suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 14, 2025 4:21 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 26, 2012 12:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Witam, czy jak włoże 2,5 v6 do w miejsce 2.0 to muszę komputer i wiązki też zmieniać, czy chodzi na tych od 2.0??

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: pn lis 26, 2012 1:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Ktoś na forum tak zrobił, ze wiązke i kompa zostawił a tylko silniczek zmienił.


Na górę
Post: pn lis 26, 2012 2:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
wtryskiwacze musisz jeszcze podmienic

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn lis 26, 2012 9:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 13, 2012 7:58 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Barczewo
Silnik: H20A
Model: V6LONGPICKUP
Rok prod.: 1997
To jam ci dawał posłuchać v6 z możliwe, że sprawnym silnikiem:)
Co do podmiany silnika to tak jak Vaiker napisali, że wtryski muszą być od 2,5 bo paliwa pije wincej. Rozmawiałem niedawno z miejscowym warsztatem offroad i w sprawie swapa silnika 2.5 to ważne żeby tylko był zdrowy( czyt. jak najmniej kilometrów przebiegu) i najlepiej żeby był wydłubany w całości to wtedy kwestia podczepienia wtyczek od elektroniki i zasilenia benzyną. Wkładasz silnik i jedziesz. A i przy okazji sprzęgło zmienić bo pieniądz nieduży a jedna robota, a 2,5 będzie zachęcało do szaleństw co dobrze dla starego sprzęgła się nie skończy.

_________________
2.0 V6+ modernizacja nadwozia w toku
Lift: przód 6" (merc) + Robsika mostu obniżenie+ Robsika tatrę niwelujące dystanse na amory, tył: 6" volvo v80:)
Kumho KL-71 235/75 15"


Na górę
Post: pn lis 26, 2012 9:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
A sprzęgło do 2,5 chyba coś koło tysiaka.


Na górę
Post: pn lis 26, 2012 9:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ja to polecam 2,7

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn lis 26, 2012 11:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
lutajman pisze:
To jam ci dawał posłuchać v6 z możliwe, że sprawnym silnikiem:)
Co do podmiany silnika to tak jak Vaiker napisali, że wtryski muszą być od 2,5 bo paliwa pije wincej. Rozmawiałem niedawno z miejscowym warsztatem offroad i w sprawie swapa silnika 2.5 to ważne żeby tylko był zdrowy( czyt. jak najmniej kilometrów przebiegu) i najlepiej żeby był wydłubany w całości to wtedy kwestia podczepienia wtyczek od elektroniki i zasilenia benzyną. Wkładasz silnik i jedziesz. A i przy okazji sprzęgło zmienić bo pieniądz nieduży a jedna robota, a 2,5 będzie zachęcało do szaleństw co dobrze dla starego sprzęgła się nie skończy.



No to zaje...., szukałem Cię ale za małe te miniaturki..:)
Gdzieś kili środy góra piątku będę wiedział co w nim tak stuka.
Rozrząd podobno też, ale jest coś jeszcze...
Jak będzie bardzo duża masakra to zakładam 2,5

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 9:28 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
mysmy z mlodym wlasnie rozebrali 2.0v6 ktory robilem rok temu, standardowo napinacz lancucha glownego nie wyrabia ( ma strasznie duzy skok zanim zalapie zapadka) dlatego pewnie luzowal sie lancuch, dodatkowo zdjelismy walki zeby obadac samoregulatory, kilka z nich poddawalo sie lekkiemu naciskowi, pozostale byly twarde jak jasna cholera, zdemontowalismy wszystkie, przeczyscilismy w nafcie i na nowym oleju skladamy wszystko od nowa, silnik strasznie stukal ostatnio, ciekawy jestem jak to z tymi samoregulatorami bedzie.

boje sie ze to jeszcze pozostalosc po akcji "czarodziejski" silnik gdzie byl wlany mineralny, podejzewam ze wtedy zapchalo samoregulatory

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 9:34 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Napisz jak złożycie "jak jest"
Ja napisze w piątek co u mnie...

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 9:52 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
Jedną z najprostszych, a zarazem dającą satysfakcjonujący efekt kontroli popychacza hydraulicznego, którą można wykonać bez dodatkowych narzędzi jest próba ściśnięcia popychacza ręką. Napełniony element hydrauliczny daje się ścisnąć z dużym wysiłkiem. Przy próbie tej należy zwrócić wyjątkową uwagę na olej, który może wytrysnąć przez kanały olejowe. Jeżeli napełniony element hydrauliczny daje się ścisnąć ręcznie przy użyciu relatywnie małej siły, kwalifikuje się on do wymiany. Dokładna kontrola działania popychaczy hydraulicznych możliwa jest jedynie przy użyciu specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych u producenta.


no to teoretycznie u mnie polowa samoregulatorow do wywalenia, bo dalo sie je wcisnac lekko, ale poskladamy i zobaczymy po przeczyszczeniu, najwyzej sie rozkreci jeszcze raz . . . mlody bedzie mial juz wprawe


pytanie - gdzie i po ile kupic samoregulatory ?


http://www.ebay.com/itm/99-07-2-5-2-7-S ... 0498072327 wychodzi jakies 600 zlotych

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 10:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Kiedy odpalicie bo ja rozbieram w czwartek, wymieniam rozrząd, zobacze te popychacze, jak u Was bedzie git to też wyjmę i poczyszczę, jak nie to rozglądam się za głowicą, albo 2,5

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 7:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
jak by mi się jebało 2.0 to nawet bym nie remontował od razu wsadził bym 2.5 :D można już wyrwać za 2.5 tysia ,

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt lis 27, 2012 8:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Za 2,5 tysia to chyba taki jak ten mój 2.0..:)

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 12:10 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
vaiker pisze:
ja to polecam 2,7

1500-3000$ plus opłaty :)

BartekWPR pisze:
Za 2,5 tysia to chyba taki jak ten mój 2.0..:)

sa ogłoszenia za 3000zł z montażem

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lis 28, 2012 6:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
za 3 tysie to masz z caly osprzetem

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl