suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 6:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 20, 2011 8:18 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:21 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław/Świdnica/Jedlina Zdrój
Witam,

problem dotyczy vitarki jak w temacie. Najpierw umarł alternator. Alternator został naprawiony i bezpośrednio po jego założeniu Vitara odpaliła bez problemu. Ojciec przejechał ok 30km i odstawił auto zadowolony z siebie(w końcu sam montował alternator:)). A teraz cytat z meila od ojca:
"wczoraj było OK, dzisiaj nie mogę odpalić, łapie na chwilę i gaśnie, po przekręceniu kluczyka pulsuje kontrolka świec żarowych
zauważyłem, że przewód od chłodnicy jest ściśnięty, odpowietrzyłem chłodnicę, przewód wrócił do normalnego kształtu, i co, i nic...
k... ja p...!!!"
Wszystkie podpowiedzi od czego zacząć, co sprawdzić mile widziane.

Pozdrawiam

_________________
1.6 16v 95r cabrio


Na górę
Post: wt wrz 20, 2011 4:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Kontrolka świec żarowych pulsuje przy wieszającym się immobilajzerze, odepnij naokoło minutę akumulator może się zresetuje. Mi tak mrugała jak padał mi akumulator po zmianie na nowy problem znikł. Powodem pulsowania może być też niedoładowanie akumulatora tak myślę.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt wrz 20, 2011 6:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz sie 21, 2011 6:10 pm
Posty: 343
Lokalizacja: Mielec
moze brak masy?

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v 91r cabrio
Escape Evo 12000 Sprzedane;)
Silverstony 117 sport 31
------------------------------------
Suzuki Vitara 2.0 v6 95r
Lift +4' Radzikone, Body lift +2'
reszta w trakcie motania;)


Na górę
Post: wt wrz 20, 2011 7:08 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:21 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Wrocław/Świdnica/Jedlina Zdrój
immobilazer chyba odpada bo silnik czasami łapie na chwile i zaraz gaśnie. Paliwo dochodzi. Akumulator był odpinany, nie pomogło. A może to świeca? Warto podmienić akumulator? Jak alternator był padnięty to świeciła się kontrolka ładowania po naprawie nie świeci - to chyba ładuje.

_________________
1.6 16v 95r cabrio


Na górę
Post: śr wrz 21, 2011 4:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
U mnie nie stykała jedna z wiązek elektrycznych i był identyczny objaw. Nie wiem jak w GVI, ale ja u siebie mam na górze silnika trzy wiązki, które mają gniazda właśnie na górze. Na zdjęciu są to kable po lewej stronie

https://picasaweb.google.com/lh/photo/s ... directlink

Wystarczyło rozczepić, przeczyścić (delikatnie!), popsiukać i działa.

Byl zmieniany altek mówisz? To może tam coś było w kablach ruszone, albo coś się poluzowało. Poruszaj kabliszczami czy nic nie jest luźno. A może poprostu masz klemy poluzowane?

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: pt lut 01, 2013 1:32 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz sty 27, 2013 1:26 am
Posty: 3
Lokalizacja: Irlandia/ Donegal
Witam serdecznie
Moze mi ktos pomoze bo mam podobny problem z moja GV 2.0TD 2000r silnik mazdy a mianowicie.
Autko zapali bez problemu pochodzi okolo 1-2 minuty i gasnie i juz nie mozna odpalic przez okolo pol godziny czasami mniej dodam ze kontrolka od swiec zarowych sie wtedy nie zapala ani nie miga tak jakby zniknela a przy pierwszym uruchomieniu kontrolka byla i zgasla.
Dodam tez ze nim sie autko popsulo to przez jakis czas od czasu do czasu lampka od swiec zarowych migala i sie nie dalo odpalic trzeba bylo wsadzac i wyciagac kluczyk kilka razy i zawsze za powiedzmy 5-8 razem wszystko wracalo do normy. Sadze ze mialo to cos do czynienia z immobilizerem.
Do tej pory zmienilem caly komputer wraz z okablowaniem immobilizerem i kluczykiem i to samo sie dzieje. Sprawdzalem kody blyskowe i wyszlo 8-1 i to chyba byl immobilizer bo zapomnialem przylozyc kluczyk do immobilizera.
Mechanik podejrzewa ze to pompa ale juz mu nie ufam bo koles najpierw mowil ze to komputer i po wydaniu ponad 800zl nic nie pomoglo a co najlepsze to koles nawet nie wiedzial ze mozna sprawdzic kody blyskowe itd a teraz mi mowi ze pompa paliwa chyba poszla. Niestety nie stac mnie zeby sobie pojsc i kupic pompe za pare tys zl zeby sie okazalo ze nie to :(
Moze ma ktos jakies sugestie co zrobic co sprawdzic itd
w sobote sprawdze te styki o kolega wczesniej pisal i zdjecie wyslal
z gory dziekuje za pomoc i podpowiedzi

_________________
Susuki Grand Vitara 2.0TD 2000r


Na górę
Post: pt lut 01, 2013 8:14 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ja ma prośbę... weź dwa narzędzia, punktak i przecinak.... i popraw nieco ten tekst.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt lut 01, 2013 8:44 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 10, 2010 1:05 pm
Posty: 158
Lokalizacja: WLKP
Ja bym sprawdził czujniki położenia wału i położenia wałka rozrządu jeśli są.

_________________
Vitara Long 1.6 16V + Blos


Na górę
Post: pt lut 01, 2013 9:36 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
taka sama akcja byla w vitarze TD znajomej, problemem si eokazal TOTALNIE ZASYFIONY BAK, plukanie calego ukladu problem rozwiazalo, a wczesniej gaslo po 2 minutach pracy i brak mocy

_________________
EVitara


Na górę
Post: ndz lut 03, 2013 10:58 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz sty 27, 2013 1:26 am
Posty: 3
Lokalizacja: Irlandia/ Donegal
Witam.
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i pomoc. W tym tygodniu bede mial pare dni wolnego, to mysle ze uda mi sie cos posprawdzac. Zaczne od baku i bede sprawdzal wszystko po kolei.
Jak sie uda naprawic to bede pisal :)
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.

_________________
Susuki Grand Vitara 2.0TD 2000r


Na górę
Post: czw lut 07, 2013 8:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
Mi też pierwsze do głowy wpadło, że mało paliwa. Zasyfiony filtr, a może i zbiornik? A wtryskowa zasysa aż ze zbiornika, czy jest jakaś małego ciśnienia?


Na górę
Post: czw lut 07, 2013 8:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
jest po vitarowemu pompka przy baku o ile kojarzę

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl