suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 11, 2025 9:19 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sie 13, 2012 4:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Witam, jaki silnik wybrać czy BMW 1.8 IS 140 koni albo jakiś z Grand Vitary do mojego Geo 3d trasek motał taki silnik w Jimnym http://www.trasek.com.pl/uploads/images ... 202008.pdf . Żeby nie było dużo problemów w motaniu noi dobrze żeby była klima. Po lifcie i kapciach 235/75 R.15 autko się zamuliło na czarnym i jest większe spalanie ok 14 l.na 100 km. Nie chcę się bawić w motanie gazu bo jak czytam, że gaśnie, tam trzeba coś regulować , zabawa z kominem itp. Proszę mi doradzić który silnik będzie odpowiedni do mojego Geo i czy w takim przypadku trzeba wymieniać całą skrzynię z reduktorem na tą z Samiego ? Mosty jak rozumiem zostają te same?

Silniki Grand Vitara I
2.0 HDI 109KM ?
2000-2005
2.0 TD 110KM ?
2004-2005
2.0 TD 87KM ?
1998-2005
2.0 TD Intercooler 92KM ? (silnik Mazdy)
1998-2005

Silnik Grand Vitara II
1.9 DDiS 129KM ?
2005-2008

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2012 5:09 pm przez lenny, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pn sie 13, 2012 4:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Zaczyna się... :mrgreen:

Jak wrzucisz piecyk BMW to wątpię czy półośki wytrzymają... :roll:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 4:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Browning pisze:
Zaczyna się... :mrgreen:

Jak wrzucisz piecyk BMW to wątpię czy półośki wytrzymają... :roll:


Takiego katowania to nie chcę, bardziej na siłę i oczywiste w miarę przyzwoite spalanie na czarnym oraz w terenie.

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 4:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:42 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn sie 13, 2012 5:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak chce robić swap'a to na pewno się z tym liczy że lekko nie będzie i wiele rzeczy będzie musiał przerabiać/dorabiać a prace w pewnym momencie mogą stanąć na etapie niedokończonego pomnika :roll:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 5:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:41 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn sie 13, 2012 5:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
,


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 8:41 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pn sie 13, 2012 6:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 10, 2011 7:24 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Jaworzno
troche auto zmuliło i od razu tak silnik zmieniać :mrgreen:
i nie wiem dlaczego ludzie są tak uprzedzeni do lpg :?::?: :mrgreen:


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 7:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 15, 2011 10:09 am
Posty: 492
Lokalizacja: Morzewo / k. Piły
Nawet ja zmieniłem zdanie co do gazu! :D Vitka aktualnie stoi u blacharza i się spawa, ale po robocie od razu do gazu! Zobaczymy co będzie.. oby snorkel nie sprawiał klopotów.. :P

_________________
Vitka 1.6 8V + gaz, AT-ki 30 cali - sprzedam

viewtopic.php?f=28&t=6644


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 7:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 10, 2011 7:24 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Jaworzno
Ja 2 lata jeżdże na gazie i jak na razie nie mam problemów z nim (tylko zaraz po zakupie wymiana reduktora). :mrgreen: :mrgreen:
ale jak kto woli :D


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 7:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
czuczu22.jaw pisze:
Ja 2 lata jeżdże na gazie i jak na razie nie mam problemów z nim (tylko zaraz po zakupie wymiana reduktora). :mrgreen: :mrgreen:
ale jak kto woli :D


Zmieniałeś reduktor na ten z Samiego ? jaki był powód ? ma wieksze przełożenia w terenie? skrzynia jest połączona z reduktorem jak w vitarze? ja znalazłem cos takiego http://www.sklep4x4.pl/sklep/pr/264/680 ... -24:1.html

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 8:18 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Lenny poruszyłeś całe forum w związku ze zmuleniem Twojego auta po założeniu większych opon, bo wydaje mi się że po prostu nie przeczytałeś do końca tutejszej lektury, gdzie stoi napisane w co drugim temacie że auta na większych kapciach nie mają takiej werwy jak na seryjnych i trzeba zapomnieć o prędkościach podświetlnych.
Teraz chcesz wsadzać silniki z GV i innych wynalazków i pytasz od razu czy trzeba zmieniać skrzynię na samuraja,a zapytałeś czy którykolwiek się zmieści? Mam wrażenie że nie do końca wiesz o co chodzi z tego typu przeróbkami. Nie chcę Cię martwić ale taka przeróbka oznacza totalną rozdupcochę całego auta, zylion kombinacji bo żaden z tych silników nie podejdzie plug&play, setki godzin,nerwów i pożyczek w prowidencie,zamiast jeździć będziesz gryzł paznokcie i latał od sklepu do tokarza i z powrotem.
Trasek motał, ale Trasek to jest liga międzygalaktyczna jeśli chodzi o przeróbki i budowę samochodów. Oczywiście możesz mu oddać auto, niech przerabia jeśli oczywiście dysponujesz zasobnym portfelem. Warsztatów takich jak jego jest kilka w tym kraju i zrobią Ci w aucie nawet opcję robienia laski za odpowiednią kasę.
Najtaniej w Twoim wypadku będzie po prostu sprzedać to co masz i kupić coś zrywniejszego, jeśli brakuje Ci mocy. Np.2.0 R4. Inni też Ci doradzili co najpierw zrobić (zmiana przełożeń, przegląd silnika)

I tak zrobisz jak będziesz uważał :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 8:25 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
NuVo pisze:
Lenny poruszyłeś całe forum w związku ze zmuleniem Twojego auta po założeniu większych opon, bo wydaje mi się że po prostu nie przeczytałeś do końca tutejszej lektury, gdzie stoi napisane w co drugim temacie że auta na większych kapciach nie mają takiej werwy jak na seryjnych i trzeba zapomnieć o prędkościach podświetlnych.
Teraz chcesz wsadzać silniki z GV i innych wynalazków i pytasz od razu czy trzeba zmieniać skrzynię na samuraja,a zapytałeś czy którykolwiek się zmieści? Mam wrażenie że nie do końca wiesz o co chodzi z tego typu przeróbkami. Nie chcę Cię martwić ale taka przeróbka oznacza totalną rozdupcochę całego auta, zylion kombinacji bo żaden z tych silników nie podejdzie plug&play, setki godzin,nerwów i pożyczek w prowidencie,zamiast jeździć będziesz gryzł paznokcie i latał od sklepu do tokarza i z powrotem.
Trasek motał, ale Trasek to jest liga międzygalaktyczna jeśli chodzi o przeróbki i budowę samochodów. Oczywiście możesz mu oddać auto, niech przerabia jeśli oczywiście dysponujesz zasobnym portfelem. Warsztatów takich jak jego jest kilka w tym kraju i zrobią Ci w aucie nawet opcję robienia laski za odpowiednią kasę.
Najtaniej w Twoim wypadku będzie po prostu sprzedać to co masz i kupić coś zrywniejszego, jeśli brakuje Ci mocy. Np.2.0 R4. Inni też Ci doradzili co najpierw zrobić (zmiana przełożeń, przegląd silnika)

I tak zrobisz jak będziesz uważał :roll:


Forum jest po to żeby pytać i szukać wszędzie pomocy, nie jestem mechanikiem i nie znam się nie sprawach technicznych samochodu, wszystkiego się uczę . Mogę nauczyć cię obsługi aparatu do czego służy migawka, czas naświetlania i przesłona...jak widzisz jedni mają pojęcie o mechanice a inni o fotografowaniu...uzyskałem cenne informacje i na pewno w rozważny sposób je wykorzystam, co do przełożeń w mostach bo nie wiedziałem nawet jakie mam noi do ogólnego przeglądu silnika...proszę o trochę wyrozumiałości....

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 8:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Bez sensu z tymi przekładkami silników z innych Vitar wystarczy kupić 2.0 16 V i Masz 130 KM. z oryginalnymi podzespołami bez Motania .
Najpierw Trzeba się zastanowić co się chce mieć Wyścigówkę ,CC czy błoto :twisted: a potem kupować 8)


Na górę
Post: pn sie 13, 2012 8:33 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pisałem to z wyrozumiałością. Nie chcę żebyś odebrał źle to co napisałem. Lepiej żebyś wiedział na czym ta zabawa polega i że nie jest to takie "hop na krowę i już ciele" . Wiem, naczytałeś się, napaliłeś jak arab na kurs pilotażu. Zastanów się czy podołasz i czy Cie na to stać, nie tylko jeśli chodzi o kasę. Vitarę masz krótko, pojeździj, wjedź w teren i wtedy zobaczysz że to auto naprawdę jest czegoś warte.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl