suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 06, 2025 8:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 21, 2013 10:13 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 04, 2013 8:59 am
Posty: 48
Witam, jak w tytule. Czy jest to jakiś skomplikowany proces wymagający sprzętu ekstra narzędzi, jakiś ściągaczy itp. Czy jest to może "parkingowa" robota?

_________________
Vitara 1,6 16v, BFGoodrich M/T lift, 4"


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 10:22 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Nie jest to trudne. Jednak czasem ciężko jest wyłuskać stary krzyżak. Nieraz trzeba użyć szlifierki lub większego młotka. Dobrze jest mieć jakieś imadło albo coś podobnego.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 4:32 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Ale żeby wyjąć wał w wyliftowanym aucie wystarczy parking, jeśli o to pytasz :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 4:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 04, 2013 8:59 am
Posty: 48
Wał sobie wyjąć mogę, chodzi co dalej. W serwisówce jest pokazane że wyciskają imadłem. Pytam się jak to wygląda w praniu, czy wystarczy duży młotek ;)

_________________
Vitara 1,6 16v, BFGoodrich M/T lift, 4"


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 5:07 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Imadło jak najbardziej jest wskazane.

https://www.youtube.com/watch?v=mGKX6kwKvSE

Po demontażu otwory wyczyścić z rdzy. Pamiętaj o zachowaniu osiowości przy wciskaniu, żeby miseczka nie zablokowała się w otworze.
Ranty na miseczkach można delikatnie zfazować.

Młotkiem też się da zdemontować. Ale do montażu już bym raczej młotka nie używał :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 6:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Kwestia wyczucia, ja zawsze składam krzyżaki przy pomocy młotka i żadnego jeszcze nie zepsułem, ale trzeba to robić ostrożnie.

_________________
SJ416


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 7:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
Hej :) Wymieniałem w sobotę właśnie.. największy problem- najdłużej zeszło z wyłuskaniem starego krzyżaka.. Imadło, wybijak jakiś, młotek, bez tego się nie obejdzie, mały półokrągły pilniczek do zeszlifowania rantów na wale..
Adaptacja improwizacja, trochę logiki co gdzie stuknąć żeby wysunąć korek i da radę.. Dobry filmik na ten jutubie, żeby obadać co z czym się je..
Powodzenia :)
Edit: filmik: http://www.youtube.com/watch?v=OjYgbpcRN6s

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 8:12 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Twój filmik o wiele lepszy.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn paź 21, 2013 9:32 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:09 am
Posty: 51
Lokalizacja: Sosnowiec
Oj tam, aj tam.. Robota na kolanie zawsze bardziej do mnie przemawiała :P Nie każdy ma wyposażony warsztat, a jak się ma co się lubi(*).. Chyba każdy z nas przerabia(ł)...
Zapomniałem dopisać, że potrzebne cążki do ściskania segerów...
Pozdrawiam :)

_________________
1.6 8v '93 cabrio/hard top; lift zawiechy..


Na górę
Post: czw paź 24, 2013 8:22 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Strasznie udupcony ten film. I to pranie tym młotkiem ehhhhh

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl