suzuki.info.pl http://www.suzuki.info.pl/forum/ |
|
Remont silnika i diagnostyka http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=8278 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | lenny [ śr sie 15, 2012 2:34 pm ] |
Tytuł: | Remont silnika i diagnostyka |
Gdzie w Warszawie i okolicach można zrobić diagnostykę komputerową oraz wyremontować silnik ? |
Autor: | zax [ śr sie 15, 2012 8:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Te silniki się diagnozuje manometrem chyba tylko o ile check nie świeci ![]() A poza tym nie remontuje się, tylko wymienia... |
Autor: | jurczi [ czw sie 16, 2012 12:38 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Cytuj: A poza tym nie remontuje się, tylko wymienia... Zależy co się zepsuło ![]() ![]() |
Autor: | lenny [ sob sie 18, 2012 3:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Ja do Sławka podjadę na Biedronki i jeszcze jedno miejsce gdzie podepnę pod kompa. Mam nadzieję że to jakaś mała pierdołka, noi chcę też zaślepić zawór EGR . |
Autor: | zax [ pn sie 20, 2012 9:31 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
A zaślepienie EGR coś daje w ogole? |
Autor: | Browning [ pn sie 20, 2012 10:42 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Nie wiem jak w Vitarze, ale testowałem to ostatnio z Tatą w L200 2,5DID z 2008roku... Auto dużo żwawsze, lepiej się wkręca, spalanie o pół litra spadło... |
Autor: | zax [ pn sie 20, 2012 12:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
W nissanach sunny zaślepialiśmy lata temu egr chyba złotówką... Niie pamiętam, żeby jakoś rewelacyjnie to wpływało na osiągi... Podpięcie 1,6 16V pod kompa to Ci chyba nic nie powie... Chyba, że masz na myśli odczyt parametrów sondy lambda ![]() |
Autor: | lenny [ wt sie 21, 2012 8:16 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Wujek w Nissanie Terano I diesel zaślepił zawór EGR i faktycznie pomogło, nawet pavelito pisze że zaślepił i jest o wiele lepiej viewtopic.php?f=29&t=8219 Takie pytanko techniczne czy ten wężyk cieńszy co idzie z puszki filtra węglowego do czujnika podciśnienia ma prawidłowo zasysać opary? czyli jak auto jest na chodzie i odepniemy wężyk powinno się wyczuć zasysanie powietrza? czy to samo jakoś samoczynnie ma pracować w czasie jazdy ? |
Autor: | gembus [ pn wrz 10, 2012 2:29 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
ja jezdzilem z odłączonym egrem i jest rużnica zaslep sobie wężyk na kolektorze ssącym główką z nita (wsadz do rurki) i przejec się.Toten wężyk co idzie od przepustnicy jest na wierzchu.Mówie o 1.6 16V |
Autor: | lenny [ pn wrz 10, 2012 3:46 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
gembus pisze: ja jezdzilem z odłączonym egrem i jest rużnica zaslep sobie wężyk na kolektorze ssącym główką z nita (wsadz do rurki) i przejec się.Toten wężyk co idzie od przepustnicy jest na wierzchu.Mówie o 1.6 16V po zaślepieniu nie wywaliło ci błędu na desce rozdzielczej ? |
Autor: | lukasz.szettel [ pn wrz 10, 2012 5:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
ja mam trochę doświadczenia z egr w saabie 2,2tid, silnik koncernu GM i z tego co zauważyłem jest tak. jak komputer nie dostaje błędnych sygnałów od czujników to auto ma kopa jak ta-lala. jak zapapra się któryś czujnik to auto sporo traci na mocy. układ ten się chyba trochę przydaje bo wersja z mechanicznym egr ma 10km mniej od tego z elektronicznym. przekładając to na rozmowę o egr w vitarze wydaje mi się że zaślepiając zawór będzie lepiej jak z zepsutym egr ale gorzej jak ze sprawnym. |
Autor: | jurczi [ śr wrz 12, 2012 11:39 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Na kondycję mojego silnika nigdy nie narzekałem, ale postanowiłem sprawdzić jak będzie działać z zaślepionym zaworem egr. Zaślepiłem sam wężyk i różnicy nie widzę. Jedyne co to obroty się utrzymują na poziomie 800rpm, wcześniej było ok. 1000. |
Autor: | lenny [ wt paź 23, 2012 7:48 pm ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Dziś odebrałem autko od mechanika na Targówku, wyregulował zawory, ustawił kąt wyprzedzania zapłonu, w tym wymiana uszczelek pod deklem i aparatem zapłonowym. Dosłownie auta nie poznałem ma buta że szok w porównaniu z tym co miałem czesniej to porażka, moc już ma od 2000 tys obrotów a nie jak wcześniej powyżej 4 tysięcy a już myślałem że coś nie tak z silnikiem a tu proszę miła niespodzianka ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jurczi [ śr paź 24, 2012 5:19 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
Ja ci już dawno pisałem o sprawdzeniu kąta wyprzedzenia zapłonu... U mnie przed ustawieniem straszny muł był. |
Autor: | lenny [ czw paź 25, 2012 10:20 am ] |
Tytuł: | Re: Remont silnika i diagnostyka |
jurczi pisze: Ja ci już dawno pisałem o sprawdzeniu kąta wyprzedzenia zapłonu... U mnie przed ustawieniem straszny muł był. Wiem że mówiles ale musilem się z tym oswoic He He Mechanik gadal ze ktos w czesniej wymienial rozrzad i nie ustawil zaplonu.Bylo ustawione na 0 a teraz jest na 10.W czoraj jechalem przez bagienko,załaczylem sprzegielka ale z ekscytacji zapomnialem załączyć reduktor He He aż się zdziwilem jakiego buta ma na tylnym napędzie ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |