suzuki.info.pl
http://www.suzuki.info.pl/forum/

Problem z silnikiem 2.0 v6
http://www.suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=8829
Strona 1 z 1

Autor:  BartekWPR [ pn lis 19, 2012 11:35 pm ]
Tytuł:  Problem z silnikiem 2.0 v6

Od początku wiedziałem, że coś jest nie tak, ale czytając forum byłem przekonany że trop prowadzi do rozrządu, niestety, albo na szczęście w weekend byłem na zlocie w Warszawie i posłuchałem jak pracuje 2.0 v6 i trochę się podłamałem ,bo mój pracuje jak diesel a w szczególności jak się rozgrzeje.
Co gorsza na zlocie "ktoś" kto słyszał kiedyś rozrząd który hałasował, posłuchał mojego silnika i stwierdził że rozrząd to na pewno nie jest, że klekot dobiega wyraźnie z góry silnika z głowicy, a konkretnie jej lewej strony.
Co to może być, olej mam zalany Castrol Magnatec 10w40.
Dzięki

Autor:  vaiker [ wt lis 20, 2012 12:19 am ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

zatarty samoregulator hydrauliczny na ktoryms z zaworow, sprawdz czy smok nie jest zaklejony nagarem, moze robic dobre cisnienie ale nie podaje az tyle oleju by doszlo wszedzie, i do popychaczy moze nei dochdozic

Autor:  BartekWPR [ wt lis 20, 2012 7:57 am ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

Dzięki
Przeczytałem , że można wyczyścić smoka kupując płukankę , wtedy nie trzeba ściągać miski do czyszczenia, myślisz że warto tego spróbować przed rozbieraniem głowicy??
Kontrolka oleju mi się nie zapaliła.
Może ten olej powinien być gęściejszy też, bo mam już prawie 210000??

Autor:  vaiker [ wt lis 20, 2012 12:09 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

szczerze mowiac nie slyszalem o tej metodzie, bede szukal, bo ja wlasnie zdemontowalem most w srebrnej by sie dostac do misy, tez mi cos ciagle stuka w moim "czarodziejskim silniku" i mnie trafia

Autor:  BartekWPR [ wt lis 20, 2012 12:16 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

Czytałem, że rozrząd zmieniłeś i stuka nadal??
bo u mnie jest jeszcze podejrzenie napinacza.
Właśnie wróciłem od mechanika i on twierdzi że jak by był smok zapchany to lampka by się świeciła lub zapalała na niskich obrotach.
W przyszłym tygodniu będzie zdejmowana głowica i wtedy się okaże.

Autor:  Niedzwiadz [ wt lis 20, 2012 12:19 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

BartekWPR pisze:
Może ten olej powinien być gęściejszy też, bo mam już prawie 210000??


Nie idź tą drogą, to nie jest stary ropniak z III Rzeszy czy Nivka. Te silniki mają pracować na takim oleju jaki zaleca producent i już. Gęsty olej może tylko zaszkodzić.

Autor:  BartekWPR [ wt lis 20, 2012 3:14 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

A zaleca 10w40??
Bo różnie czytałem...

Autor:  Mieciu1 [ wt lis 20, 2012 4:34 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

5W40 lub 10W40 .Póki nie chleje Ci za dużo oleju to nie lej tam gluta bo hydraulika całkiem padnie.

Autor:  KozioŁ [ wt lis 20, 2012 8:37 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

Lepiej lać syntetyk.

Autor:  vaiker [ pn gru 03, 2012 9:12 pm ]
Tytuł:  Re: Problem z silnikiem 2.0 v6

to co zrobilismy wlasnie podchodzi pod paragrafy i wysmianie przez kazdego specjaliste od silnikow . . . ale dalo efekt !

zdemontowalismy lancuchy, standardowo napinacz lancucha glownego padaka wiec zalozylem podrobe troche ja tuningujac - naciagnalem sprezyne ; ]]]] zdemontowalismy walki bo niektore samoregulatory byly miekkie ( czyt do wymiany) rozebralismy samoregulatory ( w instrukcji psize jak byk by tego pod zadnym pozorem nie robic) wymylismy je w nafcie, osuszylismy, zalalismy je nowym olejem i wszystko poskladalismy do kupy, pare obrotow silnikiem na klucz za kolo pasowe, paredziesiat obrotow rozrusznikiem bez zaplonu i odpalenie - najpierw masakra, stukot lomot huk pieronski, po 10 minutach pracy wszytsko jak reka odjal, chodzi perfekcyjnie, zadnego stukania ani klepania, ehhh . . . .


pamietajcie ze silnik skrecamy kluczem dynamometrycznym ! ! !

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/