suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 09, 2025 10:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lut 24, 2007 7:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Nie wiem co się stało. Dziś po krótkiej przejażdżce (żadnego terenu nie było) suza zaczęła tracić obroty. Znaczy się obroty na luzie spadły do ok. 500-600obr/min, a przed chwila jak ja wprowadzałem ją do garażu to na luzie gasła. :shock:
Gdzie szukać przyczyny? Może jakiś przewód podciśnieniowy spadł?

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 8:28 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja to bym sprawdził
świece kable kopułke
potem samodiagnoza
jak nic nie wyjdzie do dobic trupa :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 8:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
świece wymienione pół roku temu, przewody i kopułka też.
a samodiagnozy nie lubię.. :lol:

dobić???? kuarwa... to zajebista fura w extra stanie jest!! lekko przychorowała raptem, a Ty juz siekiera i dobić... :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 8:48 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
to ze swiece wymienione były to nie znaczy ze cos im sie nie mogło stac :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 9:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
ale tak nagle? wszystko było ok i nagle obroty zaczęły spadać. no a teraz spadają do zera. :evil:
czyli sugerujesz, że to elektryka bardziej?

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 9:04 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
sugeruje otwarcie maski i spawdzenie :wink:
od jakich obrotów dziura sie robi :?: silnikiem telepie wtedy ja zaczyna tracic obroty :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 9:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
nagle na światłach obroty spadły do ok. 500obr/min i zacząło kolebotać całym samochodem...
teraz to wogóle nie ma niskich obrotów... gaśnie prawie od razu jak się zdejmie z gazu. znaczy się kilka razy obroty skoczą ale w końcu silnik zdycha... :roll:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 9:09 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Karson pisze:
ale tak nagle? wszystko było ok i nagle obroty zaczęły spadać. no a teraz spadają do zera. :evil:
czyli sugerujesz, że to elektryka bardziej?


Piec zarżniety, dycha ostatkami sił, ja bym sprawdził układ wtryskowy.
Wpierw tps czy ma wartości takie jak trzeba. Lubi sie ustrojstwo zaśniedzic i tak miałem.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 9:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Hadek pisze:
Piec zarżniety, dycha ostatkami sił, ja bym sprawdził układ wtryskowy.
Wpierw tps czy ma wartości takie jak trzeba. Lubi sie ustrojstwo zaśniedzic i tak miałem.

Radek... silnik po remoncie, chodzi jak nalezy. :wink:
Ale właśnie podzespoły mogły powariowac... :evil:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 10:00 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
na bezynie i na gazie ten sam objaw :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 10:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
gaz się skończył... na benzynie się to dzieje... a raczej mam nadzieję działo. :wink:
ten spłaszczony przewód powietrza od filtra co idzie spadł przy silniku. za duzo powietrza było i motor się dusił. franca tak spadła, że niewidoczna była. :roll:
założyłem nową opaskę, odpaliłem silnik, trochę pogazowałem i... póki co chodzi ok. ale dopóki nie potrzymałem silnika na wysokich obrotach to objaw był cały czas.... może komp musiał się dostroić na nowo. :wink:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 10:18 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
przepalic w terenie moze bedzie zył :lol: tylko wode omijaj :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 24, 2007 10:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
gdzie tam u mnie teraz woda... od 3 dni w nocy po -13*C, w dzień -6*C.. wszystko w piz.du zamarzło. :lol:
nowa opaska załozona, przewód już nie spadnie. :wink:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
Post: pt maja 03, 2013 11:21 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2013 10:01 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Bytom
no chciałbym zapytać, bo u mnie jak na światłach stoje to obroty sa między 400-600 rpm silniczek chodzi cichutko nie szarpie wydaje sie być ok
czy to za niskie obroty? i dalej,
dziwne było jak w terenie po zapieciu napedów na luzie po jakichś podjazdach błotach czy czymś "wysiłkowym" gdy się zatrzymywałem to lubił sie włączyć check eng. i obroty spadały nawet do zgaśnicia (ratowałem - przegazowaniem)
równiez mam w gazie 1,6 v8


Na górę
Post: pt maja 03, 2013 12:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
bart pisze:
no chciałbym zapytać, bo u mnie jak na światłach stoje to obroty sa między 400-600 rpm silniczek chodzi cichutko nie szarpie wydaje sie być ok
czy to za niskie obroty? i dalej,
dziwne było jak w terenie po zapieciu napedów na luzie po jakichś podjazdach błotach czy czymś "wysiłkowym" gdy się zatrzymywałem to lubił sie włączyć check eng. i obroty spadały nawet do zgaśnicia (ratowałem - przegazowaniem)
równiez mam w gazie 1,6 v8

Za niskie.
To samo na benzynie i lpg?
Szukaj luźnych podciśnień itd.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl