Mustang pisze:
Czy ktoś może mi pomóż w temacie u mnie po zmostkowaniu kontrolka świeci się cały czas niezależnie czy jest 2H czy 4H, znacie może powód?
U mnie w 2.5V6 też tak było (zakleiłem taśmą izolacyjną kontrolkę na zegarach

. W 2.0 HDi po zmostkowaniu lampka 4x4 zapalała się jak trzeba.
chudy__ pisze:
A w mojej grandzie jest tak że kontrolka mruga, pompkę słychać ale wężyk jest zaślepiony a w moście nie ma króćca do membrany a napęd działa.
Czyli dobrze bo znaczy to, że most masz z koszem od Vitary albo samuraja.
Kompresor możesz zaślepić, tak żeby po przesunięciu dźwigni na 4x4, przestawał pompować.
Można go też sprzedać bo do niczego nie jest Ci potrzebny.
danthe pisze:
Masz przeszczepiony przedni napęd z Vitary zapewne. Chyba dało się coś zrobić aby "uspokoić" kontrolkę. Zawsze możesz żarówkę wyjąć

Niestety w Grandach (przynajmniej poliftowych) nie ma żarówek tylko diody na stałe.
_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !