Zaspawane prostokatne odpowietrzenie od góry,
Wywiercony otwór obok nagwintowany i wkrecony teflon na króciec-dalej wąż iświński ogonek pod maskę
połoaczenie silnik -metalowa przekladka-skrzynia papier ścierny odtłuszczone złożone na silikon
zaspawany odpływ obok wywiercony i nagwintowany otwór wkręcona śrubka M10
uszczelnienie klapki zamykajacej komore sprzegła
rozrusznik też się da uszczelnic pod warunkiem że zmienisz przewód idacy od cewki na szczotki
Wszysko inne staranie papier nitro i silikon-każdą rube również
Jak obijesz sprzegło okładzinami sportowymi odpornymi na przypalenia nie martwisz sie że je przypalisz-bez przesady:)
No i w wodzie po fotel zawsze masz sprzegło a nie wrzucasz bieg idziwisz się że nie przenosi napędu...
Pozatym tak naprawdę po zmianie reduktora na samiego dopiero odciażasz sprzegło
