suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Puszka filtrA powietrza
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=8014
Strona 1 z 1

Autor:  franek [ pt cze 29, 2012 2:23 pm ]
Tytuł:  Puszka filtrA powietrza

Witam,
odpadła mi ta puszka co jest w nadkolu. Czy muszę ją z powrotem montować czy wystarczy jak z puchy filtra wystawać bedzie tylko kawałek rurki i zasysał powietrze z okolic maski.

Autor:  danthe [ pt cze 29, 2012 3:27 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtru powietrza

franek pisze:
Witam,
odpadła mi ta puszka co jest w nadkolu. Czy muszę ją z powrotem montować czy wystarczy jak z puchy filtra wystawać bedzie tylko kawałek rurki i zasysał powietrze z okolic maski.


Jesli jeździsz duzo w trasy to lepiej mieć ten rezonator i wlot chłodnego powietrza z błotnika. Pod maską jest cieplej co negatywnie wpływa na osiągi i spalanie, szczególnie w lecie. Może w upalnie dni zabrać nawet 10% mocy zwiększając jednocześnie spalanie.

Autor:  franek [ pt cze 29, 2012 9:29 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtru powietrza

aha, no to musze to jakoś zamontować

Autor:  karol4a [ sob cze 30, 2012 9:23 am ]
Tytuł:  Re: Puszka filtru powietrza

franek pisze:
aha, no to musze to jakoś zamontować


Zależy co Ci odpadło. Jeżeli odstajnik (to bliżej drzwi) to osiągi nie powinny się zmienić.

Jak już będziesz to rozbierał to warto rozważyć snorkel z kibel rury. Prosty, tani i wyeliminuje problem z powietrzem spod maski :mrgreen:

Autor:  franek [ sob cze 30, 2012 9:44 am ]
Tytuł:  Re: Puszka filtru powietrza

Wszystko odpadło, z dwóch części złożone coś. Chyba źle to zamontowali mi przy wymianie błotnika. Może dlatego mi tyle pali? ;]

Autor:  karol4a [ sob cze 30, 2012 9:57 am ]
Tytuł:  Re: Puszka filtru powietrza

franek pisze:
Wszystko odpadło, z dwóch części złożone coś. Chyba źle to zamontowali mi przy wymianie błotnika. Może dlatego mi tyle pali? ;]


No to została Ci rura, która wychodzi z boku pod wzmocnieniem, więc powietrze i tak jest zasysane spod błotnika. To miejsce nie ma większego wpływu na spalanie. Jasne, powietrze musi zostać zassane, a nie wpada samo, ale różnice są tak minimalne, że tego nie zauważysz. Gorzej z wodą, która wychlapana przez koło będzie wpadać do filtra.

Autor:  lenny [ ndz sie 12, 2012 4:12 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

Witam, ja przy montażu snorkela, wywaliłem wszystko co było w tym nadkolu i podłączyłem prosto do tego otworu co wychodzi rurka do filtru powietrza. Czy to faktycznie miało zostać i ma jakiś wpływ na spalanie?, bo mi po lifcie 4 cale i na oponach 235/75 r.15 autko się zamuliło i pali w trasie po miedzy 13 a 15 l. PB 95 na 100 km ! masakra jakaś

Autor:  franek [ ndz sie 12, 2012 4:19 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

DObrze ci pali. Ja bym chętnie lift cofnął jakby się dało,zawsze te 3 literki mniej palił.

Autor:  jurczi [ ndz sie 12, 2012 4:34 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

@lenny, przyzwyczajaj się bo widzę, że na razie chyba przeżyłeś jakiś szok ;) Naprawdę nie ma się co dziwić, że pali więcej po takich modyfikacjach.

Autor:  lenny [ ndz sie 12, 2012 7:10 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

franek pisze:
DObrze ci pali. Ja bym chętnie lift cofnął jakby się dało,zawsze te 3 literki mniej palił.


hmm szkoda wydanych pieniędzy bynajmniej autko lepiej wygląda i nawet na tych kapciach nie rzuca już mi kierownicą w koleinach na drodze...

Autor:  lenny [ ndz sie 12, 2012 7:13 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

jurczi pisze:
@lenny, przyzwyczajaj się bo widzę, że na razie chyba przeżyłeś jakiś szok ;) Naprawdę nie ma się co dziwić, że pali więcej po takich modyfikacjach.


No jestem w szoku czytam forum innym to po modyfikacjach bierze mniej paliwa czy gazu bo porobili parę rzeczy przy silniku a ja nie wiem czy faktycznie tak musi być z tym spalaniem albo jest jakaś inna przyczyna i jeszcze ten zamulony silnik teraz demonem szybkości to nie jest a pod górkę na czarnym słabnie trzeba redukować biegi na mniejsze.Jestem ciekaw co będzie zimą ile łyknie, muszę koniecznie go zagazować...

Autor:  jurczi [ ndz sie 12, 2012 9:12 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

Sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Ja miałem jakoś do dupy ustawiony a nawet o tym nie wiedziałem. Dopiero po wymianie uszczelniaczy na zaworach, zapłon został ustawiony tak jak ma być i auto idzie jak burza. Wcześniej na standardowych AT 195/80 musiałem redukować tam gdzie teraz na Malatesta Kobra (też 195/80) bez problemu przyspieszam. Co do spalania to nie wiem, pali tyle ile zdąży.

Autor:  lenny [ ndz sie 12, 2012 9:18 pm ]
Tytuł:  Re: Puszka filtrA powietrza

jurczi pisze:
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Ja miałem jakoś do dupy ustawiony a nawet o tym nie wiedziałem. Dopiero po wymianie uszczelniaczy na zaworach, zapłon został ustawiony tak jak ma być i auto idzie jak burza. Wcześniej na standardowych AT 195/80 musiałem redukować tam gdzie teraz na Malatesta Kobra (też 195/80) bez problemu przyspieszam. Co do spalania to nie wiem, pali tyle ile zdąży.


Nie sprawdzę tego bo się na tym nie znam, muszę poszukać fachowca od tych rzeczy :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/