Podaję konkretne przykłady, nawet z linkami do filmów...
Trochę Suzuk na mostach Pajero już śmiga. Sam składam GV 3d na mostach z Pajero 2, więc czas pokaże co to będzie robiło. Zanim ja to pomotam, to już ci tajemniczy "wszyscy" o których piszesz, na pewno będą posiadali już sztywne mosty, wiec będzie z kim się porównywać

mockba pisze:
Temat jest nad sensownością przeróbki na most Pajero, wg mnie nie ma sensu bo ilość modyfikacji pracy i kasy w porównaniu do przeróbki na sztywny most jest średnio opłacalna...
Miałem już w ogóle nic nie odpisywać, ale nie mogę. Sztywny most mota się tanio i łatwiej ?
Most z Pajero II można kupic za 300zł. Gabarytami pasuje do Vitary. Łapy można dorobić (pół od Vitary pół od pajero) Wał pasuje. Półosie można tez dokupić po 200zł od Pajero II i przyspawać do przegubów zew. od Vitary co było najmniej motania. Taki zestaw wytrzymuje więcej niż sztywny most z uaza czy samuraia. Koszt, jak ktoś to zmota sam, wychodzi mniej niż stalowa obudowa mostu z GV

Znam motaczy co takie przeróbki robią w jeden dzień. Ja dodatkowo motam piasty z Pajero, żeby było jeszcze mocniej.
Nie trzeba się tez znać na geometri pojazdów, konstrukcji zawieszeń itp, jak to jest w przypadku zmiany IFS na sztywny most bo z Mostem Pajero całe przednie zawieszenie zostaje bez zmian! Sztywnego mostu nie zmota się za 1000zł z robotą w jeden dzień (przynajmniej ja nie znam takich speców).
PS.
Napiszę od razu:
Most z Pajero jest zajebisty i bardzo mocny!Jak już zrobię łapy do konwersji mostu Pajero do GV to już lepiej tak nie pisać. Bo zaraz ktoś powie, że chwalę mosty z Pajero bo mam do nich łapy

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !