suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr maja 07, 2025 2:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr gru 29, 2010 5:29 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Przemas601 pisze:
suzuw pisze:
A masz krótką czy długą bo podobno reduktor od samuraja nie chce się zmieścić do krótkiej vitary, ale może się mylę, może są jakieś sposoby żeby wał tylny miał odpowiedni kąt.



Moja jest krótka,przymierzałem się już do tej roboty i wygląda mi na to że się zmieści. Do tylnego napędu można założyć wał z trzema krzyżakami od toyoty,albo od jimniego z przegubem homokinetycznym.

Koledzy co wy piszecie.Przecież reduktor od samiego jest tamatem przerabianym i spokojnie się mieści do krótkiej vitary.Na forum foto jest wiele aut które jeździ na reduktorze od samiego.Jak poszukacie newet sporo foto znajdziecie. :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 5:31 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Co do sztywniaków to polecam Toyotę LJ 73 albo Laplandera :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 7:25 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
toyota jest dobra,tylko trzeba zmieniać oba mosty(chyba że o czymś nie wiem i ,mają takie same przełożenia) druga sprawa to koszt mostów i podwójnej roboty. Przerabiania wałów,flansze os suki nie pasują. Mosty toyoty są za szybkie i trzeba zmieniać reduktor.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 8:22 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Przemas601 pisze:
toyota jest dobra,tylko trzeba zmieniać oba mosty(chyba że o czymś nie wiem i ,mają takie same przełożenia) druga sprawa to koszt mostów i podwójnej roboty. Przerabiania wałów,flansze os suki nie pasują. Mosty toyoty są za szybkie i trzeba zmieniać reduktor.

Koszty to około 3 tyś + wachacze(jak dobrze poszukasz to masz LSD w tylnym który zakładasz do przodu :wink: )
TAk trzeba zmieniać oba.
Reduktor od samiego.
Co do podwójnej roboty to nie zupełnie bo tylny szykujesz pod układ który już jest :wink:
Pozatym nie wydaj mi się by móc na długą metę jeździć autem z mostem np. od uaza z przodu i blokadą z tyłu na kapciach 31"
No i masz mosty które z ciśnieniem wytrzymują 33" Sirocco

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr gru 29, 2010 9:23 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
No i te 3 tysie z groszami to w sumie niewiele więcej niż zrobienie przodu na polcalmini, z obudową stalową i półosiami od GV lub pajero. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 8:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Tylko,że te trzy tysie,to za same mosty,a gdzie robocizna. Chyba,że sam będziesz to robił to wtedy nie jest wcale tak drogo.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw gru 30, 2010 8:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Założyłem, że motamy samemu. Wiadomo, że zlecając robotę warsztatowi 4x4 wyjdzie zylion zł.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 8:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 05, 2009 5:04 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
zastanawiam się też nad wstawieniem sztywniaka
tylko cały czas męczy mnie temat blokady mostu na tył
ktoś może wie od czego wstawić?
za blokadę ARB do vitary to z 3500 trzeba mieć

a za tą cenę to można zmotać coś lepszego wymieniając dwa mosty

_________________
Vitara 1.8 is silverki 33" a reszta już sam nie wiem:)


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 9:07 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Tylko pytanie,czy dostaniesz dwa mosty z blokadą za 3500zł i ile wydasz na ich zamontowanie w aucie. Jak jeżdziłem z kumplem na imprezy jako pilot,to on na rajdy zakładał besterlock do tyłu i grało,po powrocie z powrotem zmiana na otwarty dyfer i suka do jazdy na co dzień. Mieliśmy taką wprawę,że zmiana zajmowała nam poniżej godziny z kilkoma przerwami na peta :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr sty 12, 2011 9:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
.
Suchy pisze:
zastanawiam się też nad wstawieniem sztywniaka
tylko cały czas męczy mnie temat blokady mostu na tył
ktoś może wie od czego wstawić?
za blokadę ARB do vitary to z 3500 trzeba mieć

a za tą cenę to można zmotać coś lepszego wymieniając dwa mosty



Taniej od vitary? Raczej się nie da, no chyba że Uaz. Mosty w cenie Vitaroskich (afgany drożej), nowe torseny poniżej 1000 za sztukę. Jednak mosty Uaza nie są doskonałe, poza tym ważą, są siermiężne i trzeba do nich motać tarcze co też kosztuje.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 9:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lut 16, 2007 11:25 am
Posty: 194
Lokalizacja: Sosnowiec
Czytam i czytam . Zawsze wydawało mi sie że to ja jestem zbyt optymistycznie nastawiony do motania , ale widzę ze mój optymizm to "pan Pikuś".
Mosty tojotowe z blokadami za 3000, -to przesadny optymizm . Ponadto z uwagi na szybsze przełożenia ,bez zmiany reduktora to bez sensu. więc kolejne szelesty.
Dodatkowo wały na zamówienie. Myślę że taka kompleksowa operacja może wyjść ok. 10 kzł , a to często przewyższa wartoć vitary. :mrgreen:

_________________
SUZUKI VITARA 1.6 l 16 V (Szara Eminencja)
SUZUKI VITARA 2.0 l 16 V (Błękitny Grom)


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 12:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 4:44 pm
Posty: 40
Lokalizacja: Konin
Silnik: 2.5 V6
Model: GV I 5D
Rok prod.: 2005
Zgadzam się z Jacentym. Sam koszt zakupu to ok 30 % gotowych mostów. Pamiętajmy, że takie mosty pochodzą od samochodów ponad 20 letnich i w większości będą wymagały remontu. Ja w swoich mostach wymieniłem wszystkie łożyska, uszczelnienia, polibusze itd. Wymieniłem również przeguby, tarcze, klocki, cylinderki (z przodu jest w sumie 8 szt.) i założyłem blokadę ARB i to tylko do tyłu. Jak chcesz zrobić dobrze to jeszcze dochodzi koszt piaskowania i malowania. Koszt duuuuuużo większy niż wcześniej wspomniane 3tys.

_________________
SUZUKI SAMURAI 1.6 16V, 2 X ARB, 2X ELEKTRYK, 34 CALE - NIESTETY HISTORIA
GRAND VITARA 2.5 V6 LIFT +3 CALE, BODY LIFT +2 CALE, BF GOODRICH MT 245/75/16


Na górę
Post: czw sty 13, 2011 6:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 05, 2009 5:04 pm
Posty: 80
Lokalizacja: Kaszuby/Goręczyno
Przemas chodzi ci o suzukę doktorka bo z nim jeździłeś

Pewnie zostanie mi zbierać na ARB a sztywny to poczeka...
Chociaż jak widziałem twojego Pussy Wagon'a też chciałbym takiego mieć :cry:

_________________
Vitara 1.8 is silverki 33" a reszta już sam nie wiem:)


Na górę
Post: pt paź 14, 2011 6:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 23, 2009 11:27 am
Posty: 36
himself pisze:
ja ostatnio most zeliwny od td vitary wyrwalem za 400zł wykrzyz tez mam zacny ;) fakt przod sie nie krzyzuje tak jak tyl ktory ma 70cm po rozciagnieciu amorka, ale na przod tez jest metoda zrobic dystans 5cm i wtedy wsadzamy cale springi od merca nie ma tattry, i wykrzyz wiekszy

Ja z przodu właśnie zakładam amory które po rozciągnięciu mają 92cm po złożeniu 54cm skok 38cm zobaczymy ja będzie robić i czy blokada będzie jeszcze potrzebna :lol:


Na górę
Post: pt paź 14, 2011 6:08 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Co to za amory?

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl