Kolejne pytanie
Dziś ściagłem z reduktora od SJ 413 hamulec bebnowy.Beben mocowany jest śruba bodaj na klucz 27 do wyjścia z reduktora a obudowa 4 śrubami M8 do korpusu.Złożułem jakąś flansze wyjścia z mostu(troche sie ich nazbierało

) i jest git.
Przed chwila ogladałem Samuraja a dokladnie jego reduktor.Ma taka samą flansze jak założyłem a w obudowie sa też miejsca do mocowania obudowy hamulca na wale.Pomierzyłem i tak naprawde jestem w stanie założyc hamulec który zdemontowałem z SJ413.
Moje pytanie sprowadza się do tego czy kazdy reduktor od Samuraja ma dziury do montazu obudowy hamulca na wale jak reduktor od SJ 413??
Jakimi śrubkami (M6,M8,M10)mocowane sa wały do flansz od reduktora Samuraja.
Pozdrawiam
Hadek pisze:
Wał z Uaza czu Lublina i tak bedzie trzeba skrócic-wydłuzyc.
Chodziło mi raczej o dostepnosc-idiotoodpornosc

wiem wiem
kombinuje tylko że jak uda sie dobrać wał tylny cały to będe wolał dorobić nowy wał łączacy skrzynie z reduktorem(mam mozliwość dorobienia calego z wyważeniem na maszynie)
Chce mieć jak nawiecej info bo juz mi sie znudziło odstawiac na miesiąc Vitki na kołki i patrzec jak inni smigają
Niestety pracuje w delegacji i na motanie mam tylko sobotę a w chwili obecnej - narodziła sie Moja Osobista Pilotka

która ma 1,5 miesiąca to czas naprawde jest na wage złota
