suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 10:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 01, 2013 6:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 02, 2013 3:42 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Gorzów Wlkp, Świdnica
Cześć.
Od paru dni mam problem. Autko niesamowicie muli się na kazdym z biegów do ok 2,5tys obrotów. Po przekroczeniu wskazówki obrotomierza tej wartosci "wgniata w fotel".
Co moze być przyczyną?
Samodiagnostyka pokazała mi błąd 34 (przepływomierz) i 44 (włącznik biegu jałowego - co to wogóle jest)
Ktoś miał podobne problemy?

_________________
Pozdrawiam z borów w lasów!


Na górę
Post: pn lip 01, 2013 9:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Poprostu_Marcin pisze:
Cześć.
Od paru dni mam problem. Autko niesamowicie muli się na kazdym z biegów do ok 2,5tys obrotów. Po przekroczeniu wskazówki obrotomierza tej wartosci "wgniata w fotel".
Co moze być przyczyną?
Samodiagnostyka pokazała mi błąd 34 (przepływomierz) i 44 (włącznik biegu jałowego - co to wogóle jest)
Ktoś miał podobne problemy?


Ja miałem podobne problemy mi też mulił a szedł dopiero od ok 2,5 tysiąca obrotów jak depnąłem. Nie mówiąc że z pierwszego biegu miałem problem z ruszeniem pod górkę na czarnym, nie miał siły się wdrapać. Jak doszedłem do tego to poprzedni właściciel zmieniał rozrząd i przestawili mu kąt wyprzedzania zapłonu. Po regulacji zapłonu i przy okazji zaworów, autko śmigało żwawiej i spalał mniej paliwa. Spróbuj pod tym kątem, a silnik masz ten sam co mój. Co do błędów to faktycznie przepływka może dawać podobne odczucia w jeździe, kup używaną lub podmień zobaczysz czy się poprawiło z tym 44 to nie wiem...

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: wt lip 02, 2013 9:21 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Poprostu_Marcin pisze:
Cześć.
Od paru dni mam problem. Autko niesamowicie muli się na kazdym z biegów do ok 2,5tys obrotów. Po przekroczeniu wskazówki obrotomierza tej wartosci "wgniata w fotel".
Co moze być przyczyną?
Samodiagnostyka pokazała mi błąd 34 (przepływomierz) i 44 (włącznik biegu jałowego - co to wogóle jest)
Ktoś miał podobne problemy?

Widziałem taki przypadek.
Sprawdź i wyreguluj TPS na początek. Szczegóły znajdziesz w dokumentacji.
Błąd 34 może wynikać z 44 - na razie bym nie ruszał przepływomierza.


Na górę
Post: wt lip 02, 2013 2:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 02, 2013 3:42 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Gorzów Wlkp, Świdnica
odkrylem jedna rzecz. odpialem przeplywke i przejechalem sie z dwa km. po odlaczeniu znikly wolne obroty. po podlaczeniu ponownym przeplywomierza jezdzi autko normalnie. po jakims czasie znow nie ma mocy.

_________________
Pozdrawiam z borów w lasów!


Na górę
Post: pt lip 05, 2013 8:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 02, 2013 3:42 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Gorzów Wlkp, Świdnica
Problem rozwiazany. Wystarczyło posmarować wd40 wtyczkę w przepływomierzu.

_________________
Pozdrawiam z borów w lasów!


Na górę
Post: pt lip 05, 2013 9:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Poprostu_Marcin pisze:
Problem rozwiazany. Wystarczyło posmarować wd40 wtyczkę w przepływomierzu.

No to strzelam, że na długo ta naprawa to nie wystarczy... :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob lip 06, 2013 10:40 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Do konserwacji złącz elektrycznych wd40 nadaje się równie dobrze jak krem nivea albo smalec :mrgreen:


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 9:12 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 02, 2013 3:42 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Gorzów Wlkp, Świdnica
Użyłem tego co miałem pod ręką. Wode wygoniło z wtyczki. Co polecacie żeby było profesjonalnie?

_________________
Pozdrawiam z borów w lasów!


Na górę
Post: pn lip 08, 2013 2:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ja kiedyś używałem czegoś o nazwie "Kontakt-spray" - służył zarówno do czyszczenia styków, jak i odklejania naklejek... :mrgreen:
A teraz mam Sonax - Elektronik reiniger i na delikatną elektronikę działa, niestety do krańcówek drzwi się nie nadaje, bo tam po prostu koroduje blacha i nie przewodzi :(

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt lip 12, 2013 10:24 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Poprostu_Marcin pisze:
Użyłem tego co miałem pod ręką. Wode wygoniło z wtyczki. Co polecacie żeby było profesjonalnie?

Wyczyścić i jakiś "elektrosol", "kontakt-spray" czy inne badziewie. Ale najelpiej, to po prostu wyczyścić ;) Raz na naście nawet styki lubią wziąć kąpiel :mrgreen:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl