suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 5:27 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: czw sie 06, 2015 2:32 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
I jak?

Nie mam teraz jak podejrzeć-
Między pompą a siłownikiem jest coś jeszcze w Vitarze? Jak demontowałem całość to coś mi się kojarzy..jakiś taki prostokącik ;)
Musze przewód dorobić a to coś chyba gdzieś poszło się grzmocić :roll:


Na górę
Post: czw sie 06, 2015 4:48 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Poki co to ciezko z czasem al3 do konca tygodnia musze ja zlozyc to napisze co i jak.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob sie 08, 2015 1:51 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Dzis sie udalo zlozyc auto. Wszystko dziala. Winna byla peknieta lapa w miejscu odboju. Zostala wyklepana i pospawana i wszystko ladnie dziala. Pozdr

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob sie 08, 2015 3:35 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
8) mówiłem :wink:


Na górę
Post: sob sie 08, 2015 4:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
a to mam jeszcze pytanie bo teraz jak już jest wszystko ok, postanowiłem skorygować śrubę przy pedale sprzęgła (tą co jest już przy samej pompce sprzęgła ) bo wcześniej miałem tam wkręconą na kilka zwoi ( co sprawiało że pompka bardziej wciskała wysprzęglik ) więc skorygowałem ją tak że wkręciłęm ją głębiej o jakieś 3 -4 pełne obroty ( mniej więcej na połowie gwintu regulacyjnego ) i wtedy też biegi nie wchodziło, więc ustawiłem tak jak było wcześniej czyli prawie na max, macie jakiś pomysł czemu tak jest. U myszki miki w longu ktoś naspawał 1 cm dystans na tym uchu co jest do pedału sprzęgła dopięty.

I jeszce pytanko czy macie jakiś pomysł jak zrobić gwint na kolektorze w miejscu przykecenia tłumika bo zerwał się gwint na szpilkach a nie podejdzie się tam gwintownikiem a nie ukrywam że nie mam ochoty zdjemować kolektorów. Pozdr
Obrazek
1 miejsce przyspawanego dystansu 1 cm w białym longu myszki miki
2 mam tutaj luz i nie za bardzo wiem co zrobić żeby go skorygować bo ciężko coś dobrać żeby dało się później wsadzić bolec w swoje miejsce
3 regulacja na gwincie, musi być na skraju giwntu żeby biegi działały co widać na zdjęciu

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz sie 09, 2015 7:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Himself sprawa z tym kolektorem... Piszesz gwint na szpilce -> jak to tam jest zrobione. Bo jak zerwał się gwint na szpilce to potrzebujesz narzynkę, jak w otworze to gwintownik. Jak jest zrobione, że z kolektora wychodzi szpilka z zerwanym gwintem i na to nachodzi rura z flansza to bym zakręcili pozostałe śruby a tą z drugiej strony punktowo zaspawał. Jezeli jest inaczej to pisz bo coś tego nie widzę. Na tym mocowaniu pedału sprzęgła w która stronę masz luz... i w czym przeszkadza. Jak coś to mogę coś dorobić na tokarce.

Edit

Ok mam http://allegro.pl/vitara-2-0-v6-24v-kol ... 12887.html
Spróbuj tą szpilkę wybić. Pewnie jest na radełku jak w piaście w kole. Jeżeli nie zrób jak mówiłem, dociągnij jedną śrubą a drugą przyspawaj nakrętkę do zerwanej szpilki pod warunkiem, że później będzie miejsce aby ją czymś wyciąć (np. piła szablasta), albo ściągaj kolektor :mrgreen: :wink:


Na górę
Post: ndz sie 09, 2015 9:46 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
SZpilke mozna wymienic. Ale poki co nie mam checi do wyciagniecia kolektorow. Wiec nakrecilem mniejsza nakretke i o dziwo zrobila gwint i dziala . co do luzu to jest to luz przod tyl. Narazie to sie jednak musze nacieszyc tym ze znowu moge jezdzic vitara bo meczyla mnie juz jazda audi do roboty heh

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz sie 09, 2015 10:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 26, 2015 9:49 pm
Posty: 57
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Silnik: J20A 2.0 16v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1997
Co do jedynki to pewnie ściągałeś dźwignię z freza i założyłeś z przesunięciem, tak mi się wydaję.

_________________
Każde rozwiązanie ujawnia nowe problemy :-)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl