suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 5:36 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 21, 2015 7:22 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 24, 2015 1:41 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 2,5 V6
Model: GV
Witam

Czy smar grafitowy stosuje się do sprzęgiełek ?


Na górę
Post: śr paź 21, 2015 8:07 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
jeśli chce się je zabić to i owszem :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr paź 21, 2015 10:26 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
i niebieskiego mobila tego bardzo dobrego też nie dawaj bo się "skleją" i nie będą chciały się przełączać

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 7:20 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wszystko zależy od fantazji smarującego i ilości jaką naładuje do wewnątrz. To ma być przesmarowane a nie zaklejone smarem. Dawałem i jeden i drugi. Nigdy nie było problemów. A w ramach walki z wodą proponuję wymienić oringi w sprzęgiełkach.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 9:39 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ja ostatnio zalałem olejem 80W90 :lol:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 9:51 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Biały smar w sprayu.


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 10:16 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
radzik071 pisze:
i niebieskiego mobila tego bardzo dobrego też nie dawaj bo się "skleją" i nie będą chciały się przełączać


te te facet niebieski je fajny :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 1:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Ja dawałem textara ten co do przegubów, taki jakiś drogi w tubce takiej jak mobil niebieski ale jes tak dobry że wzmacnia wytrzymałość razy trzy i podobno jak posmarujesz nim drzwi obrotowe to kręcą się przez miesiąc od wprawienia w ruchu :mrgreen:

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 4:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
NuVo pisze:
Wszystko zależy od fantazji smarującego i ilości jaką naładuje do wewnątrz. To ma być przesmarowane a nie zaklejone smarem. Dawałem i jeden i drugi. Nigdy nie było problemów. A w ramach walki z wodą proponuję wymienić oringi w sprzęgiełkach.

Potwierdzam... :wink: Chociaż lepszy ten Mobil :wink:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Post: czw paź 22, 2015 4:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 24, 2015 1:41 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 2,5 V6
Model: GV
Dzięki za podpowiedzi i odrazu zapytam czy są jakieś zestawy do regeneracji gotowe ? Jakieś komplety uszczelek oringów ? Oryginalne Aisiany mam.


Na górę
Post: sob paź 24, 2015 12:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
Potrzebujesz: ołówek lub długopis, kartkę papieru (może być kawałek gazety lub ulotki) i suwmiarkę.

Rozkręcasz i rozkładasz sprzęgiełko, mierzysz, zapisujesz wyżej wymienionymi skomplikowanymi urządzeniami.
Jedziesz do sklepu z uszczelniaczami lub zamawiasz online.
Składasz na nowych uszczelniaczach, trochę smaru i sprzęgiełka jak nowe :mrgreen:

PS. Chyba że ktoś wcześniej wspomnianej kartki z pomiarami nie wyrzucił i podpowie to będzie troszkę łatwiej :wink: :mrgreen:

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl