zamienić 1,6 8V ??? http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=796 |
Strona 1 z 9 |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:37 am ] |
Tytuł: | Czym zamienić 1,6 8V ??? |
Mam taki dalekosiężny plan ![]() 1. 1,6 16V ? 2. 2,0 R4 ? 3. 2,0 V6 z Longa? 4. 2,5 V6 z GV ? 5. Motor nie od Suzuki? Może jakiś VAG-wski? Tylko czy zniesie eksploatację w terenie?? Jak z pasowaniem skrzyń do silników? Czy np V6 z longa można przykręcić do mojej skrzyni i reduktora? Czy trzeba zmieniać całą jednostkę napędową ze skrzynią i reduktorem? Jak z mocowaniem jednostki napędowej? Czy Long ma takie same? Najbardziej podoba mim się opcja nr 4 ![]() ![]() http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Grand-Vita ... dZViewItem ![]() Zdaje sobie sprawę że przeniesienie napędu będzie wybuchowe. Co musiałbym napewno zmienić a co prawdopodobnie żeby auto było bezawaryjne z rosądnym kierownikiem? Czy muszę zmienić mosty i półosie też? Temat na razie czysto akademicki, ale lepiej mieć gotowy plan na wypadek zgonu pieca. ![]() |
Autor: | czaya [ śr mar 12, 2008 6:10 pm ] |
Tytuł: | |
właśnie utwierdziłem się w przekonaniu że już się zapętliłeś w swych pomysłach .... ![]() |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 6:14 pm ] |
Tytuł: | |
czaykowski pisze: właśnie utwierdziłem się w przekonaniu że już się zapętliłeś w swych pomysłach ....
![]() Co przesadzam? Nie twierdze że 1,6 8V to zły motor. Nawet czasem mam wrażenie, że ciągnie lepiej niż powinien. Zawsze jednak może być lepiej, no nie ![]() ![]() BTW widziałem w alegro niedrogo 1,8T VAG-a ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | czaya [ śr mar 12, 2008 6:18 pm ] |
Tytuł: | |
tylko po co ? nie znasz jeszcze pewnie 60% możliwości tego auta z modyfikacjami jakie Sławek Ci przeprowadził a już kombinujesz dalej ... tzn nie moja sprawa, tylko trochę się dziwie .. |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
czaykowski pisze: tylko po co ?
nie znasz jeszcze pewnie 60% możliwości tego auta z modyfikacjami jakie Sławek Ci przeprowadził a już kombinujesz dalej ... tzn nie moja sprawa, tylko trochę się dziwie .. Napisałem przecież że to czysto akademickie dywagacje ![]() ![]() Ta zabawa chyba polega na ciągłym kombinowaniu co by tu jeszcze..... Jak modyfikowałem Octę to w pewnym momencie się opamiętałem, ale koledzy odjechali kompletnie podchodząc do 2 krotnych wzrostów mocy. Kiedyś pokazywali gdzieś zrobiony z Vitrary rurowiec z założonym turbo i miało to 160 KM z silnika 1,6. Pokazywali co to potrafiło ![]() Tak mnie naszło z tą mocą po podjazdach na Kolibkach ![]() ![]() ![]() |
Autor: | czaya [ śr mar 12, 2008 6:31 pm ] |
Tytuł: | |
przerost formy nad treścią wg mnie, ale jak sobie tam stryjenka uważa ... buduj sobie, a w tym czasie chłopaki będą standardami zdobywali doświadczenie i i tak objadą Cię w terenie autem prosto od niepalącej 90-letniej niemieckiej dziewicy na małych MTekach ![]() taki lajf, ale jeśli pociąga Cię wyścig tylko zbrojeń to walcz. mnie już dawno nie, bo... j.w. ![]() |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 6:35 pm ] |
Tytuł: | |
czaykowski pisze: ....buduj sobie, a w tym czasie chłopaki będą standardami zdobywali doświadczenie i i tak objadą Cię w terenie autem prosto od niepalącej 90-letniej niemieckiej dziewicy na małych MTekach
![]() Wątpię. Vitara to nie Samuraj. Seryjna na małych MT-ekach nie robi w terenie. Co do doświadczenia: też staram się zdobywać... |
Autor: | slaw [ śr mar 12, 2008 8:59 pm ] |
Tytuł: | |
vitara to nawet na 195 szosowych oponach wiele potrafi ![]() silnik sprzegło skrzynia 8v to jedyna rzecz o której nie mysze myslec tobie nie mocy a przełozenia brakuje a tak naprawde to osprzetu kinetyk i tifor to nie wszystko u mnie panuje fajna moda mam nadzieje ze sie utrzyma zero obcej pomocy przed piczątkom to dopiero jazda ![]() |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: tobie nie mocy a przełozenia brakuje
a tak naprawde to osprzetu kinetyk i tifor to nie wszystko Podjazdy na Kolibkach wymagały kręcenia ile się da. Wszystkie traktory poległy na podjazdach ![]() Hi-lift, taśmy też mam ![]() ![]() Nie denerwuj się Sławek mnie tam zawsze mocy mało czym bym nie jeździł ![]() |
Autor: | slaw [ śr mar 12, 2008 9:34 pm ] |
Tytuł: | |
wieczorem piwo pije pełny luz ![]() |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:37 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: wieczorem piwo pije pełny luz
![]() Ja akurat też. NA ZDROWIE ![]() A powiesz coś w temacie? Dałbym ramę wrzuć motor z 2,0 z Longa? Tak teoretycznie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | slaw [ śr mar 12, 2008 9:50 pm ] |
Tytuł: | |
ktos jak pamietam z mielca miał pomysł 2.l v6 i afgany sprzedał to szybko jakos ty znasz jedna vitare ja znam taka co jej mocy z silnikiem 8v nie brakuje ![]() jakbym chciał to co ty myslisz to bym kupił toyote albo patrola ![]() |
Autor: | Masmo [ śr mar 12, 2008 9:55 pm ] |
Tytuł: | |
slaw pisze: ktos jak pamietam z mielca miał pomysł 2.l v6 i afgany sprzedał to szybko jakos
W końcu Long V6 mimo że cięższy ma chyba podobne mosty i przeguby i to wytrzymuje. Czemu wiec w krótkiej nie mógłbym mieć pieca z Longa? |
Autor: | piotrek [ czw mar 13, 2008 3:56 pm ] |
Tytuł: | |
ale - taki temat już był http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.p ... ight=#4166 |
Autor: | sla66 [ czw mar 13, 2008 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Masmo pisze: Zawsze jednak może być lepiej, no nie Lepsze wrogiem dobrego.
![]() ![]() |
Strona 1 z 9 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |